[V40 turbo pb] actuator regeneracja, naprawa
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 14 gru 2017, o 14:11
- Model: V 40
- Silnik: B419T4
- moc: 200KM
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Weinheim
- imię: Mateusz
Re: [V40 turbo pb] actuator regeneracja, naprawa
witam,
orientuje się ktoś jaka jest długość nowej sprężyny w aktuatorze?
orientuje się ktoś jaka jest długość nowej sprężyny w aktuatorze?
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [V40 turbo pb] actuator regeneracja, naprawa
Oglądaj Wojtek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [V40 turbo pb] actuator regeneracja, naprawa
Wojtek lubi mieć wolnossaka
Chyba swój stary też naprawię.
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
Chyba swój stary też naprawię.
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 turbo pb] actuator regeneracja, naprawa
Dodam fotki
ale mi nie udało się wyciągnąć druta z sprężyną na zewnątrz a nie jest to rozbieralne ..
jest wolno ssak praktycznie choć coś tam nabija jak dobrze mu się przywali do pieca co prawda teraz lpg nie domaga trzeba podlać na pb jest ok
jutro się już podepnę i poposprawdzam maks czasy na pb i lpg i zobaczę co pokazuje przepywka ..
ale bez doładowania auto całkiem dobrze idzie od samego dołu a potem tylko buczy a nie jedzie
Ojciec się śmieje że teraz to mnie 850 objedzie ....
Plan był by zastosowac gruszkę od 5 cylindrowca ale się nie da gruszka zachacza o serwo ,,,
wiec z nowej gruszki wyciągnąłem membranę i regeneracja starego aktuatora i będzie jak nowy ,,
ale mi nie udało się wyciągnąć druta z sprężyną na zewnątrz a nie jest to rozbieralne ..
jest wolno ssak praktycznie choć coś tam nabija jak dobrze mu się przywali do pieca co prawda teraz lpg nie domaga trzeba podlać na pb jest ok
jutro się już podepnę i poposprawdzam maks czasy na pb i lpg i zobaczę co pokazuje przepywka ..
ale bez doładowania auto całkiem dobrze idzie od samego dołu a potem tylko buczy a nie jedzie
Ojciec się śmieje że teraz to mnie 850 objedzie ....
Plan był by zastosowac gruszkę od 5 cylindrowca ale się nie da gruszka zachacza o serwo ,,,
wiec z nowej gruszki wyciągnąłem membranę i regeneracja starego aktuatora i będzie jak nowy ,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K