Teraz jest 22 mar 2019, o 09:00

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


1. Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać podając model, rocznik i silnik używając nawiasów.
Przykład: [V40 T4 99r] montaż MBC



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 gru 2018, o 22:32 
Offline
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2016, o 15:29
Posty: 51
Model: V40
Silnik: 1.9D 116
moc: KM
Rocznik: 2002
wiek: 0
Skąd jesteś?: Poznan
imię: Mati
Cześć,

Moja V40 chyba czuje, że usiłuję ją sprzedać i strzela fochy ;)

Otóż, przestały działać światła stop. Pierwsze co zajrzałem do bezpieczników, ten od STOP wydawał się ok, ale profilaktycznie wymieniłem, niestety bez rezultatów.

Odkręciłem plastikową osłonę pod kolumną kierownicy, przeczyściłem wszystkie styki w "czujnikach" (czy jak to tam nazwać) przy pedale hamulca sprayem do czyszczenia styków i dalej lipa.

Gdzie szukać problemu, co jeszcze sprawdzić? Będę wdzięczny za podpowiedzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2018, o 22:43 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2015, o 21:29
Posty: 3516
Pochwały: 23
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 39
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel
Styki żarówek w lampie i kostce

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2018, o 22:59 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2016, o 22:41
Posty: 3920
Lokalizacja: Siechnice
Pochwały: 21
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 115
Rocznik: 1998
wiek: 31
Skąd jesteś?: Wroclaw
imię: Robert
Czujnik mógł się zepsuć albo przekaźnik wyzionął ducha.

_________________
Obrazek

Moje Wozidełko


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2018, o 08:34 
Offline
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2016, o 15:29
Posty: 51
Model: V40
Silnik: 1.9D 116
moc: KM
Rocznik: 2002
wiek: 0
Skąd jesteś?: Poznan
imię: Mati
Borysław napisał(a):
Czujnik mógł się zepsuć albo przekaźnik wyzionął ducha.


Możesz podpowiedzieć jak je prawidłowo zdemontować?

Da się to gdzieś kupić nowe, czy trzeba szukać używek?


Wydaje mi się, że styki w lampie, wydają się mniej prawdopodobne, no bo wszystkie trzy na raz zaczęły by sprawiać problemy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2018, o 09:21 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2015, o 18:42
Posty: 4924
Pochwały: 49
Model: S40
Silnik: D4192T2
moc: 95 KM
Rocznik: 1999
wiek: 39
Skąd jesteś?: Wasosz
imię: Grzegorz
A w jaki sposob czyściłeś czujnik stopu, jezeli tylko z zewnatrz to tak naprawdę nic nie zrobiłeś.
Najlepiej go wyjmij z samochodu, rozbierz na czynniki pierwsze i przyjść styki w środku i dopiero wtedy bedzie dobrze przeczyszczone, bo najczęściej w tym miejscu wystepuje problem.
Tez mialem z tym problem 6 lat temu jak kupilem swoją eske. Do dziś jeżdżę na tym czujniku.


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Moja ESKA
Mody:EGR-Off, sprzęgło, wtryski 216, wskaźnik doładowania, turbina 1,1 bar
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2018, o 09:47 
Offline
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2016, o 15:29
Posty: 51
Model: V40
Silnik: 1.9D 116
moc: KM
Rocznik: 2002
wiek: 0
Skąd jesteś?: Poznan
imię: Mati
Czyli tak naprawdę nic nie zrobiłem ;)

Jest gdzieś instrukcja jak go zdemontować i prawidłowo wyczyścić, lub czy jesteś w stanie podpowiedzieć jak się do tego zabrać?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2018, o 11:54 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2014, o 21:59
Posty: 8007
Pochwały: 90
Model: C30/XC70
Silnik: D4164T/D5244T
moc: 109/163
Rocznik: 2006
wiek: 38
Skąd jesteś?: Nowa_Pogorzel
imię: Piotrek
Miernik w łapy i najpierw sprawdź czy czujnik puszcza prąd. Jeżeli puszcza to możliwe że moduł w lampie się wysypał. Jeżeli nie to wtedy rozbierasz i czyścisz lub wymieniasz na sprawną używkę.


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2018, o 19:16 
Offline
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2016, o 15:29
Posty: 51
Model: V40
Silnik: 1.9D 116
moc: KM
Rocznik: 2002
wiek: 0
Skąd jesteś?: Poznan
imię: Mati
Winowajca znany - czujnik przy pedale, wyczyszczony, założony, światła STOP się świecą, mogę dalej sprzedawać łosia ;)
Bardzo dziękuję za pomoc :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2019, o 11:10 
Offline
Turysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lut 2019, o 16:03
Posty: 2
Model: V40
Silnik: 1783
moc: 90KW
Rocznik: 2001
wiek: 0
Skąd jesteś?: Bydgoszcz
imię: Tomasz
w mojej "Śliczntce" okazało się, że są dwa automaty stopu w tym jeden na podcisnienie, po wymontowaniu jednego i kilku zabiegów elektryka przy drugim wszystko działa, trochę dziwne, ale oczywiście trzeba wyminić automat, żeby prowizorki nie było


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2019, o 14:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2014, o 21:59
Posty: 8007
Pochwały: 90
Model: C30/XC70
Silnik: D4164T/D5244T
moc: 109/163
Rocznik: 2006
wiek: 38
Skąd jesteś?: Nowa_Pogorzel
imię: Piotrek
Jeden masz od stopu , a drugi przy pedale sprzęgła od tempomatu. A podciśnienia to raczej są do gruchy sterującej pedałem "gazu" w momencie jazdy na tempomacie.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO