Teraz jest 19 sie 2018, o 11:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 31 lip 2018, o 18:34 
Offline
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2018, o 09:25
Posty: 62
Model: V40
Silnik: d4192t3
moc: 115
Rocznik: 2004
wiek: 0
Skąd jesteś?: Dolnoslaskie
imię: Kuba
Witam ! Dzisiaj zjechałem z dosyć długiej trasy, zauważyłem, że przy prędkości 130 i wyżej podczas wyprzedzania ciężarówek na autostradzie strasznie zaczyna bujać samochodem, jest bardzo wrażliwy na boczne podmuchy wiatru. Dzisiaj na betonowym placu sprawdziłem jak się ma ta stabilność, po prostu jechałem do przodu i kręciłem dynamicznie kierownica raz w prawo a raz w lewo i samochód strasznie się buja na boki i nie trzyma się nic drogi podczas gwałtownych ruchów. Na zakrętach nie jest tak pewny jak moje poprzednie autko. Czy łączniki stabilizatorow są do wymiany ? Byłem na szarpakach sprawdzic amory i wyniki mają się następująco. Diagnosta powiedział, że wynik b.dobre.

Przednie kola, L - 57%, P - 52%
Tylne koła, L-49%, P - 49%


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 lip 2018, o 19:00 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2015, o 21:29
Posty: 3114
Pochwały: 17
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 38
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel
A może sprężyny do wymiany, tuleje do sprawdzenia.
A to u mnie amory to chyba salon.
Przód 85 i 84 OE od nowości, a tył 65 i 66.

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 lip 2018, o 19:20 
Offline
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2018, o 09:25
Posty: 62
Model: V40
Silnik: d4192t3
moc: 115
Rocznik: 2004
wiek: 0
Skąd jesteś?: Dolnoslaskie
imię: Kuba
Dodam jeszcze, że przy normalnej jeździe jak są jakieś uskoki na drodze, małe dziurki, to z prawej strony strasznie wali. Lekki uskok na drodze, i z przodu jest takie walniecie jakby wogole nie amortyzatował przód. O jakie tuleje Ci chodzi, wahaczy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 lip 2018, o 21:13 
Offline
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2018, o 09:25
Posty: 62
Model: V40
Silnik: d4192t3
moc: 115
Rocznik: 2004
wiek: 0
Skąd jesteś?: Dolnoslaskie
imię: Kuba
Dodam, że sprawdzałem sprężyny i nie zauważyłem żadnych pęknięć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 lip 2018, o 22:32 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2016, o 22:41
Posty: 3601
Lokalizacja: Siechnice
Pochwały: 12
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 115
Rocznik: 1998
wiek: 31
Skąd jesteś?: Wroclaw
imię: Robert
Amortyzatory poniżej 50% podlegają wymianie, podobnie jak te powyżej 88%

_________________
Obrazek

Moje Wozidełko


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 sie 2018, o 05:23 
Offline
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2018, o 09:25
Posty: 62
Model: V40
Silnik: d4192t3
moc: 115
Rocznik: 2004
wiek: 0
Skąd jesteś?: Dolnoslaskie
imię: Kuba
Czyli trzeba wymienić wszystkie amortyzatory ? Cały komplet że sprężynami trzeba ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 sie 2018, o 05:26 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2017, o 02:36
Posty: 1700
Pochwały: 11
Model: S40
Silnik: 2.0T
moc: 160km
Rocznik: 99
wiek: 22
Skąd jesteś?: Boleszkowice
imię: Piotr
Jeszcze do sprawdzenia górna poduszka amortyzatora, oraz sama zbieżność, bo ona też miała u mnie wpływ na dziwne zachowanie auta w zakrętach..
Borysław napisał(a):
podobnie jak te powyżej 88%


Możesz rozwinąć te myśl ?


Bagniarz napisał(a):
Czyli trzeba wymienić wszystkie amortyzatory ? Cały komplet że sprężynami trzeba ?
pochopne generowanie kosztów,

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 sie 2018, o 06:47 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2016, o 19:51
Posty: 555
Pochwały: 2
Model: V40
Silnik: B4204S2
moc: 136 KM
Rocznik: 2003
wiek: 27
Skąd jesteś?: Gdynia
imię: Radek
Sprawdzanie amortyzatorów namaszynie jest nic nie warte. Obejrzyj je, czy nie masz wycieków, przyduś budę i zobacz ile razy się zabuja.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 sie 2018, o 07:21 
Offline
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2018, o 09:25
Posty: 62
Model: V40
Silnik: d4192t3
moc: 115
Rocznik: 2004
wiek: 0
Skąd jesteś?: Dolnoslaskie
imię: Kuba
Wycieków brak. Wszystko suche. Zbieżność byla robiona 2 msc temu, bo końcowki drążków wymianialem. Podczas jazdy na nierówności słychać też głuche stuki, więc sprawdzę te łączniki. A stan tulejek gumowych na wahaczach też może mieć wpływ na niestabilność pojazdu ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 sie 2018, o 09:30 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2016, o 22:41
Posty: 3601
Lokalizacja: Siechnice
Pochwały: 12
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 115
Rocznik: 1998
wiek: 31
Skąd jesteś?: Wroclaw
imię: Robert
szajba., amortyzatory też się zapiekają.Nowe powinny mieć właśnie od 88% w dół.
Z resztą badania na stacji diagnostycznej są niemiarodajne. Sprężyna, opona a nawet luźne elementt zawieszenia, przekłamują wyniki testu.

_________________
Obrazek

Moje Wozidełko


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO