[v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR01

Wszystko co związane z instalacjami gazowymi
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
Chalski
Moderator
Posty: 265
Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
Silnik: B4204T / B5244T
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Otwock
imię: Kamil

Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR

Post autor: Chalski » 11 lut 2015, o 22:17

adrek88 pisze: ig1 klękał mi i to w wersji turbo o 0,6bar po przeróbce maks 0,2 w piku i odbudowa do odcinki bogato.
Nie jest to możliwe - jeśli to rzeczywiście wersja IG1T i jeśli jest prawidłowo zasilony z butli.
tomi555 pisze:U mnie na zestawie 2x TUR spadki o ok. 0,2 max, więc nie wiem jak jeden może to ogarnąć - chyba, że na ciśnieniu 1,6 i spadku w WOT do 1,0.
Czy jeden, czy dwa czy cztery - wyjęte z pudełka padają o ok 0,1 - 0,2 bara i szybko się odbudowują (zazwyczaj ustawiane ciśnienie ok 1,3 bara) - jeśli masz 2 TURy to testowo odepnij jeden EZ i pojeździj - jeśli reszta instalacji jest OK to gwarantuje że będzie działać.


Co do wtryskiwaczy - z montowanych / demontowanych, wychodzi na to że HANA blue to od jakiegoś czasu syf, barracudy nie mogę złego słowa powiedzieć (ale zamontowane raptem w 3-4 autach), barracuda 130-tka - lekko zwiększa wydatek po kilku kkm przebiegu, Dragon - żadnych zastrzeżeń (na kilkanaście kompletów), dragon BF - jedna reklamacja wtrysk padnięty jako nowy wyjęty z pudełka.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR

Post autor: RIPPER » 11 lut 2015, o 23:26

Wiesz trzeba coś wylosować do naszych turboli a szału nie ma .... co do reduktorów to widziałem różne cuda silver nie radził sobie z 150 KM w wolno ssaku a miał być do 270ł. ..KM ,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Chalski
Moderator
Posty: 265
Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
Silnik: B4204T / B5244T
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Otwock
imię: Kamil

Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR

Post autor: Chalski » 12 lut 2015, o 06:49

Silver rzeczywiście pada przy mocy poniżej 200 KM - i to zazwyczaj problem jest z termiką.
O dziwo TUR daje rade - zamontowany w s50 2,5t o mocy 210KM testowany jak na razie do ok 200km/h.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen

Awatar użytkownika
adrek88
Debeściak
Posty: 281
Rejestracja: 2 lis 2013, o 20:17
Model: s40
Silnik: b4204t
moc: 160KM
Rocznik: 1998
wiek: 26
Skąd jesteś?: mińsk mazowiecki
imię: adrian

Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR

Post autor: adrek88 » 12 lut 2015, o 09:53

Chalski a czemu nie możliwe? Za mało za dużo? Zasilanie nie zagięte tylko butle muszę obrócić bo gaziaże i to mi spier.... ale może w weekend się weźmie za to.

Awatar użytkownika
Chalski
Moderator
Posty: 265
Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
Silnik: B4204T / B5244T
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Otwock
imię: Kamil

Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR

Post autor: Chalski » 12 lut 2015, o 11:06

adrek88 pisze:Chalski a czemu nie możliwe
Nie możliwe przy poprawnym montażu i zasileniu - sam mam IG1T i przy 200 km pada max do 1 bara.
Inna opcja u ciebie - nie masz IG1T tylko zwykłego IG1 - ten ma niższe ciśnienie na 1 stopniu i może dawać takie spadki.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen

Awatar użytkownika
adrek88
Debeściak
Posty: 281
Rejestracja: 2 lis 2013, o 20:17
Model: s40
Silnik: b4204t
moc: 160KM
Rocznik: 1998
wiek: 26
Skąd jesteś?: mińsk mazowiecki
imię: adrian

Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR

Post autor: adrek88 » 12 lut 2015, o 11:26

Może być i tak ciśnień nie mierzyłem na stopniu 1 może ktoś przy nim grzebał wcześniej z numeru wynikało ze jest turbo. Czyli daje twardszą sprężynę na 1 stopień i jest wyższe ciśnienie? Czy na odwrót słabsza sprężyna wyższe ciśnienie?

Awatar użytkownika
Chalski
Moderator
Posty: 265
Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
Silnik: B4204T / B5244T
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Otwock
imię: Kamil

Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR

Post autor: Chalski » 12 lut 2015, o 13:03

W IG1T na pierwszym stopniu jest twardsza sprężyna niż w zwykłym.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen

Awatar użytkownika
adrek88
Debeściak
Posty: 281
Rejestracja: 2 lis 2013, o 20:17
Model: s40
Silnik: b4204t
moc: 160KM
Rocznik: 1998
wiek: 26
Skąd jesteś?: mińsk mazowiecki
imię: adrian

Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR

Post autor: adrek88 » 12 lut 2015, o 13:37

Da się to sprawdzić nie mając innej sprężyny jakiś pomiar?

Awatar użytkownika
Chalski
Moderator
Posty: 265
Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
Silnik: B4204T / B5244T
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Otwock
imię: Kamil

Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR

Post autor: Chalski » 12 lut 2015, o 19:35

Nie zmierzysz ciśnienia na 1 stopniu - zamiast innej sprężyny można odkręcić dolną pokrywkę i pod sprężynę dać podkładkę ok 2mm - powinno się poprawić
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen

Awatar użytkownika
adrek88
Debeściak
Posty: 281
Rejestracja: 2 lis 2013, o 20:17
Model: s40
Silnik: b4204t
moc: 160KM
Rocznik: 1998
wiek: 26
Skąd jesteś?: mińsk mazowiecki
imię: adrian

Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR

Post autor: adrek88 » 12 lut 2015, o 22:21

A to wypróbuję ten patent chyba że dźwignie puszczały to jedno czego nie robiono podczas regeneracji :/

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG/CNG”