2.0 Prośba o ocenę

Pytania i porady przed zakupem samochodu
Awatar użytkownika
dannybwoi
Posty: 6
Rejestracja: 28 mar 2017, o 05:38
Model: v40
Silnik: 2.0T
moc: 163
Rocznik: 2002
Skąd jesteś?: Warszawa
imię: Daniel

2.0 Prośba o ocenę

Post autor: dannybwoi » 28 mar 2017, o 05:50

Cześć!

przymierzam się do zakupu V/S 40. Szukam aut o jednostkach właśnie 2.0 LPG. Znalazłem takie cudo:

https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-v40 ... yPruW.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Sprawdziłem VIN w autoDNA, kraj pochodzenia to Holandia... i w zasadzie tyle dowiedziałem się z raportu.
Zastanawia mnie też czy gaz nie był przypadkiem montowany w szopie?
Czy kierownica nie powinna mieć elementu drewnianego, tak jak reszta deski rozdzielczej?
jest pare fotek, może wprawnym okiem potraficie conieco ocenić?

DZIEKI!!

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: 2.0 Prośba o ocenę

Post autor: RIPPER » 28 mar 2017, o 08:23

No gazownia raczaj słaba wiec do sprawdzenia głowica przed kupnem ..

i wtryskiwacze jak najszybciej do zmiany ,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
dannybwoi
Posty: 6
Rejestracja: 28 mar 2017, o 05:38
Model: v40
Silnik: 2.0T
moc: 163
Rocznik: 2002
Skąd jesteś?: Warszawa
imię: Daniel

Re: 2.0 Prośba o ocenę

Post autor: dannybwoi » 28 mar 2017, o 08:41

Być może to będzie głupie pytanie, ale jestem zielony w temacie - można to sprawdzić samemu?

Awatar użytkownika
misiek1
Debeściak
Posty: 218
Rejestracja: 22 lis 2016, o 09:07
Model: V40
Silnik: 2.0T
moc: 163
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Warszawa
imię: Filip

Re: 2.0 Prośba o ocenę

Post autor: misiek1 » 28 mar 2017, o 10:20

chyba walony z prawej strony bo cosik się tam nie zgrywa. słabe te zdjęcia. Nawet na kolejnym zdjęciu wnętrza, mogę się mylić, ale chyba ślady po paście polerskiej widać a właściwie płukance.

Kiera była opcja więc wcale nie musi pasować. Ale jak był walony to rzeczywiście mogła być zmieniona - sprawdź śruby czy są takie same do mocowania osłony stacyjki i kolumny kierowniczej. Znając domo- rodnych blacharzy będą każda z innej parafii. oczywiście pooglądaj plastiki za śladami śrubokręta. Podłużnice widać od góry więc zobacz czy nie zdeformowane. chyba ze możesz jechać na kanał to prawilnie od spodu.

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: 2.0 Prośba o ocenę

Post autor: RIPPER » 28 mar 2017, o 19:54

dannybwoi pisze:Być może to będzie głupie pytanie, ale jestem zielony w temacie - można to sprawdzić samemu?

można głównie sprawdza się kompresję czyli pomiar "ciśnienia sprężania "

filmiki znajdziesz na YT ,,

potrzeba 2 osoby jedna trzyma zegar w kanale głowicy gdzie zakręcona jest świeca a drugi kręci rozrusznikiem ..

wynik sprężania daje jakiś pogląd na stan silnika przy marnym gazie po dupuuue dostają w pierwszej kolejności zawory i ich prowadnice

i zawory przestają się zamykać do końca jak i obrastają ...czasem wystarczy remont tz samej góry silnika ale to na pierwszystrzał 1000 zł jak to ruszasz to do tego rozrząd 500 .. bo wypada zrobić

wiec generalnie auto z gazem to wieksze ryzyko choć nie od rozgarniętych użytkowników którzy wiedzieli co chcą mieć a przynajmniej nie oszczędzali
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
dannybwoi
Posty: 6
Rejestracja: 28 mar 2017, o 05:38
Model: v40
Silnik: 2.0T
moc: 163
Rocznik: 2002
Skąd jesteś?: Warszawa
imię: Daniel

Re: 2.0 Prośba o ocenę

Post autor: dannybwoi » 29 mar 2017, o 03:13

Dzięki za pomoc!

Awatar użytkownika
dannybwoi
Posty: 6
Rejestracja: 28 mar 2017, o 05:38
Model: v40
Silnik: 2.0T
moc: 163
Rocznik: 2002
Skąd jesteś?: Warszawa
imię: Daniel

S40 2.0T 163KM Warka

Post autor: dannybwoi » 29 mar 2017, o 03:25

Witam ponownie,

tym razem proszę o pomoc w ocenie tego cudeńka:
https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-s40 ... yPmcb.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Info jakie udało mi się uzyskać od sprzedawcy (oprócz tych z ogłoszenia):
– 4 właściciel, jeździ od 2 lat
– Nie posiada informacji czy auto sprowadzone czy krajowe (czy to możliwe????)
– Gaz STAG założony w 2008, reduktor do turbo powyżej 200 km (wbite w DR :P)
– WYMIENIONA turbina dwa lata temu
– Nr vin YV1VS29692F849274

Pojawiają się wątpliwości co do zbitej szyby, bo nie sądzę żeby to był efekt przycierki, aczkolwiek nie jest to wielki problem.
Druga sprawa to olej 10W40, dostałem info, że za gęsty na te silniki? Prawda li to?

Czy jest jeszcze coś o co powinienem koniecznie zapytać sprzedawcy, lub zwrócić uwagę przy tych modelach/silnikach?

Pozdrówki!

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: S40 2.0T 163KM Warka

Post autor: ELI » 29 mar 2017, o 05:52

-xenony :mrgreen: zenony, wrzucony zestaw HID

ładnie się prezentuje

Awatar użytkownika
dannybwoi
Posty: 6
Rejestracja: 28 mar 2017, o 05:38
Model: v40
Silnik: 2.0T
moc: 163
Rocznik: 2002
Skąd jesteś?: Warszawa
imię: Daniel

Re: S40 2.0T 163KM Warka

Post autor: dannybwoi » 29 mar 2017, o 05:57

ELI pisze:-xenony :mrgreen: zenony, wrzucony zestaw HID
No dokładnie :biggrin:
Powinien mi dziś dosłać zdjęcia wnętrza (poprosiłem też o fote silnika) więc wrzuce tutaj jak tylko dostanę

-- 31 mar 2017, o 22:28 --

Panowie jade jutro obadać powyższe S40. I mam pytanie do was, czy jeśli nic nie było robione w ASB do tej pory to warto kupić? Próbowałem znaleźć jakieś info o żywotności AW55-50, ale znalazłem jedynie wzmianke ze przy 200 tyś powinna być wymieniona. Ma ktoś doświadczenie tymi automatami?

-- 31 mar 2017, o 22:30 --

Panowie jade jutro obadać powyższe S40. I mam pytanie do was, czy jeśli nic nie było robione w ASB do tej pory to warto kupić? Próbowałem znaleźć jakieś info o żywotności AW55-50, ale znalazłem jedynie wzmianke ze przy 200 tyś powinna być wymieniona. Ma ktoś doświadczenie tymi automatami

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: 2.0 Prośba o ocenę

Post autor: RIPPER » 1 kwie 2017, o 19:58

będzie działać aż padnie ,,

zobacz jak zmienia biegi i będziesz wiedział i jak redukuje ew musi dostrać ostro po du..123
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zanim kupisz Volvo”