[S40 2.0T 98] automat -wymiana oleju
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 kwie 2014, o 21:47
- Model: S40
- Silnik: 2.0 T
- Rocznik: 1998
- wiek: 23
- Skąd jesteś?: Radom
- imię: Pawel
[S40 2.0T 98] automat -wymiana oleju
witam!
Chciałbym wymienić moim aucie olej do skrzyni automatycznej.
Jakiej firmy olej polecacie?
Marki oleju:
1. MOBIL ATF 220 DEXTRON II
2.LOTOS OLEJ DO WSPOMAGANIA ATF DEXTRON II
3. KroonOil ATF Dextron II D
4. VALVOLINE MAXLIFE ATF DEXTRON II i III
5. VALVOLINE SYNPOWER DEXTRON II-E ATF
6. OLEJ PRZEKŁADNIOWY ATF SWAG DEXTRON II ŻÓŁTY
7. itp
Co byście zalecali żeby zalać olej półsyntetyczny czy syntetyczny do skrzyni?
Stan przebiegu 258 tys Olej jest przezroczysty na bagnecie. Ale nie wiem kiedy był on wymieniany...
Książce serwisowej czytałem że musi olej spełniać normy DEXTRON II lub specyfikacji Ford Mercon..
pozdrawiam
Chciałbym wymienić moim aucie olej do skrzyni automatycznej.
Jakiej firmy olej polecacie?
Marki oleju:
1. MOBIL ATF 220 DEXTRON II
2.LOTOS OLEJ DO WSPOMAGANIA ATF DEXTRON II
3. KroonOil ATF Dextron II D
4. VALVOLINE MAXLIFE ATF DEXTRON II i III
5. VALVOLINE SYNPOWER DEXTRON II-E ATF
6. OLEJ PRZEKŁADNIOWY ATF SWAG DEXTRON II ŻÓŁTY
7. itp
Co byście zalecali żeby zalać olej półsyntetyczny czy syntetyczny do skrzyni?
Stan przebiegu 258 tys Olej jest przezroczysty na bagnecie. Ale nie wiem kiedy był on wymieniany...
Książce serwisowej czytałem że musi olej spełniać normy DEXTRON II lub specyfikacji Ford Mercon..
pozdrawiam
-
- Początkujący
- Posty: 56
- Rejestracja: 16 kwie 2014, o 17:13
- Model: v40
- Silnik: 1800
- Rocznik: 1996
- Skąd jesteś?: wawa
- imię: maciek
Re: [S40 2.0T 98] automat -wymiana oleju
Do automatu nalewasz taki sam jak do wspomagania kierownicy czyli atf
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [S40 2.0T 98] automat -wymiana oleju
dokładnie tak, o ile mi wiadomo to volvo nie zaleca wymiany w automatach, chyba że są "katowane"pawelek0410 pisze:że musi olej spełniać normy DEXTRON II lub specyfikacji Ford Mercon..
Motul ewentualnie Valvolinepawelek0410 pisze:Jakiej firmy olej polecacie?
-
- Debeściak
- Posty: 131
- Rejestracja: 17 lut 2014, o 21:16
- Model: S40
- Silnik: 2,0
- Rocznik: 1996
- wiek: 1
- Skąd jesteś?: Zgierz
- imię: Arek
Re: [S40 2.0T 98] automat -wymiana oleju
Jak jest ładny olej na bagnecie to nie ruszaj .
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S40 2.0T 98] automat -wymiana oleju
na bagnecie zawsze jest
Olej w automacie się zużywa warto go jest wymieniać ale parametry muszą być dokładnie takie same jak wymaga producent
ATF - do w spomagania to nic innego jak "płyn" do skrzyni automatycznej w róznych specyfikacjach
Olej w automacie się zużywa warto go jest wymieniać ale parametry muszą być dokładnie takie same jak wymaga producent
ATF - do w spomagania to nic innego jak "płyn" do skrzyni automatycznej w róznych specyfikacjach
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 131
- Rejestracja: 17 lut 2014, o 21:16
- Model: S40
- Silnik: 2,0
- Rocznik: 1996
- wiek: 1
- Skąd jesteś?: Zgierz
- imię: Arek
Re: [S40 2.0T 98] automat -wymiana oleju
No nie zawsze na bagnecie będzie ładny , jak jest przepalony to bedzie widać. Przy wymianie i tak całego oleju nie wymieni sie .
-
- Początkujący
- Posty: 56
- Rejestracja: 16 kwie 2014, o 17:13
- Model: v40
- Silnik: 1800
- Rocznik: 1996
- Skąd jesteś?: wawa
- imię: maciek
Re: [S40 2.0T 98] automat -wymiana oleju
czemu nie calego?
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S40 2.0T 98] automat -wymiana oleju
Bo zawsze zostaje gdzieś
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 131
- Rejestracja: 17 lut 2014, o 21:16
- Model: S40
- Silnik: 2,0
- Rocznik: 1996
- wiek: 1
- Skąd jesteś?: Zgierz
- imię: Arek
Re: [S40 2.0T 98] automat -wymiana oleju
W konwerterze zostaje spora ilość.
Poszło z Tapatalk
Poszło z Tapatalk
-
- Debeściak
- Posty: 131
- Rejestracja: 17 lut 2014, o 21:16
- Model: S40
- Silnik: 2,0
- Rocznik: 1996
- wiek: 1
- Skąd jesteś?: Zgierz
- imię: Arek
Re: [S40 2.0T 98] automat -wymiana oleju
O filtrach nie zapomnij
Poszło z Tapatalk
Poszło z Tapatalk