Filtry

Nie zaklasyfikowane usterki, problemy
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
koval1980
Debeściak
Posty: 280
Rejestracja: 9 sty 2015, o 20:10
Model: V40
Silnik: 1.9Di 95kM
Rocznik: 2000
wiek: 34
Skąd jesteś?: okolice Bydgoszczy
imię: Radek

Re: Filtry

Post autor: koval1980 » 26 mar 2015, o 10:07

Ma ktoś w dieselku filtr K&N?

https://www.motointegrator.pl/produkty/ ... 04-33-2763" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeśli tak to prosiłbym o opinię na temat pracy silnika. Lepiej z tym filtrem czy nie ma różnicy?

Awatar użytkownika
HAS
Debeściak
Posty: 458
Rejestracja: 2 lis 2013, o 09:45
Model: V40
Silnik: B4184S
Rocznik: 1997
wiek: 23
Skąd jesteś?: Biała Podlaska
imię: Mariusz
Lokalizacja: Biała Podlaska

Re: Filtry

Post autor: HAS » 26 mar 2015, o 10:12

Ja mam go u siebie dieselu i drazu była widoczna zmiana. Łatwiej oddycha i wchodzi w obroty. Co do kwestii zmiany dźwięku wydechu to nie ma jak u naszego kolegi Ripepra.

Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 7041D przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
bully
Volvo Fan
Posty: 2058
Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 115KM
Rocznik: 1999
wiek: 34
Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
imię: Lukasz
Kontakt:

Re: Filtry

Post autor: bully » 26 mar 2015, o 11:41

Aj jak jest z filtrami K&N w wolnossących benzynach? Jaki to ma wpływ na samochód?
- Czy jest głośniejszy/cichszy?
- Poprawi to pracę silnika (lepsze zbieranie się, etc.)?
- Poprawi kulturę pracy silnika?
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
koval1980
Debeściak
Posty: 280
Rejestracja: 9 sty 2015, o 20:10
Model: V40
Silnik: 1.9Di 95kM
Rocznik: 2000
wiek: 34
Skąd jesteś?: okolice Bydgoszczy
imię: Radek

Re: Filtry

Post autor: koval1980 » 26 mar 2015, o 14:32

HAS pisze:Ja mam go u siebie dieselu i drazu była widoczna zmiana. Łatwiej oddycha i wchodzi w obroty. Co do kwestii zmiany dźwięku wydechu to nie ma jak u naszego kolegi Ripepra.

Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 7041D przy użyciu Tapatalka
Czyli lepiej się zbiera z dołu i dłużej można go kręcić? A słychać jakieś syczenie przy gwałtownym przyspieszaniu? Słyszałem takie opinie i nie wiem czy zależy to od silnika czy nie?!

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: Filtry

Post autor: ELI » 26 mar 2015, o 19:31

mam już go długo, jest lepiej (nie oczekuj jakiegoś dużego przeskoku) i nic nie syczy... jak go myję to wkładam zwykły papierowy i na papierzaku do 3tysi jest w miarę, niestety powyżej 3tysi w porównaniu do K&N jakby kartofla połknął...

Awatar użytkownika
koval1980
Debeściak
Posty: 280
Rejestracja: 9 sty 2015, o 20:10
Model: V40
Silnik: 1.9Di 95kM
Rocznik: 2000
wiek: 34
Skąd jesteś?: okolice Bydgoszczy
imię: Radek

Re: Filtry

Post autor: koval1980 » 27 mar 2015, o 12:28

ELI pisze: niestety powyżej 3tysi w porównaniu do K&N jakby kartofla połknął...
qrde aż się zakrztusiłem jedzeniem, dobre porównanie :laughingneqw:

Awatar użytkownika
radek170777
Debeściak
Posty: 363
Rejestracja: 22 cze 2017, o 20:56
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 85KW/115KM
Rocznik: 1999
Skąd jesteś?: Szadek
imię: Radek

Re: Filtry

Post autor: radek170777 » 2 lut 2018, o 19:10

Powiedzcie proszę miał ktoś z was porównanie Pipercross kontra K&N ?

Różnica w cenie 50% na korzyść Pipercross więc jestem ciekaw jak z jakością.

Awatar użytkownika
piotr99z
Debeściak
Posty: 150
Rejestracja: 19 sty 2017, o 23:42
Model: V40
Silnik: 1.9T 200km
moc: 200 Km
Rocznik: 1997
Skąd jesteś?: Sokolow
imię: Piotr

Re: Filtry

Post autor: piotr99z » 2 lut 2018, o 19:23

moja T4 na zwykłym kontra K&N wypluła 5KM wiecej na hamowni.. dodam ze to nie było jedno hamowanie wiec sprawdzone.
Ostatnio zmieniony 2 lut 2018, o 19:30 przez piotr99z, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
radek170777
Debeściak
Posty: 363
Rejestracja: 22 cze 2017, o 20:56
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 85KW/115KM
Rocznik: 1999
Skąd jesteś?: Szadek
imię: Radek

Re: Filtry

Post autor: radek170777 » 2 lut 2018, o 19:28

piotr99z pisze:moja T4 na zwykłym kontra K&N wypluła 5KM wiecej na hamowni..
I to już dobra informacja, tu się domyślam że będzie lepiej, jednak najbardziej interesuje mnie zwycięzca pojedynku Pipercross kontra K&N.
Teoretycznie wydawało by się że im drożej tym lepiej, ale czy na pewno ?

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: Filtry

Post autor: ELI » 2 lut 2018, o 21:10

ktoś robił i K&N wypadł lepiej

ODPOWIEDZ

Wróć do „Różne”