Filtry

Nie zaklasyfikowane usterki, problemy
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
GregoR.
Volvo Fan
Posty: 5652
Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
Model: S40
Silnik: D4192T2
moc: 95 KM
Rocznik: 1999
wiek: 42
Skąd jesteś?: Wasosz
imię: Grzegorz

Re: Filtry

Post autor: GregoR. » 2 lut 2018, o 22:34

Tu mozna sobie poczytać, a najlepiej caly temat
sportowe-wk-ady-filtrow-powietrza-t5192-60.html#p113660" onclick="window.open(this.href);return false;
Moja ESKA i Błękitny Prosiak
Mody:EGR-Off, sprzęgło, wtryski 216, turbina 1,4 bar
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
radek170777
Debeściak
Posty: 363
Rejestracja: 22 cze 2017, o 20:56
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 85KW/115KM
Rocznik: 1999
Skąd jesteś?: Szadek
imię: Radek

Re: Filtry

Post autor: radek170777 » 3 lut 2018, o 07:54

GregoR. pisze:Tu mozna sobie poczytać, a najlepiej caly temat
sportowe-wk-ady-filtrow-powietrza-t5192-60.html#p113660" onclick="window.open(this.href);return false;
No i to już jakiś konkret. Jednak nie chciałbym robić żadnej rzeźby w stylu rura kanalizacyjna i filtr typu AR.

Z tej dyskusji wywnioskowałem że jednak K&N. Najlepsze że mam filtr tej marki jednak od innego auta i jest trochę za duży. Nie mam go komu opchnąć, miałbym na dokładkę do nowego. Z racji tego że jest większy byłby lepszy przepływ ale nie mam koncepcji na puszkę do niego...

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: Filtry

Post autor: RIPPER » 3 lut 2018, o 13:51

Do 1.8 przedliftem to wchodzi najłatwiej
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
radek170777
Debeściak
Posty: 363
Rejestracja: 22 cze 2017, o 20:56
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 85KW/115KM
Rocznik: 1999
Skąd jesteś?: Szadek
imię: Radek

Re: Filtry

Post autor: radek170777 » 3 lut 2018, o 14:33

RIPPER pisze:Do 1.8 przedliftem to wchodzi najłatwiej
Przepraszam źle się wyraziłem. Mój błąd. Mam filtr K&N lecz od zupełnie innego samochodu, od VW T5, jest dłuższy i szerszy. Aby go zamontować musiałbym dokupić puszkę od VW i przerobić pod auto lub dorobić z blachy zupełnie inną, obie opcje raczej odpadają.

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: Filtry

Post autor: RIPPER » 3 lut 2018, o 17:16

Co do filtrów AR 296 to one się kończą i trzeba znaleść alternatywę
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
radek170777
Debeściak
Posty: 363
Rejestracja: 22 cze 2017, o 20:56
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 85KW/115KM
Rocznik: 1999
Skąd jesteś?: Szadek
imię: Radek

Re: Filtry

Post autor: radek170777 » 6 lut 2018, o 19:49

Gdyby kogoś interesował temat sportowych filtrów >>> KLIK <<<

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: Filtry

Post autor: ELI » 6 lut 2018, o 21:04

było ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Różne”