[S40 160KM 96r] Mega problem przy odpalaniu :(
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 281
- Rejestracja: 2 lis 2013, o 20:17
- Model: s40
- Silnik: b4204t
- moc: 160KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: mińsk mazowiecki
- imię: adrian
[S40 160KM 96r] Mega problem przy odpalaniu :(
Witam pojawił się u mnie nietypowy problem i nie umiem sobie z nim poradzić. Mianowićie kiedyś miałem problemy z odpalaniem auta lecz winą obarczyłem regulator ciśnienia paliwa i teraz problem znów powrócił, obwiniłem immo że odcina zapłon. Wymieniłem pętle immo zero poprawy. Opiszę problem, otóż auto odpala od strzała ale jak zdechnie nie jest tak zawsze ale zdarza się, np. podczas ruszania to po przekręceniu szybko kluczyka nie załącza się pompa paliwa świeci przekleślony samochodzik i nie świeci lambda, wtedy muszę przekręcić zapłon w pozycję wyłączoną i poczekać może z minutę lub dwie przekręcam zapłon i świeci lambda pompa się odzywa i auto pali od strzału, ale przekreślone auto świeci nadal, dopiero po wyłączeniu zapłonu i odpaleniu auta znika i wszystko jest ok na kilka dni. Zrobiłem więc test i przekręcałem kluczyk do wyłączenia kontrolki immo i znów na pozycję 0, bez uruchamiania auta, i tak po ok 3-4 razach, dokładnie nie pamiętam, w krótkich odstępach czasu, po przekręceniu na zapłon pompa milczy i immo nie gaśnie czego skutkiem jest to iż auto nie pali, więc zapłon myk na 0 i czekam ok minutę, no i spowrotem na zapłon kontrolka immo świeci i po ok 30s zapala się lambda i auto pali od strzałki ale immo świeci. Teraz żeby było zabawniej adrianek leci po lapka na odpalonym aucie podłącza szybciutko pod obd wchodzi w diagnozę immo i co widzi kontrolka świeci a błędów zero no to gaśimy, i znów powtórka z rozrywki teraz bez odpalania immo świeci lambda nie komp i znów zero błędów. Dlatego też proszę o pomoc na pewno ktoś może mi pomóc. Wyniłem krokowy bo gdzieś wyczytałem że on takie cuda umie poczynić, przepustniczka prawie lusterko czyściutka i nic, regulator nowy, przepływka czy nowa czy używka to samo, cewki nowe, przewody zapłonowe też nowe jak i świeczki wszystko org. Czy problem leży w immo, bo ja już odpadam pętelki od immo jakiej nie założę to to samo. Klucz dorabiany jako 3 teraz bo 2 org właściciel zgubił, może dorobię jeszcze jeden i sprawdzę, proszę o pomoc bo ta sytuacja jest kapkę niebezpieczna jak mi gdzieś zdechnie autko na środku skrzyżowania to może być problem. Pozdrawiam adrek.
PS. Ależ się rozpisałem mam nadzieję, iż to co napisałem będzie klarowne, jeżeli nie udzielę odpowiednich informacji
PS. Ależ się rozpisałem mam nadzieję, iż to co napisałem będzie klarowne, jeżeli nie udzielę odpowiednich informacji
-
- Debeściak
- Posty: 451
- Rejestracja: 21 paź 2014, o 15:29
- Model: v40
- Silnik: 1.9D - D4192T4
- moc: 102KM
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: CZEWA
- imię: fajter
Re: Mega problem przy odpalaniu :(
No dziwna zagadka, gdy lamda uszkodzona auto i tak powinno odpalić w moim mniemaniu, gdy immo padło to nie odpalałby, może jakieś zwarcie na immo jest? wiązka przetarta albo coś podobnego. U mnie jak słabnie bateria w pilocie to immo nie załapuje nieraz za pierwszym razem (co jest dla mnie absurdem) wymiana baterii raz na 2 lata i działa nie rozumiem tego albo to zbieg okoliczności. ciekaw jestem rozwiązania problemu.
-
- Debeściak
- Posty: 281
- Rejestracja: 2 lis 2013, o 20:17
- Model: s40
- Silnik: b4204t
- moc: 160KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: mińsk mazowiecki
- imię: adrian
Re: Mega problem przy odpalaniu :(
Mam jeszcze jedno pytanie czy taka sytuacja może być przez uszkodzenie pompy paliwowej, czy mogę to od razu wykluczyć, z instalacją wszystko ok odcinek od pętli do immo sprawdzony milion razy w sumie to wszystko wokoło kierownicy posprawdzałem
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [S40 160KM 96r] Mega problem przy odpalaniu :(
Ja bym obwiniał stacyjkę albo ECU, a być może pompa paliwa.
-
- Debeściak
- Posty: 281
- Rejestracja: 2 lis 2013, o 20:17
- Model: s40
- Silnik: b4204t
- moc: 160KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: mińsk mazowiecki
- imię: adrian
Re: [S40 160KM 96r] Mega problem przy odpalaniu :(
A jeszcze mam jedno pytanie może wina leżeć w przekaźniku pompy/silnika? Jak można to posprawdzać jakby ktoś mnie naprowadził? Chodzi najbardziej o ecu, i moduł immo. Kostka druga od stacyjki leży to zmienie żeby wykluczyć ten temat.
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [S40 160KM 96r] Mega problem przy odpalaniu :(
Ja nie pamiętam dokładnie czy pompa za każdym razem się włącza, bo chyba nie zawsze. Gdzie jest przekaźnik to nie wiem bo nigdy tam nie byłem i musiałbyś zajrzeć do schematu instalacji elektrycznej np w tym temacie http://v40.info.pl/viewtopic.php?f=18&t ... 661#p12661
Do pompy można łatwo się dostać i sprawdzić czy podaje napięcie.
Do pompy można łatwo się dostać i sprawdzić czy podaje napięcie.
-
- Debeściak
- Posty: 281
- Rejestracja: 2 lis 2013, o 20:17
- Model: s40
- Silnik: b4204t
- moc: 160KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: mińsk mazowiecki
- imię: adrian
Re: [S40 160KM 96r] Mega problem przy odpalaniu :(
Ok wrócę do domu to obczaje co i jak. Dziękuję i pozdrawiam.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S40 160KM 96r] Mega problem przy odpalaniu :(
moze byś przekaźnik który zdycha on będzie zasilał pompę ale generalnie to raczej nawala jakiś przekaźnik zasilający np ecu ,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [S40 160KM 96r] Mega problem przy odpalaniu :(
W roczniki 98 i w obecnej V-ce pompa za każdym razem się załączała. Nieważne czy auto było odpalane czy nie każdorazowe przekręcenie z pozycji "0" powodowało uruchomienie pompy paliwowej. Ja tez jak Extradd, poszedł bym tropem stacyjki. Chyba że już tam grzebałeś i było wszystko ok.Extradd pisze:Ja nie pamiętam dokładnie czy pompa za każdym razem się włącza, bo chyba nie zawsze
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S40 160KM 96r] Mega problem przy odpalaniu :(
Jak dla mnie to przekażnik świruje
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K