[volvo S60 2.5T 2002r.] LPG
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
[volvo S60 2.5T 2002r.] LPG
Witam kolega przyjechał na oględziny i sprawa wygląda tak
Zasilanie jest 6 mm miedz
reduktor silver
Instalacja KME nevo bardzo przyjazdna na pierwszy strzał
Z minusów to
-Omawiane WALDEMORDY
-linia zasilająca 6mm
-Za słaby reduktor
-brak opasek na wiertkach przy kolektorze !!!!!!!!!!!!!!!
-ale za to na listwie waldemorda dali fachowcy zipy !!!!!!!!!!!!!!!!!!! weżyki się swobodnie kręcą na króćcach
i to jest do zrobienia na już
Co do reduktora to szału nie ma ale tragedii też nie .
skoro auto się stroji w szerokim paśmie to krzywdy nie powinno sobie zrobić
Ciśnienie zostało tak ustawione przez słabą wydajność reduktora jak i "wtryskiwaczy"
Czyli na 1.5 BAra i spada przy maks bucie zaledwie do 1,25 Bara co nie jest tragedią ale do szczęścia daleko
Autko to automat który ma małe zapotrzebowanie na paliwo w takim momentalnym zapotrzebowaniu wiec i maks czasy to były coś pod 16 ms ..
Wiadomo że dla przyzwoitości powinno się stroić auto na mniejszym ciśnieniu by nie załatwić wtryskiwaczy za szybko ale wtedy wiadomo co by się działo z ciśnieniem ...
Dla porównania ja u siebie mam ciśnienie 0.9 Bara które spada do 0.85Bara ...
Zasilanie jest 6 mm miedz
reduktor silver
Instalacja KME nevo bardzo przyjazdna na pierwszy strzał
Z minusów to
-Omawiane WALDEMORDY
-linia zasilająca 6mm
-Za słaby reduktor
-brak opasek na wiertkach przy kolektorze !!!!!!!!!!!!!!!
-ale za to na listwie waldemorda dali fachowcy zipy !!!!!!!!!!!!!!!!!!! weżyki się swobodnie kręcą na króćcach
i to jest do zrobienia na już
Co do reduktora to szału nie ma ale tragedii też nie .
skoro auto się stroji w szerokim paśmie to krzywdy nie powinno sobie zrobić
Ciśnienie zostało tak ustawione przez słabą wydajność reduktora jak i "wtryskiwaczy"
Czyli na 1.5 BAra i spada przy maks bucie zaledwie do 1,25 Bara co nie jest tragedią ale do szczęścia daleko
Autko to automat który ma małe zapotrzebowanie na paliwo w takim momentalnym zapotrzebowaniu wiec i maks czasy to były coś pod 16 ms ..
Wiadomo że dla przyzwoitości powinno się stroić auto na mniejszym ciśnieniu by nie załatwić wtryskiwaczy za szybko ale wtedy wiadomo co by się działo z ciśnieniem ...
Dla porównania ja u siebie mam ciśnienie 0.9 Bara które spada do 0.85Bara ...
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Zaawansowany
- Posty: 86
- Rejestracja: 28 wrz 2014, o 15:09
- Model: V40
- Silnik: 2.0 T4 200KM
- moc: KM
- Rocznik: 2000
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bilgoraj
- imię: Lukasz
- Lokalizacja: Czechowice
Re: [S60 2.5T AWD 02'] by Lucas007
Czyli co radzisz zeby nie wydac kupy kasy na nowa instalacje a mialo by to rece i nogi ? Poza tym widze ze jestes z Krakowa, moze moglbys rzucic okiem.
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [S60 2.5T AWD 02'] by Lucas007
Jakieś Hany albo Baracudy?
-
- Zaawansowany
- Posty: 86
- Rejestracja: 28 wrz 2014, o 15:09
- Model: V40
- Silnik: 2.0 T4 200KM
- moc: KM
- Rocznik: 2000
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bilgoraj
- imię: Lukasz
- Lokalizacja: Czechowice
Re: [S60 2.5T AWD 02'] by Lucas007
Nazwales je potocznie ale z tego co wiem nazwa oficjalna to Valtec. Z tego co czytalem sa rozne opinie, glownie co do montazu (ze powinny byc w pionie bo to wtryski tloczkowe i zbiera sie syf, wyciera tloczek), ale skoro juz sa, dzialaja bez problemu, nie halasuja, to nie wiem czy oplaca mi sie pchac w wydatek 800-1200 zl na nowe wtryski ... jak sprawdze to napisze co tam jest za reduktor i inny osprzet. Wydaje mi sie ze jakas wloska nazwa na "t" :p
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [S60 2.5T AWD 02'] by Lucas007
Albo palisz gaz albo zawory, wybór należy do Ciebie
Wystarczy tylko że zacznie jeden podawać za mało gazu i już masz ubogą mieszankę a to już za wysoka temperatura spalania i .....
Wystarczy tylko że zacznie jeden podawać za mało gazu i już masz ubogą mieszankę a to już za wysoka temperatura spalania i .....
-
- Volvo Fan
- Posty: 1359
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 14:55
- Model: M5
- Silnik: 5.0
- moc: 504
- Rocznik: 2006
- Skąd jesteś?: Opole
- imię: Krzys
Re: [S60 2.5T AWD 02'] by Lucas007
proza życia ....
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S60 2.5T AWD 02'] by Lucas007
Nie. Wystarczy dać za 80zł za wtryskiwacz
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S60 2.5T AWD 02'] by Lucas007
A jak jeszcze. Kraków to pomogę ogarnąć reduktor to kme chyba. 5 wtryskiwaczy listwa itp 700 nie przekroczysz
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Zaawansowany
- Posty: 83
- Rejestracja: 18 kwie 2014, o 15:40
- Model: S40
- Silnik: B4204T3
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: LLE
- imię: Adi
Re: [S60 2.5T AWD 02'] by Lucas007
Reduktor to zdaje sie KME silver który też tej mocy nie obrobi, on sie nadaje do 150KM na wolnossącym. Lepiej to zmnień bo szkoda auta.
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [S60 2.5T AWD 02'] by Lucas007
Dokładnie, do silnika z turbiną potrzeba albo dwóch reduktorów albo np jak u nas jeden Niko SMC by zapewnić stałe ciśnienie gazu.adek19 pisze:Reduktor to zdaje sie KME silver który też tej mocy nie obrobi, on sie nadaje do 150KM na wolnossącym. Lepiej to zmnień bo szkoda auta.