[volvo s40 v40] Łączniki stabilizatora

Wszelkie problemy z mechaniką
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
huntingspawn
Debeściak
Posty: 468
Rejestracja: 22 wrz 2016, o 16:57
Model: v40
Silnik: 2.0
moc: 140KM
Rocznik: 1996
wiek: 33
Skąd jesteś?: Ostojow
imię: Bartek

Re: Co kupiliście dla swojej fury :)

Post autor: huntingspawn » 5 lis 2017, o 19:41

Laogrado pisze:Musze wymienić łączniki stabilizatora. Ktoś poleci jakieś w dobrej cenie i jakosci?
Spróbuj polskich JGR, są całkiem przyzwoite i w przystępnej cenie. Mam takie na tyle.
Wcześniej miałem tureckie Teknorot i nie wytrzymały długo.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3991
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: Co kupiliście dla swojej fury :)

Post autor: turboni » 5 lis 2017, o 20:23

U mnie JGR wytrzymały rok czyli 25kkm.

Wysłane z mojego F5121 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: Co kupiliście dla swojej fury :)

Post autor: ELI » 5 lis 2017, o 20:25

nie widzę nic sensowniejszego od JGR :mrgreen:

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: [volvo s40 v40] Łączniki stabilizatora

Post autor: ELI » 5 lis 2017, o 20:33

Laogrado, przeniosłem do odpowiedniego tematu... wystarczyło wpisać odpowiednia frazę i po temacie.

Awatar użytkownika
GregoR.
Volvo Fan
Posty: 5652
Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
Model: S40
Silnik: D4192T2
moc: 95 KM
Rocznik: 1999
wiek: 42
Skąd jesteś?: Wasosz
imię: Grzegorz

Re: [volvo s40 v40] Łączniki stabilizatora

Post autor: GregoR. » 5 lis 2017, o 20:50

Z górnej półki polecam TRW (Bo Lemforder jest praktycznie niedostępny a cena 2 wyższa od TRW).

TRW wytrzymało u mnie 4 lata czyli jakieś ok. 80 kkm
Moja ESKA i Błękitny Prosiak
Mody:EGR-Off, sprzęgło, wtryski 216, turbina 1,4 bar
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
kordzio
Turysta
Posty: 27
Rejestracja: 29 paź 2017, o 16:49
Model: V40
Silnik: D4192T3
moc: 115KM
Rocznik: 2001
wiek: 30
Skąd jesteś?: Suwalki
imię: Mariusz

Re: [volvo s40 v40] Łączniki stabilizatora

Post autor: kordzio » 5 lis 2017, o 23:44

Ja mam auto 2,5 roku i wczoraj założyłem już 4 komplet łączników... Był Moog, dwa razy Febi i teraz wpadł Lemforder - zobaczymy czy dłużej wytrzyma. A jeżeli chodzi o objawy to mi ten ostatni komplet Febi skrzypiał, trzeszczał przy kręceniu kierownicą i przy naciskaniu na przód auta aż w końcu zaczął stukać.

Awatar użytkownika
bully
Volvo Fan
Posty: 2058
Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 115KM
Rocznik: 1999
wiek: 34
Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
imię: Lukasz
Kontakt:

Re: [volvo s40 v40] Łączniki stabilizatora

Post autor: bully » 6 lis 2017, o 08:38

No to i ja dorzucę 3 grosze - Ja założyłem w zeszłym roku Yamato po 13 miesiącach, miały nalatane 37tyś. km. i prawy miał delikatny luz, lewy był ok. Ale muszę zaznaczyć, że prawy amor to był totalnie wywalony. Po tych 13 miesiącach oba (przy okazji wymiany amorów) wymieniłem na nowe, również Yamato - bo cena przystępna.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
szmergiel
Debeściak
Posty: 188
Rejestracja: 9 paź 2017, o 19:35
Model: v40
Silnik: b4184s2
moc: 122 KM
Rocznik: 2002
Skąd jesteś?: Chotomow
imię: Marcin

Re: [volvo s40 v40] Łączniki stabilizatora

Post autor: szmergiel » 6 lis 2017, o 09:34

A ktoś wie jaka powinna być oryginalnie długość tył łączników bo niestety są różne, jak się wymienia parami to bez znaczenia ale pierwszy raz kupiłem tylko jeden (drugi był OK) i był problem. Zastanawia mnie w jakim położeniu drążka skrętnego wyjechał samochód z fabryki czyt. jakiej długości były wtedy łączniki bo może w takim położeniu wszystko najlepiej i najtrwalej działa.

Awatar użytkownika
GregoR.
Volvo Fan
Posty: 5652
Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
Model: S40
Silnik: D4192T2
moc: 95 KM
Rocznik: 1999
wiek: 42
Skąd jesteś?: Wasosz
imię: Grzegorz

Re: [volvo s40 v40] Łączniki stabilizatora

Post autor: GregoR. » 6 lis 2017, o 09:44

szmergiel pisze:A ktoś wie jaka powinna być oryginalnie długość tył łączników bo niestety są różne,
przedlift 200 mm
polift 267 mm
Moja ESKA i Błękitny Prosiak
Mody:EGR-Off, sprzęgło, wtryski 216, turbina 1,4 bar
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
szmergiel
Debeściak
Posty: 188
Rejestracja: 9 paź 2017, o 19:35
Model: v40
Silnik: b4184s2
moc: 122 KM
Rocznik: 2002
Skąd jesteś?: Chotomow
imię: Marcin

Re: [volvo s40 v40] Łączniki stabilizatora

Post autor: szmergiel » 7 lis 2017, o 20:26

Super. To sobie kupiłem kiedyś na zapas złe. Wypakowanie 200mm do lifta skutkuje jakimiś grubymi konsekwencjiami czy od biedy można takie druciarstwo zrobić?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczne”