Miałem trochę wolnego czasu, i dwie zajechane pompy paliwa grj i erj. Obie miały problem z tym że zawieszaly się miały problem z rozruchem, nie dawały ciśnienia oraz po założeniu manometru na krótko przestawaly pracować...
Rozebralem więc jedna pompę, bo przecież na chłopski rozum jest to zwykły silnik elektryczny.
Komutator mal najlepsze dni za sobą
Szczotki również
Drugiej już nie rozbieralem, ale zalałem ja jakimś rozpuszczalnikiem, w moim przypadku aceton techniczny.
Podłączyłem pod taki zasilacz
I się bawiłem przalczajac bieguny, na 12 v nie chciała ruszyć jedynie buczala, po kilku minutach robiła już obrót w prawo obrót w lewo i stawała. Zasilacz się mocno zgadzał więc zostawiłem go na pół godziny żeby ostygną, później podłączyłem i pompa ruszla już z 4.5v, pochodziła jeszcze na najniższych obrotach w acetonie.. działanie to miało na celu wymycie szczotek i komutatora. później przelalem przez nią paliwo i podłączyłem manometr
Prawie 2.5 bara z erj 187
Osobiście nie jeździł bym na niej, ale jako awaryjna pompa bądź pompką do spuszczania paliwa posłuży
Zajechana walbro gss służy mi jako pompa do napelniania wiader wodą z rzeki
[S/V40 ALL Tpb] Dziwny dzwięk pompy paliwa
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby