[v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR01
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Moderator
- Posty: 265
- Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
- Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
- Silnik: B4204T / B5244T
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Otwock
- imię: Kamil
[v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR01
Witam, zgodnie z obietnicami wrzucam montaż LPG wykonany własnoręcznie w moim volvo.
Główne składniki:
Sterownik - LPG TECH 224
Reduktor - AC R01
Wtryski - LPG TECH Dragon 1x4
Butla - 680 x 180 GZWM w koło (max co wchodzi przy w miarę płaskiej podłodze) (pojemność 49 litrów pierwsze tankowanie weszło 47 litrów)
Zasilanie - miedź 6mm
Wlew - pod klapką na stałe z możliwością odkręcania przejściówki
Wcięcie w instalacje zrobione na grodzi, sygnał obrotów i plus po stacyjce wzięty przy sterowniku benzynowym (kabelek różowy - obroty, plus - ciemno zielony).
Miedź pod spodem puszczona w wolne miejsce przy przewodach paliwowych.
Chciałem żeby było estetycznie i w razie jakichś napraw przy aucie nie zawadzało.
Pod maską
Sterownik i zawór
Wtryski
Wtryski kąt
Wcinka wtrysków
Wkrętki
Guzik
Butla
Główne składniki:
Sterownik - LPG TECH 224
Reduktor - AC R01
Wtryski - LPG TECH Dragon 1x4
Butla - 680 x 180 GZWM w koło (max co wchodzi przy w miarę płaskiej podłodze) (pojemność 49 litrów pierwsze tankowanie weszło 47 litrów)
Zasilanie - miedź 6mm
Wlew - pod klapką na stałe z możliwością odkręcania przejściówki
Wcięcie w instalacje zrobione na grodzi, sygnał obrotów i plus po stacyjce wzięty przy sterowniku benzynowym (kabelek różowy - obroty, plus - ciemno zielony).
Miedź pod spodem puszczona w wolne miejsce przy przewodach paliwowych.
Chciałem żeby było estetycznie i w razie jakichś napraw przy aucie nie zawadzało.
Pod maską
Sterownik i zawór
Wtryski
Wtryski kąt
Wcinka wtrysków
Wkrętki
Guzik
Butla
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR
Oko panie- ładniusio, nie znam się na LPG, rozumiem że to co zamontowałeś to siakiś kozak...
-
- Moderator
- Posty: 265
- Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
- Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
- Silnik: B4204T / B5244T
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Otwock
- imię: Kamil
Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR
ELIMINATOR, Może nie kozak bo to ani VIALLE, ani Prince ani Landi Renzo - dobra instalacja oparta o niezbyt drogie (ale dopasowane do auta) komponenty. Co do zamontowania - zeszło się w sumie niemal 3 dni (reduktor i wkrętki montowałem kilka dni wcześniej)
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR
Czyli nie jest to takie hop siup...
-
- Moderator
- Posty: 265
- Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
- Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
- Silnik: B4204T / B5244T
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Otwock
- imię: Kamil
Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR
Jak mi ktoś mówi że w dzień (a wręcz w 6-7 godzin) poprawnie i ładnie założy lpg to tylko mi się uśmiech na ustach pojawia.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR
Ale tam dużo drutów Z tym przełącznikiem od lpg poszedłeś na łatwiznę
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR
Ładnie ALE
1.Przełączniki -centralka przekręcona o 90 w prawo ,,rezerwę będziesz miał u góry a kropki schodzić będą na dół czyli rosnąć w dół
2.W wlew paliwa wchodzi najprostrzy najtańszy wlew za 17 zł nie trzeba nic dokręcać itp ..
3.Elektrozawór pod kątem na leżąco cewki tego nie lubią brud będzie się zbierał na dole sworznia i się szybciej zatrze .
4.Reduktor i jego miejsce dyskusyjne można się kłócić . czerwony czy czarny ? powinien być czerwony a one różnie działają
5.Listwa wtryskowa może i ładnie wygląda ale ma za to długie wężyki choć patrząc po poliftowej listwie paliwowej wiele nie można wymyślić ...
długie wężyki to słabsza reakcja na gaz gorzej się wkręca silnik !!!
6 Techa trzeba było podwiesić pod skrzynką bezpieczników tak to krzaczy i wyłażą kable z wtyczką ,,,a tak to by go nie było widać
Plus za prucie wiązek emulator to jest menda w poprzednim aucie sterownik miałem na ecu a ecu było w tunelu za popielniczką i tam wsio polutowałem ale znałem elektrykę na pamięć ,,,
1.Przełączniki -centralka przekręcona o 90 w prawo ,,rezerwę będziesz miał u góry a kropki schodzić będą na dół czyli rosnąć w dół
2.W wlew paliwa wchodzi najprostrzy najtańszy wlew za 17 zł nie trzeba nic dokręcać itp ..
3.Elektrozawór pod kątem na leżąco cewki tego nie lubią brud będzie się zbierał na dole sworznia i się szybciej zatrze .
4.Reduktor i jego miejsce dyskusyjne można się kłócić . czerwony czy czarny ? powinien być czerwony a one różnie działają
5.Listwa wtryskowa może i ładnie wygląda ale ma za to długie wężyki choć patrząc po poliftowej listwie paliwowej wiele nie można wymyślić ...
długie wężyki to słabsza reakcja na gaz gorzej się wkręca silnik !!!
6 Techa trzeba było podwiesić pod skrzynką bezpieczników tak to krzaczy i wyłażą kable z wtyczką ,,,a tak to by go nie było widać
Plus za prucie wiązek emulator to jest menda w poprzednim aucie sterownik miałem na ecu a ecu było w tunelu za popielniczką i tam wsio polutowałem ale znałem elektrykę na pamięć ,,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Moderator
- Posty: 265
- Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
- Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
- Silnik: B4204T / B5244T
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Otwock
- imię: Kamil
Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR
Dziura w desce już była - w aucie kiedyś był prawdopodobnie PRINCE - guzik celowo tak przyklejony żeby trafił na płaskie miejsce.RIPPER pisze:Przełączniki -centralka przekręcona o 90 w prawo
wlew gazu zwykły w wersji dokręcanej i wkręcony na stałe - mozna wykręcić i wkręcić np niemieckiRIPPER pisze:W wlew paliwa wchodzi najprostrzy najtańszy wlew za 17 zł nie trzeba nic dokręcać itp
lepszego miejsca na niego nie znalazłem, zdaje sobie sprawę że powinien być cewką w górę ale ten zawór valteka jakoś mało ustawny i nigdzie indziej mi nie pasował - tak żeby nie wiercić dodatkowych dziur w nadwoziuRIPPER pisze:Elektrozawór pod kątem na leżąco cewki tego nie lubią brud będzie się zbierał na dole sworznia i się szybciej zatrze .
w tym aucie nie zmieścisz reduktora pod pompą hamulcową - jest tam układ do wytwarzania podciśnienia do serwa.RIPPER pisze:Reduktor i jego miejsce dyskusyjne można się kłócić . czerwony czy czarny ? powinien być czerwony a one różnie działają
Jest czarny i wyrabia - spadki max 0,2 bara, w wielu autach już tam wkładałem reduktor i wg mnie miejsce jest dobre.
wężyki mają po ok 12 cm więc długie wcale nie są - krótszych w listwie się tu nie da uzyskać, poza tym nie odczuwam opóźnionej reakcji na wciśnięcie gazu. w V70 mam nawet dłuższe wężyki i także nie ma z tym problemu.RIPPER pisze:Listwa wtryskowa może i ładnie wygląda ale ma za to długie wężyki choć patrząc po poliftowej listwie paliwowej wiele nie można wymyślić ...
Gdybyś przeczytał instrukcję do elektroniki techa to być doczytał że zalecają montaż wtyczką do góry - nigdzie indziej nie ma na to miejsca.RIPPER pisze:Techa trzeba było podwiesić pod skrzynką bezpieczników tak to krzaczy i wyłażą kable z wtyczką ,,,a tak to by go nie było widać
Co do sterownika - miałem myśl żeby go dawać na ECU ale uznałem to za zbytek - jak coś będzie się działo ze sterownikiem to jest na wierzchu. Tylko obroty i plus po stacyjce są wzięte z ECU.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen
-
- Debeściak
- Posty: 319
- Rejestracja: 29 lip 2013, o 06:15
- Model: v40
- Silnik: T4
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Krk
- imię: Marcin
Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR
Wygląda bardzo ładnie i estetycznie - ale jak się robi dla siebie to tak powinno być... Jakie masz dysze?
Mój najważniejszy zarzut - wtryski na leżąco. Reduktor wrzuciłbym pod bezpieczniki (blisko woda, osłonięty z każdej strony) - a miejsca tam jest tyle, że dwa tury w kanapce wchodzą, więc taki ac to by tam miał luz...
Co do wężyków - kiedyś robiłem test w mocnym v8 bmw - wężyki kilka centymetrów (tyle tylko co łączyły dysze z wkrętkami - odległość ok 2cm) vs. wężyki ok 20cm - żadnej różnicy w pracy silnika, reakcji na gaz itp. Są auta co jeżdżą na wężykach po 50cm, więc taka długość jak tu jest bardzo ok.
Mój najważniejszy zarzut - wtryski na leżąco. Reduktor wrzuciłbym pod bezpieczniki (blisko woda, osłonięty z każdej strony) - a miejsca tam jest tyle, że dwa tury w kanapce wchodzą, więc taki ac to by tam miał luz...
Co do wężyków - kiedyś robiłem test w mocnym v8 bmw - wężyki kilka centymetrów (tyle tylko co łączyły dysze z wkrętkami - odległość ok 2cm) vs. wężyki ok 20cm - żadnej różnicy w pracy silnika, reakcji na gaz itp. Są auta co jeżdżą na wężykach po 50cm, więc taka długość jak tu jest bardzo ok.
Strojenie LPG , AFR - Innovate LM2 + OBD
-
- Moderator
- Posty: 265
- Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
- Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
- Silnik: B4204T / B5244T
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Otwock
- imię: Kamil
Re: [v40 2,0T 160KM 2000r] GAZ - LPG TECH 224 + Dragon + ACR
Są jeszcze małe problemy z regulacją lpg, dysze chwilowo 3,0mm przy 1 bar i jest mało gazu - za długie czasy wtrysku.tomi555 pisze:Jakie masz dysze?
Wtryski nie są na leżąco - patrz 4 zdjęcie - mają lekko z górki, inaczej się nie zmieszczą.
Co do reduktora już pisałem - w tym konkretnie egzemplażu się tu nie zmieszczą - jest rozbudowany układ z pompką podciśnienia do serwa hamulcy, poza tym to automat i pod skrzynką bezpieczników jest jeszcze stelaż z wtyczkami elektryki do ASB.
Woda wpięta w szereg zaraz za wyjściem z głowicy.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen