Mrugające światła i wyłączające się radio S40 II.

Wszelkie problemy Elektro-mechanicznej lub elektronicznej
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
fajter
Debeściak
Posty: 451
Rejestracja: 21 paź 2014, o 15:29
Model: v40
Silnik: 1.9D - D4192T4
moc: 102KM
Rocznik: 2003
Skąd jesteś?: CZEWA
imię: fajter

Re: Mrugające światła i wyłączające się radio S40 II.

Post autor: fajter » 30 paź 2014, o 18:24

Po wszystkich świętych będę próbował to wyjaśnić. Jak sobie z tym poradzę dam znać :)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Pyszczek
Volvo Fan
Posty: 1359
Rejestracja: 12 sie 2013, o 14:55
Model: M5
Silnik: 5.0
moc: 504
Rocznik: 2006
Skąd jesteś?: Opole
imię: Krzys

Re: Mrugające światła i wyłączające się radio S40 II.

Post autor: Pyszczek » 30 paź 2014, o 20:16

pewnie taki pisk jak w moim . dalej uważam że zrąbany alternator .

Awatar użytkownika
fajter
Debeściak
Posty: 451
Rejestracja: 21 paź 2014, o 15:29
Model: v40
Silnik: 1.9D - D4192T4
moc: 102KM
Rocznik: 2003
Skąd jesteś?: CZEWA
imię: fajter

Re: Mrugające światła i wyłączające się radio S40 II.

Post autor: fajter » 10 lis 2014, o 13:34

Panowie problem z volvo s40 II 2.0D (HDI) 2005 rok. Auto podczas jazdy przy przyspieszaniu jakby na chwile do 2 tysięcy było zamulone, po czym nagle dostało mocy. Wyhamowałem i na dwójce dodałem gazu auto zrobiło dokładnie to samo, po czym straciło moc i nie pracuje tak jakby na wszystkich cylindrach. Miesiąc temu był ten sama problem, mechanik przeczyścił kostki od wtrysków, wymienił filtr paliwa i powietrza, dolał jakiegoś dodatku, zrobił adaptację egr, zregenerował rozrusznik i auto zaczęło chodzić ładnie. Podobno były właśnie błędy EGR, 1 i 4 wtryskiwacza i coś z napięciem wskazując na rozrusznik. Tak sobie jeździliśmy zadowoleni i nic się nie działo. Pojechałem na wymianę oleju i paska klinowego. Auto odebrałem dopiero, co od mechanika po wymianie oleju i paska (prawdopodobnie pasek był luźny i radio się wyłączało z tego powodu, ale trudno powiedzieć czy na pewno przyczyna została wyeliminowana, gdyż auto zrobiło zaraz numer z wtryskami). Przy odbiorze mechanik powiedział mi, że błąd egr wrócił i błąd świecy, (bo jest jedna świeca do wymiany) a więc umówiłem się z nim na przyszły tydzień. Teraz zastanawiam się, co się znowu stało z tymi wtryskami? Gdzie szukać przyczyny? Wiązka elektryczna? Kostki? Komputer? Na razie odłączyłem mu akumulator w nadziei, że wieczorem podłączę i odzyska sterowanie wtryskami? Dodam, że moim zdaniem poduszki silnika są mocno zużyte i może też od tego komputer łapie te błędy z wtryskiwaczy, bo nierówno pracuje, ale już sam nie wiem. :help:
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryczne”