Teraz jest 19 sie 2018, o 11:01

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


1. Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać podając model, rocznik i silnik używając nawiasów.
Przykład: [V40 T4 99r] montaż MBC



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 lip 2018, o 16:45 
Offline
Turysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2018, o 19:53
Posty: 3
Model: v40
Silnik: 1,8
moc: 98kw
Rocznik: 1998
wiek: 0
Skąd jesteś?: Szczecin
imię: Patryk
Cześć.
Sytauacja wygląda tak:
Po kupnie auta, po około 3 tygodniach, samochód bedąc na lpg zaczął się dławić, ruszanie z 1 było problemem. Pełną moc uzyskiwał gdy wskoczył powyżej 2tys obrotów.
Pojechałem do gazownika, sprawdził instalacje i mówi OK, zasugerował wymiane świec na lepsze. Po wymianie świec samochód zaczął dławić się w ten sam ssposób również na benzynie.
Przy tym dławieniu czasem słychac strzał (chyba z kolektora) oraz ogólnie zauważalny jest spadek mocy.
Zazczam że gdy problem występował na benzynie to tylko gdy silnik się rozgrzał, na zimnym nie było problemu aby ruszyć z 2 czy 3 (dla testu).
Oddałem auto do mechanika który przy okazji wymiany skrzynki na problem dławienia się zasugerował wymiane kabli, świec i jedej z cewek która nie pasowała.
I..... auto jeżdziło pięknie ! Na benzynie jak i na gazie, zero dławienia się, czułem jaką moc pod pedałem.
I..... po około dwóch tygodniach problem powrócił. Dławi się na LPG (jak narazie a mineło około 2 mies benzyna działa bez zarzutów).

Jak na moje oko to problem leży gdzieś w tych kablach bądź elektryce. Pomóżcie prosze gdzie i jak szukać przyczyny.

Aha no i spalanie 13/15l gazu przy spokojnej nodze po mieście co jest wydaje mi się przyczyną tego dławienia się.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2018, o 16:53 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2017, o 13:52
Posty: 137
Pochwały: 1
Model: V40
Silnik: 1.8 122 km
moc: 90 KW
Rocznik: 2001
wiek: 0
Skąd jesteś?: Lubelskie
imię: Krystian
To powiem cię że trochę sporo pali mój 1.8 122km pali gazu od 10 do 12 l instalacji BRC. Moim zdaniem za dużo ci podaje gazu do komory spalania i dla tego tak się dzieje. Podjedź do jakiegoś innego gazownika niech sprawdzi ile bezyny podają wtryski a ile gazu. Check na gazie nie świeci ?

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2018, o 16:58 
Offline
Turysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2018, o 19:53
Posty: 3
Model: v40
Silnik: 1,8
moc: 98kw
Rocznik: 1998
wiek: 0
Skąd jesteś?: Szczecin
imię: Patryk
Szczerze to nie wychwyciłem czy pali się na gazie czy na benzynie (nie sądziłem nawet że może tak być) zaraz będę schodził na dół to sprawdzę i napisze.
Co do ilości podawanego gazu... owszem to możliwe. Słyszałem jednak wiele podpowiedzi od kolegów znających się lepiej na mechanice i na każdą propozycje odpowiadam ,, dlaczego po wymianie świec,kabli i cewki jeździł przez tydzień bez zarzutów ? ,,

Dodam jeszcze że raz na jakiś czas podczas jazdy auto jakby zaskakuje i da się płynnie zmieniać biegi na gazie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2018, o 17:09 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2017, o 13:52
Posty: 137
Pochwały: 1
Model: V40
Silnik: 1.8 122 km
moc: 90 KW
Rocznik: 2001
wiek: 0
Skąd jesteś?: Lubelskie
imię: Krystian
Podłączany pod kompa ? Były jakieś błędy ?

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2018, o 17:14 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2017, o 13:52
Posty: 137
Pochwały: 1
Model: V40
Silnik: 1.8 122 km
moc: 90 KW
Rocznik: 2001
wiek: 0
Skąd jesteś?: Lubelskie
imię: Krystian
Te strzały z kolektora mogą być spowodowane nieszczelnością układu wydechowego u mnie na przykład przy takich strzałach okazało się że obydwie plecionki były niezdatne do użytku.

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2018, o 17:14 
Offline
Turysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2018, o 19:53
Posty: 3
Model: v40
Silnik: 1,8
moc: 98kw
Rocznik: 1998
wiek: 0
Skąd jesteś?: Szczecin
imię: Patryk
Tak był podłączany. Wskazywał problem z cewką.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lip 2018, o 20:40 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 11:03
Posty: 6723
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 13
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Przyczyn może być sporo . ale jeśli jedzie dobrze na pb teraz na lpg kalikuje to sprawdził bym wtryskwiacze lpg

_________________
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lip 2018, o 08:54 
Offline
Turysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2017, o 20:09
Posty: 16
Model: S40
Silnik: 2.0
moc: 136KM
Rocznik: 1996
wiek: 23
Skąd jesteś?: Torun
imię: Mateusz
przewody WN.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO