nie ma złych pytań, są tylko ch*jowe odpmazur2348 pisze:dlatego te wszystkie moje pytania mogą wydawać się dziecinne
[V40 T4 2000r.] Chodzi na 3 cylindry
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [V40 T4 2000r.] Chodzi na 3 cylindry
-
- Turysta
- Posty: 23
- Rejestracja: 30 maja 2015, o 11:49
- Model: v40
- Silnik: 1.9T
- moc: 200km
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Radom
- imię: Pawel
Re: [V40 T4 2000r.] Chodzi na 3 cylindry
W sumie może i coś w tym racji jest:)
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
Re: [V40 T4 2000r.] Chodzi na 3 cylindry
Dokładnie!Yaro pisze:To że nie pracuje na dwa cylindry to raczej wina cewki.(przynajmniej tak obstawiam) Zamień je(cewki) miejscami i sprawdź czy nie zaczęły pracować(świece) te które padły i odwrotnie.
A nie wiesz czy te dwa cylindry co nie pracują są na tej samej cewce?
Jest jeszcze jeden chytry patent by sprawdzić cewki: podczas pracy silnika odpiąć jedną i jak praca silnika się nie zmieni, to podpiąć ją z powrotem i odpiąć drugą jak silnik zgaśnie, to wtedy zrobić jak pisze Yaro i powtórzyć procedure od początku. Jak nie będzie palić na jednej konkretnej cewce to jest padnięta, jak mimo zamiany cewek nie pali na tych samych cylindrach, to cewka ok. przyczyna jest gdzie indziej.
Jeśli masz kata to oszczędne samochód przepalaj przy niedziałających cylindrach - po pewnej chwil z kata robi się żarówka.
-
- Moderator
- Posty: 9095
- Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
- Model: Peugeot 508
- Silnik: 2.0 HDI
- moc: 180 KM
- Rocznik: 2017
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Siewierz
- imię: Mateusz
- Lokalizacja: Siewierz
Re: [V40 T4 2000r.] Chodzi na 3 cylindry
a pisałem przecieżqdlaty pisze:Jak cewka walnie, to pali na dwa gary. Jedna cewka obsługuje dwa cylindry.
Nadaję z Tapatalka
może być jeszcze jeden problem. Cewki mogą być ok, może być problem z ich podłączeniem. Może kostka się rozsypała, a to się też zdarza.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 T4 2000r.] Chodzi na 3 cylindry
Dokładnie tak jak piszesz u mnie przy słabym prądzie z wtyczki miałem poszarpywania i też mi świece zachodziły zielonym nalotem na trzonkach
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Moderator
- Posty: 9095
- Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
- Model: Peugeot 508
- Silnik: 2.0 HDI
- moc: 180 KM
- Rocznik: 2017
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Siewierz
- imię: Mateusz
- Lokalizacja: Siewierz
Re: [V40 T4 2000r.] Chodzi na 3 cylindry
no ja miałem dokładnie tak samo, koniec końców rozebrałem wtyczki i spiąłem wszystko "na krótko"
-
- Turysta
- Posty: 23
- Rejestracja: 30 maja 2015, o 11:49
- Model: v40
- Silnik: 1.9T
- moc: 200km
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Radom
- imię: Pawel
Re: [V40 T4 2000r.] Chodzi na 3 cylindry
Dzięki wielkie chłopaki za odpowiedzi jak się uda to jutro posprawdzam a jak nie to będę musiał zaczekać do weekendu
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [V40 T4 2000r.] Chodzi na 3 cylindry
Zamieniając cewki miejscami sprawdza się i cewkę i okablowanie(wtyczkę). Bo jeżeli ta która nie działała zadziała po zmianie miejsc znaczy że kostka lub kable padły. A jezeli nadal jest cisza z jej strony to wniosek jest jeden - szrot .qdlaty pisze:że być jeszcze jeden problem. Cewki mogą być ok, może być problem z ich podłączeniem. Może kostka się rozsypała, a to się też zdarza.
A co do wypalonych zaworów, to na jednym cylindrze możliwe ale żeby dwa padły ????? jeszcze się nie spotkałem
-
- Moderator
- Posty: 9095
- Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
- Model: Peugeot 508
- Silnik: 2.0 HDI
- moc: 180 KM
- Rocznik: 2017
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Siewierz
- imię: Mateusz
- Lokalizacja: Siewierz
Re: [V40 T4 2000r.] Chodzi na 3 cylindry
Też mi sie nie wydaje. Kolejnym krokiem mozna po kolei odpinać wtrysku i zobaczyć co sie dzieje. Zawór wypalony też sie da sprawdzić bez zdejmowania głowicy.Yaro pisze: A co do wypalonych zaworów, to na jednym cylindrze możliwe ale żeby dwa padły ????? jeszcze się nie spotkałem
Poki co działaj chlopaku tak jak Ci pisaliśmy i zobaczymy co będzie sie działo
Jakoś to naprawimy
-
- Moderator
- Posty: 5871
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [V40 T4 2000r.] Chodzi na 3 cylindry
Wypalone zawory albo krzywe ktore sie nie domykaja sprawdzasz poprzez zmierzenie kompresji na zimnym silniku z wcisnietym gazem do konca.
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka