Teraz jest 18 cze 2019, o 16:15

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


1. Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać podając model, rocznik i silnik używając nawiasów.
Przykład: [V40 T4 99r] montaż MBC



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 gru 2018, o 14:37 
Offline
Turysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lis 2018, o 22:07
Posty: 12
Model: v40
Silnik: 2.0 T4
moc: 200
Rocznik: 2003
wiek: 0
Skąd jesteś?: Poznan
imię: Rafal
Witam tak jak w temacie, rozchlapuje olej po pasku rozrządu. Miał ktoś kiedyś taki przypadek ? Z czego mogą to być wycieki ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2018, o 15:21 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2016, o 19:51
Posty: 738
Pochwały: 3
Model: V40
Silnik: B4204S2
moc: 136 KM
Rocznik: 2003
wiek: 29
Skąd jesteś?: Gdynia
imię: Radek
Prawdopodobnie winne są simeringi przy wałkach, bądź wale. Jak najszybciej ogarnij ten rozrząd!

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2018, o 16:03 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sie 2013, o 14:21
Posty: 5556
Pochwały: 20
Model: v40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200
Rocznik: 1998
wiek: 39
Skąd jesteś?: Lazy
imię: Rafal
Albo uszczelniacze pompy oleju

Wysłane z mojego Nokia 5.1 przy użyciu Tapatalka

_________________
raptusowe 1.6 T4

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2019, o 07:41 
Offline
Turysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lis 2018, o 22:07
Posty: 12
Model: v40
Silnik: 2.0 T4
moc: 200
Rocznik: 2003
wiek: 0
Skąd jesteś?: Poznan
imię: Rafal
Witam ponownie.
Problem mam dalej ten sam wymieniłem simering na kole zmiennych Faz rozrządu i dalej cieknie olej w okolicy rozrządu i dalej nie wiem co może być przyczyną ogólnie.

Jakieś pomysły?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2019, o 11:40 
Offline
Turysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 kwi 2019, o 19:23
Posty: 9
Model: V40
Silnik: 1.6
moc: 109
Rocznik: 2001
wiek: 0
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Michal
Ostatnio miałem ten sam problem, jeśli chodzi o efekty - zaolejony pasek. Podejrzane były simmeringi wałków rozrządu. I faktycznie ciekły: uszczelki wałka rozrządu i wału korbowego, ale głównym winowajcą była uszczelka pod kołem faz. Oprócz tego wymieniłem uszczelki chłodnicy oleju i zaślepkę wałka (ale to nie one chlapały).

Mechanik mówił mi, że czasem może być mikrofrez na samym kole faz rozrządu i spod niego może cieknąć. Wtedy trzeba wymienić samo koło. Sprawdzałeś jak ono wygląda?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2019, o 13:50 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2014, o 21:59
Posty: 8100
Pochwały: 90
Model: C30/XC70
Silnik: D4164T/D5244T
moc: 109/163
Rocznik: 2006
wiek: 38
Skąd jesteś?: Nowa_Pogorzel
imię: Piotrek
Umyj silnik jakąś chemią i wtedy sprawdzaj. Teoretycznie każdy z uszczelniaczy może lecieć, łącznie z tym wymienianym.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2019, o 19:45 
Offline
Turysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lis 2018, o 22:07
Posty: 12
Model: v40
Silnik: 2.0 T4
moc: 200
Rocznik: 2003
wiek: 0
Skąd jesteś?: Poznan
imię: Rafal
Silnik był myty ale zbytnio nie można zobaczyć z czego tak rozchlapuje. Na kole był minimalny rowek, dla tego też ten simering nie wbił em do końca tylko częściowo tak żeby był przed rowkiem się schował, ale zbytnio to nie pomogło. Chyba że tym oringiem coś by dawało. Nawet zbytnio nie pamiętam gdzie on się znajdował..?

Comarch rozumieć przez mikrofrez? Wytarcie materiału przez simering?

Chciałem się upewnić czy to może być wina tego ala rowka mimo osadzonego nowego simeringu w innym położeniu a niezeli jak powinien być.

PS. Według oględzin największe wycieki są wokół walka zmiennych faz rozrządu i cieknie po obudowie na dół od ściany grodziowej. Samo koło moim zdaniem też nie pracuje jak powinno.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 maja 2019, o 10:16 
Offline
Turysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 kwi 2019, o 19:23
Posty: 9
Model: V40
Silnik: 1.6
moc: 109
Rocznik: 2001
wiek: 0
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Michal
Cytuj:
Comarch rozumieć przez mikrofrez? Wytarcie materiału przez simering?

Tak, tak właśnie opisywał mi to mechanik. Guma wyciera rowek w kole. Wtedy koło trzeba wymienić. Tak diagnozował mechanik, z którym gadałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 maja 2019, o 07:10 
Offline
Turysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lis 2018, o 22:07
Posty: 12
Model: v40
Silnik: 2.0 T4
moc: 200
Rocznik: 2003
wiek: 0
Skąd jesteś?: Poznan
imię: Rafal
Yhm. Wszystko było by gdy miał bym ten oring bo samego oringu od koła nie wymieniłem bo nie miałem dostępu do tagiem oringu itd.

Pytanie czy jest sens kupować używane koło czy lepiej nowe. I jakiej firmy najlepiej?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 maja 2019, o 08:40 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2016, o 22:41
Posty: 4064
Lokalizacja: Siechnice
Pochwały: 21
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 115
Rocznik: 1998
wiek: 31
Skąd jesteś?: Wroclaw
imię: Robert
Nie pchaj się w używkę.Chytry dwa razi traci...

_________________
Obrazek

Moje Wozidełko


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO