[S40 1.9 DT 01r]Gniazdo zapalniczki(przełącznik typ 451 12V 30A)
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Volvo Fan
- Posty: 4525
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [S40 1.9 DT 01r]Gniazdo zapalniczki(przełącznik typ 451
W busie mam dwa rodzaje gniazd.Później wrzucę foty.
-
- Volvo Fan
- Posty: 4525
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [S40 1.9 DT 01r]Gniazdo zapalniczki(przełącznik typ 451
Wczoraj zapomniałem więc się poprawiam
Z góry przepraszam za uwalone gniazdo zapalniczki ale to błędy poprzednika.
Występują dwa rodzaje gniazd lecz na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo.
W przypadku gniazda zapalniczki są zamontowane dodatkowe blaszki zasilające aby łapały wysuwającą się spiralę zapalniczki.Rozszerzają się pod wpływem temperatury, dzięki czemu zapalniczka odskakuje po nagrzaniu.Na dole gniazda, dodatkowo jest umieszczony plusowy styk, który umożliwia zasilanie dodatkowych urządzeń.
W gnieździe zasilającym dodatkowe urządzenia jest trochę inaczej. Gniazda te mają często większą moc przyłączeniową więc są pozbawione plusowych przyłączy z boku. Nóżki na spodzie są wyższe, co zabezpiecza przed kombinowaniem z zapalniczką.W dobrej jakości gniazdach są ceramiczne i pełnią też funkcję radiatora.
Cała tajemnica dlaczego w jednym gnieździe działa zapalniczka i np.ładowarka a w innym nie.
Z góry przepraszam za uwalone gniazdo zapalniczki ale to błędy poprzednika.
Występują dwa rodzaje gniazd lecz na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo.
W przypadku gniazda zapalniczki są zamontowane dodatkowe blaszki zasilające aby łapały wysuwającą się spiralę zapalniczki.Rozszerzają się pod wpływem temperatury, dzięki czemu zapalniczka odskakuje po nagrzaniu.Na dole gniazda, dodatkowo jest umieszczony plusowy styk, który umożliwia zasilanie dodatkowych urządzeń.
W gnieździe zasilającym dodatkowe urządzenia jest trochę inaczej. Gniazda te mają często większą moc przyłączeniową więc są pozbawione plusowych przyłączy z boku. Nóżki na spodzie są wyższe, co zabezpiecza przed kombinowaniem z zapalniczką.W dobrej jakości gniazdach są ceramiczne i pełnią też funkcję radiatora.
Cała tajemnica dlaczego w jednym gnieździe działa zapalniczka i np.ładowarka a w innym nie.
-
- Administrator
- Posty: 6209
- Rejestracja: 15 sie 2013, o 14:21
- Model: V40/V70
- Silnik: 1.9 T4/2.3 T5
- moc: 200/250
- Rocznik: 1998
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Lazy
- imię: Rafal
Re: [S40 1.9 DT 01r]Gniazdo zapalniczki(przełącznik typ 451
wymontować i rozkręcić na czynniki pierwsze
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 8 gru 2017, o 11:08
- Model: s40
- Silnik: 1.9DT
- moc: 115
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Radom
- imię: Rafal
Re: [S40 1.9 DT 01r]Gniazdo zapalniczki(przełącznik typ 451
Czemu podłączanie równolegle drugiej zapaliczki do już istniejącej instalacji jest złe? Przecież w sprzedaży są dostępne rozdzielacze?