[V40 1.6 B4164S2] Kręci nie odpala
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 1.6 B4164S2] Kręci nie odpala
GMP jest w Volvo o 3 mm przed maksymalnym wychyłem jeśli ma my być dokładnie ...
ps jak wszystkie równo ?
mogą być 1 z 4 u samej góry a 2 z 3 na samym dole
gdzie dla 1 będzie moment zapłonu czyli "praca" a dla 4 wydech
dla 2 będzie koniec zasysu czyli sprężanie świeżej mieszanki a dla 3 koniec pracy i początek wydechu ..
ps jak wszystkie równo ?
mogą być 1 z 4 u samej góry a 2 z 3 na samym dole
gdzie dla 1 będzie moment zapłonu czyli "praca" a dla 4 wydech
dla 2 będzie koniec zasysu czyli sprężanie świeżej mieszanki a dla 3 koniec pracy i początek wydechu ..
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [V40 1.6 B4164S2] Kręci nie odpala
A tak mają być
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 1.6 B4164S2] Kręci nie odpala
da się tak zrobić ale to nie GMP ? chyba że to ściema bez podłączonego Wału
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [V40 1.6 B4164S2] Kręci nie odpala
Zdjęcie mojego silnika i wał ustawiony na znakach po zdjęciu głowicy w lutym.
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 1.6 B4164S2] Kręci nie odpala
Nie
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [V40 1.6 B4164S2] Kręci nie odpala
Tak
Też byłem zdziwiony że są wszystkie w linii a nie 1i4 w górze a 2i3 w dole.
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
Też byłem zdziwiony że są wszystkie w linii a nie 1i4 w górze a 2i3 w dole.
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 1.6 B4164S2] Kręci nie odpala
Pijany jestem i nie kupam Novik niech się wypowie ja ustawiałem rozdząd w S2 z Extradd i nie ma bata by tak było ..
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [V40 1.6 B4164S2] Kręci nie odpala
Jest dobrze. Akurat w takim położeniu przeciwwaga od strony sprzęgła (ma odpowiednie nawierty ) jest skierowana do otworu w który wkładasz blokadę.
I mały edit.
Na samym początku tego tematu wrzucałem jak poprawnie ma być ustawiony rozrząd (2strona) więc jeżeli wszystkie znaki na kołach się pokrywają to po co ta dyskusja.
I mały edit.
Na samym początku tego tematu wrzucałem jak poprawnie ma być ustawiony rozrząd (2strona) więc jeżeli wszystkie znaki na kołach się pokrywają to po co ta dyskusja.
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [V40 1.6 B4164S2] Kręci nie odpala
Ripper, a jednak tak jest Na kole zębatym masz znak i jest miejsce na blokadę za rozrusznikiem. Ustawia się wszystkie cylindry na równo. Do tego zakładasz blokadę na wałki rozrządu, a koła zębate i zmiennej fazy luzujesz przed naciągnięciem paska. Cała filozofia ustawienie rozrządu w tych silnikach
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 1.6 B4164S2] Kręci nie odpala
Novik wiem jak się ustawia rozrząd zmieniałem u siebie z Dominikiem 2x przy wymianie rozrządu jak i wymianie wałków jak i waliliśmy się z S2 ką która miała przewaloną głowicę i GMP jest nawet 3 mm przed wiec jakoś mi się nie wydaje ,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K