LPG w S/V40 T4

Wszystko co związane z instalacjami gazowymi
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
zbysxxx
Początkujący
Posty: 69
Rejestracja: 23 lut 2014, o 15:25
Model: S_V40
Silnik: 2.0_T3
moc: pow_173
Rocznik: 209
Skąd jesteś?: Jedrzejow
imię: Rafal
Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: zbysxxx » 27 lut 2017, o 23:05

no ok że jeździ na Hankach - i pewnie przy przełączaniu szarpie.. - co np na Dragonach nie występuje.. tak samo jak na medach

do tej pory w jednej furce byłem wierny wtryskom hana - ale one mało żywotne ostatnio są nawet w porównaniu do Dragonów

w qbox - nie różni się - nie musi wygląda że jest dokładniejszy czasowo - siedzi na mocniejszym procesorku.. i chyba lepiej czasy wtrysku szacuje

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: RIPPER » 27 lut 2017, o 23:17

zbysxxx pisze:no ok że jeździ na Hankach - i pewnie przy przełączaniu szarpie.. - co np na Dragonach nie występuje.. tak samo jak na medach

do tej pory w jednej furce byłem wierny wtryskom hana - ale one mało żywotne ostatnio są nawet w porównaniu do Dragonów

w qbox - nie różni się - nie musi wygląda że jest dokładniejszy czasowo - siedzi na mocniejszym procesorku.. i chyba lepiej czasy wtrysku szacuje

Już nie siej herezji auto nie ma prawa szarpnąć przy przełączaniu to że stag ustawia 3 sek i jeszcze pewnie nakładanie się paliw to wiadomo że można to byle jak ustawić

w techu ustawiam wszystkie wtryski na raz i zero opóźnień ale by to wyregulować dobrze to trzeba patrzyć co się dzieje już po kalibracji wolnych obrotów ..

Dwa miałem hondę ostatnio z qboxem i strojenie to jakaś masakra prawie bym z Krakowa do Zakopanego dojechał jak łaskawca mapy wyrysował w końcu ..

Co do samych hanek to ja mam u siebie niebieskie nie wiem ile mają nalatane ale onie się nie boję bo są z wersji ze starą wtyczka wiec myślę ze posłużą jeszcze ..

a te nowe to faktycznie wymieniałem już w dwóch autach po przebiegach 40- 50 tys Pomarańczowa i niebieska


jak dla mnie nr na teraz jest Barakuda choć z wydatkiem trzeba dokładnie zobaczyć co się dzieje ,

co do reduktorów to Czarny AC r był mniej awaryjny od czerwonego dlatego poszedł do kolegi fury ja bym teraz nie zmieniał go na czerwonego tylko dołożył drugiego czarnego
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
zbysxxx
Początkujący
Posty: 69
Rejestracja: 23 lut 2014, o 15:25
Model: S_V40
Silnik: 2.0_T3
moc: pow_173
Rocznik: 209
Skąd jesteś?: Jedrzejow
imię: Rafal
Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: zbysxxx » 28 lut 2017, o 23:54

nie sieje.. nie mogłem u siebie dojść z autkiem do ładu ciągle szarpało (STAG300+HANA) 1,2 listwa nic.. wymiana na Dragon - i jest rewelacja - dało się to wyregulować.. a nie że latało na AFR ...
(barakudy też są dobre)
reduktory AC - to jakaś porażka :) bez obrazy.. IG1 Turbo po zmianach dużo lepsze ma parametry niż AC 250.. (lipa jakich mało) to samo jak kanapka

a to że długo rysował mapy - albo był perfekcjonistą.. albo faktycznie instalka nie trzyma parametrów (spadek ciśnienia LPG, temperatury, problemy w samochodzie z podciśnieniem itp..) ogólnie jak jest coś źle to tak długo to trwa

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: RIPPER » 1 mar 2017, o 00:27

Wiesz gługo na pb i tak samo na LPG ..

nie mieszajmy tematów IG1 kontra ACr .. to jak by malucha stawiać z ferarri ,,,


musimy wiedzieć co chcemy i do c czego ,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
savage
Debeściak
Posty: 172
Rejestracja: 18 paź 2016, o 14:01
Model: s40
Silnik: 2.0
moc: 2.0
Rocznik: 136
Skąd jesteś?: Grodzisk
imię: Zdzislaw

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: savage » 3 mar 2017, o 12:57

zbysxxx pisze:wymiana na Dragon - i jest rewelacja - dało się to wyregulować.. a nie że latało na AFR ...
Jakie masz te dragony? Silver czy Gold?
Niektórym w V40 z turbo te wtryski nie dawały rady. Powiedz coś więcej bo się nad nimi zastanawiam.

Awatar użytkownika
zbysxxx
Początkujący
Posty: 69
Rejestracja: 23 lut 2014, o 15:25
Model: S_V40
Silnik: 2.0_T3
moc: pow_173
Rocznik: 209
Skąd jesteś?: Jedrzejow
imię: Rafal
Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: zbysxxx » 17 mar 2017, o 15:38

Dragon BF, jak nie wydala - trzeba szukać problemów z podciśnieniem.. jak vacumm jest nieszczelny to mało co wyrabia.. przy ciśnieniu ok 1,1bara grunt to stabilnie musi być..

ogólnie lepiej się regulują niż hanny są stabilniejsze temperaturowo..

Awatar użytkownika
tomi555
Debeściak
Posty: 319
Rejestracja: 29 lip 2013, o 06:15
Model: v40
Silnik: T4
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Krk
imię: Marcin

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: tomi555 » 18 mar 2017, o 12:35

Miałem Dragony BF niebieskie - na gwarancji były wymieniane 2 razy - co 10 tyś km jeden wtrysk umierał - wyglądało jakby się zacierał...

Teraz dostałem na wymianę wersję GOLD - podobno konstrukcja ta sama, tylko naniesioną powłokę "teflonową", co ma powodować zmniejszenie tarcia i mniejsze zasyfienie (metoda stosowana wcześniej np. przez firmę Alex w Valtekach - tam się sprawdzało) - zobaczymy...

A co do Qboxa - stroiłem to w V40 2.0T polift - cięgle się coś rozjeżdżało... :end:
Obrazek
Obrazek

Strojenie LPG , AFR - Innovate LM2 + OBD

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: RIPPER » 18 mar 2017, o 21:59

i długo zbiara mapy
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
zbysxxx
Początkujący
Posty: 69
Rejestracja: 23 lut 2014, o 15:25
Model: S_V40
Silnik: 2.0_T3
moc: pow_173
Rocznik: 209
Skąd jesteś?: Jedrzejow
imię: Rafal
Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: zbysxxx » 21 mar 2017, o 01:22

ja bede stroił furkę na Dragonach BF w przyszłym tygodniu w zestawie z QBOXem +IG1 MAGG rozwiercony... zobaczymy jak pójdzie.. o ile się poprawili w stosunku do wydania stag 300 premium ;)

Awatar użytkownika
rutrap
Debeściak
Posty: 135
Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:43
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 147KW
Rocznik: 2002
wiek: 37
Skąd jesteś?: Debica
imię: Artur
Lokalizacja: Dębica

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: rutrap » 19 paź 2017, o 10:00

Chyba nie ma sensu zakładać nowego tematu więc tutaj zapytam:
Posiadam v40 2.0T o mocy 147KW, model silnika B4204T5 rocznik 2001, modelowo 02r, w tej chwili jeżdżę na pb 98 głównie po mieście, spala mi to to jakieś 15-16l/100 więc gaz jest już przesądzony. Ostatnio byłem w warsztacie podobno jednym z lepszych w mojej miejscowośći. Montują STAG i BRC. Poniżej przedstawiam to co mi zaproponowali:

Sam sobie pisałem na kartce a że pojęcia nie mam to mogłem się gdzieś walnąć więc proszę o wyrozumiałość

sterownik - Qbox +
wtryski - jakieś w0.2 podobno koniecznie
reduktor - R01 250

Do tego mam do wyboru butle w kole na chyba 22 litry któa nie będzie wystawać, albo trochę większa na coś ponad 30l ale delikatnie podniesie mi klapę od koła zapasowego.

Koszt 2700 plus ewentualne udogodnienia w postaci zaworu obok wlewu paliwa itd itp

Dla porównania BRC wyniósłby około 3300zł
Czy mógłbym prosić o ocenę tego zestawu? Jeżdżę głównie po mieście, czasami jakieś dalsze wypady, może z gazem będę się bujał częściej ale i tak głównie miasto.

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG/CNG”