[V40] Demontaż osłon progów, zasłonienie otworów na spinki

Wszystkie problemy związane z blacharką lakierowaniem itp ..
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
lukashenko
Posty: 19
Rejestracja: 17 sie 2017, o 22:27
Model: V40
Silnik: B4184S2
moc: 122KM
Rocznik: 2000
wiek: 23
Skąd jesteś?: Koszalin
imię: Lukasz

Re: [V40] Demontaż osłon progów, zasłonienie otworów na spin

Post autor: lukashenko » 26 paź 2017, o 10:55

GregoR.... Gdzie taką gumę można zakupić, bo widzę, że koreczki dorabiane? :)

Awatar użytkownika
szajba.
Volvo Fan
Posty: 2095
Rejestracja: 9 sie 2017, o 02:36
Model: S40
Silnik: 2.0T
moc: 160km
Rocznik: 99
wiek: 22
Skąd jesteś?: Boleszkowice
imię: Piotr

Re: [V40] Demontaż osłon progów, zasłonienie otworów na spin

Post autor: szajba. » 26 paź 2017, o 11:00

szmergiel pisze:
raptusek pisze:a na koniec z wyczuciem przesuń listwę (prawo lub lewo) tak by wysunęła się z białych spinek.
To już wiem na czym poległem, obstawiałem że trzeba to z czuciem wyrwać :-) dzięki.
Wtedy na 99.8% polamiesz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Raptus
Administrator
Posty: 6211
Rejestracja: 15 sie 2013, o 14:21
Model: V40/V70
Silnik: 1.9 T4/2.3 T5
moc: 200/250
Rocznik: 1998
wiek: 42
Skąd jesteś?: Lazy
imię: Rafal

Re: [V40] Demontaż osłon progów, zasłonienie otworów na spin

Post autor: Raptus » 26 paź 2017, o 11:05

z wyczuciem przesuń listwę (prawo lub lewo) tak by wysunęła się z białych spinek.

Awatar użytkownika
GregoR.
Volvo Fan
Posty: 5652
Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
Model: S40
Silnik: D4192T2
moc: 95 KM
Rocznik: 1999
wiek: 42
Skąd jesteś?: Wasosz
imię: Grzegorz

Re: [V40] Demontaż osłon progów, zasłonienie otworów na spin

Post autor: GregoR. » 26 paź 2017, o 11:10

lukashenko pisze:GregoR.... Gdzie taką gumę można zakupić, bo widzę, że koreczki dorabiane? :)
Po prostu miałem, nie wiem skąd.
Był to płat gumy o grubości 1 cm. Po wstępnym wycięciu kształtu szlifowałem gumę na szlifierce a rower wycinałem małą cienką tarczą na multiszlifierce.
Moja ESKA i Błękitny Prosiak
Mody:EGR-Off, sprzęgło, wtryski 216, turbina 1,4 bar
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
lukashenko
Posty: 19
Rejestracja: 17 sie 2017, o 22:27
Model: V40
Silnik: B4184S2
moc: 122KM
Rocznik: 2000
wiek: 23
Skąd jesteś?: Koszalin
imię: Lukasz

Re: [V40] Demontaż osłon progów, zasłonienie otworów na spin

Post autor: lukashenko » 26 paź 2017, o 12:05

Dzięki! Już znalazłem!

PŁYTA GUMOWA SBR 10mm - można zakupić na "alledrogo" za około 35 złotych z przesyłką, wymiary 10cm x 120cm :)

To teraz niech przyjeżdża... Im szybciej tym lepiej :D

Awatar użytkownika
bully
Volvo Fan
Posty: 2058
Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 115KM
Rocznik: 1999
wiek: 34
Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
imię: Lukasz
Kontakt:

Re: [V40] Demontaż osłon progów, zasłonienie otworów na spin

Post autor: bully » 26 paź 2017, o 12:33

GregoR., Ta guma nada się na uszczelkę pod korek wlewu oleju?
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
bandinse
Debeściak
Posty: 129
Rejestracja: 22 kwie 2017, o 08:53
Model: s40
Silnik: 1.8
moc: 115
Rocznik: 1997
wiek: 25
Skąd jesteś?: _KNS_
imię: Damian

Re: [V40] Demontaż osłon progów, zasłonienie otworów na spin

Post autor: bandinse » 26 paź 2017, o 13:16

Kurde ja mam tak jak ty byś chciał, bo ktoś kiedyś robił progi i nie zostawił otworów na nakładki i nie mam pomysłu jak najlepiej byłoby teraz je zamontować. Kupiłem niedawno obie za śmieszne 17zł i leżą sobie bezużytecznie.

Awatar użytkownika
GregoR.
Volvo Fan
Posty: 5652
Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
Model: S40
Silnik: D4192T2
moc: 95 KM
Rocznik: 1999
wiek: 42
Skąd jesteś?: Wasosz
imię: Grzegorz

Re: [V40] Demontaż osłon progów, zasłonienie otworów na spin

Post autor: GregoR. » 26 paź 2017, o 13:26

bully pisze:GregoR., Ta guma nada się na uszczelkę pod korek wlewu oleju?
Jeżeli jest olejoodporna to czemu nie, ale 1cm grubości to nie za grube jak na uszczelkę?
Moja ESKA i Błękitny Prosiak
Mody:EGR-Off, sprzęgło, wtryski 216, turbina 1,4 bar
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Blacharskie/Lakiernicze”