Filtry
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Volvo Fan
- Posty: 5652
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
- Model: S40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Wasosz
- imię: Grzegorz
Re: Filtry
Tu mozna sobie poczytać, a najlepiej caly temat
sportowe-wk-ady-filtrow-powietrza-t5192-60.html#p113660" onclick="window.open(this.href);return false;
sportowe-wk-ady-filtrow-powietrza-t5192-60.html#p113660" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Debeściak
- Posty: 363
- Rejestracja: 22 cze 2017, o 20:56
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 85KW/115KM
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Szadek
- imię: Radek
Re: Filtry
No i to już jakiś konkret. Jednak nie chciałbym robić żadnej rzeźby w stylu rura kanalizacyjna i filtr typu AR.GregoR. pisze:Tu mozna sobie poczytać, a najlepiej caly temat
sportowe-wk-ady-filtrow-powietrza-t5192-60.html#p113660" onclick="window.open(this.href);return false;
Z tej dyskusji wywnioskowałem że jednak K&N. Najlepsze że mam filtr tej marki jednak od innego auta i jest trochę za duży. Nie mam go komu opchnąć, miałbym na dokładkę do nowego. Z racji tego że jest większy byłby lepszy przepływ ale nie mam koncepcji na puszkę do niego...
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Filtry
Do 1.8 przedliftem to wchodzi najłatwiej
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 363
- Rejestracja: 22 cze 2017, o 20:56
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 85KW/115KM
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Szadek
- imię: Radek
Re: Filtry
Przepraszam źle się wyraziłem. Mój błąd. Mam filtr K&N lecz od zupełnie innego samochodu, od VW T5, jest dłuższy i szerszy. Aby go zamontować musiałbym dokupić puszkę od VW i przerobić pod auto lub dorobić z blachy zupełnie inną, obie opcje raczej odpadają.RIPPER pisze:Do 1.8 przedliftem to wchodzi najłatwiej
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Filtry
Co do filtrów AR 296 to one się kończą i trzeba znaleść alternatywę
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 363
- Rejestracja: 22 cze 2017, o 20:56
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 85KW/115KM
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Szadek
- imię: Radek
Re: Filtry
Gdyby kogoś interesował temat sportowych filtrów >>> KLIK <<<