Cześć,
właśnie przymierzam się do zakupu V40 I z ostatnich lat produkcji.
Wiem, że poprzednie roczniki miały tendencję do dziur w progach, jak to jest z rocznikami 2003-2004?
Spotkałem się z głosami, że te dwa lata miały lepszą ochronę antykorozyjną i jeśli nikt ich nie obił, a potem nie zaszpachlował, to nie rdzewiały.
Ile w tym prawdy?
[V40] 2003-2004 Jak to jest z tą korozją?
-
- Debeściak
- Posty: 103
- Rejestracja: 26 lip 2017, o 09:12
- Model: v40
- Silnik: D4192T3
- moc: 115
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: Lubelskie
- imię: Arek
Re: [V40] 2003-2004 Jak to jest z tą korozją?
U mnie z 2003 sprowadzonym z Francji brak było jakiekolwiek rdzy. 3 czy 4 lata temu został w Polsce dodatkowo/na nowo zakonserwowany od spodu.
-
- Volvo Fan
- Posty: 741
- Rejestracja: 29 lip 2016, o 19:51
- Model: V40
- Silnik: B4204S2
- moc: 136 KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 29
- Skąd jesteś?: Gdynia
- imię: Radek
Re: [V40] 2003-2004 Jak to jest z tą korozją?
Zależy na jaki egzemplarz trafisz. U mnie było parę delikatnych ognisk. Wszystko wyczyszczone i nic się na razie nie pojawia.
Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [V40] 2003-2004 Jak to jest z tą korozją?
Tak, nie ma reguły.U mnie w roczniku 98 dopiero 3 purchle się zrobiły z tyłu na progu a tak, to jest ok.
Dawcy z których brałem części nie miały progów i części błotników.
Dawcy z których brałem części nie miały progów i części błotników.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 18 sty 2019, o 20:19
- Model: v40
- Silnik: 2.0t
- moc: 163
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: Gizycko
- imię: Piotr
Re: [V40] 2003-2004 Jak to jest z tą korozją?
Mój polift 2003 z zewnątrz wygląda całkiem nieźle, ale jak zdjąłem bak i magiczną osłonę filtra paliwa do konserwacji to nie powiem obraz nędzy i rozpaczy.
mocowanie tylnego zawieszenia dość nadgryzione, pod bakiem w miejscach styku z podłogą pod tylnym siedzeniem dziury na wylot.
Oby brunox dał rade to wszystko zdławić.
Poza tym serwisujemy kilka przedliftów i 1/3 jest w dobrym stanie, 2/3 mają problem z brakiem progów i rudą szmatą szalejącą w magicznym schowku na rdzę w okolicy filtra paliwa pod plastikową osłoną i tylne nadkola.
Co do konserwacji fabrycznej u mnie występuje od progu do podłóżnicy, pod wydechem jest tylko malowana blacha i znowu od pldłóżnicy do progu jest jakiś baran.
mocowanie tylnego zawieszenia dość nadgryzione, pod bakiem w miejscach styku z podłogą pod tylnym siedzeniem dziury na wylot.
Oby brunox dał rade to wszystko zdławić.
Poza tym serwisujemy kilka przedliftów i 1/3 jest w dobrym stanie, 2/3 mają problem z brakiem progów i rudą szmatą szalejącą w magicznym schowku na rdzę w okolicy filtra paliwa pod plastikową osłoną i tylne nadkola.
Co do konserwacji fabrycznej u mnie występuje od progu do podłóżnicy, pod wydechem jest tylko malowana blacha i znowu od pldłóżnicy do progu jest jakiś baran.