Teraz jest 10 gru 2018, o 23:37

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 523 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 sie 2013, o 09:40 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 19:36
Posty: 5478
Pochwały: 21
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Jak w temacie. Ja leje Elf 10W40 ale zastawiam się nad przejściem na full syntetyk. Z Mobilem I Castrolem miałem przykre przejścia w poprzednich autach.

Ciekawy test olejów http://bmwservice.livejournal.com/27699.html oraz http://hein-podesty.pl/oleje.pdf

0W- winter- zima, określa przy jakiej temperaturze lepkość zmienia się na tyle, że olej gęstnieje do takiego stanu, kiedy uruchomienie motoru staje się niemożliwe.
- 0W, temperatura ta wynosi - 30°C do - 35°C,
- 5W - 25 do - 30°C,
- 10W - 20 do - 25°C,
- 15W - 15°C do - 20°C,
- 20W - 10°C do - 15°C,
- 25W - od -10°C do 0°C.

_________________
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sie 2013, o 12:03 
Offline
PoTurbowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2013, o 14:42
Posty: 932
Pochwały: 6
Model: V40
Silnik: B4194T
Rocznik: 1998
wiek: 0
Skąd jesteś?: Łódź
imię: Adam
Ja śmigam na castrolu edge 5w40 i sobie chwale ;)

_________________
Keep Calm and Boost On


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sie 2013, o 12:52 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 21:01
Posty: 967
Pochwały: 2
Model: V40
Silnik: 1.9 Di
moc: 95KM
Rocznik: 1999
wiek: 30
Skąd jesteś?: Poznan
imię: Krzychu
Ja mam Valvoline Maxlife Diesel 10w40, mobila miałem szrot dla mnie. Castrol mieszane uczucia

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sie 2013, o 13:03 
Offline
PoTurbowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2013, o 23:34
Posty: 579
Lokalizacja: Warszawa
Model: S40II / S40II / 440
Silnik: 1.6D R / 2.0D
moc: 430 / 165
Rocznik: 0
wiek: 30
Skąd jesteś?: Warszawa
imię: Grzesiek
Ja u siebie do tego padła leje Castrol Edge 5w30

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sie 2013, o 15:21 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 kwi 2013, o 11:17
Posty: 18896
Pochwały: 82
Model: v40
Silnik: KLEKOT T2
moc: pincet
Rocznik: 1999
wiek: 100
Skąd jesteś?: Lodz
imię: Jancio
Motul 6100 synergie+ 10w40, wcześniej Valvoline Maxlife Diesel 10w40

_________________
MÓJ RUMAKObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sie 2013, o 15:37 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 21:01
Posty: 967
Pochwały: 2
Model: V40
Silnik: 1.9 Di
moc: 95KM
Rocznik: 1999
wiek: 30
Skąd jesteś?: Poznan
imię: Krzychu
ELIMINATOR napisał(a):
Motul 6100 synergie+ 10w40, wcześniej Valvoline Maxlife Diesel 10w40


Jakie wrażenia??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sie 2013, o 15:42 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 kwi 2013, o 11:17
Posty: 18896
Pochwały: 82
Model: v40
Silnik: KLEKOT T2
moc: pincet
Rocznik: 1999
wiek: 100
Skąd jesteś?: Lodz
imię: Jancio
nie zauważyłem różnicy :wj:

_________________
MÓJ RUMAKObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sie 2013, o 16:02 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 19:36
Posty: 5478
Pochwały: 21
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
ELIMINATOR napisał(a):
Motul 6100 synergie+ 10w40, wcześniej Valvoline Maxlife Diesel 10w40


tego Motula mam w V70 2.5 TDI, ale też go chyba zmienię na Elf. Nie wiem jak z przejściem z półsyntetyka na pełen syntetyk, tutaj bardziej myślę o mojej S40 T4.

_________________
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sie 2013, o 16:24 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 kwi 2013, o 11:17
Posty: 18896
Pochwały: 82
Model: v40
Silnik: KLEKOT T2
moc: pincet
Rocznik: 1999
wiek: 100
Skąd jesteś?: Lodz
imię: Jancio
Dominik napisał(a):
Nie wiem jak z przejściem z półsyntetyka na pełen syntetyk

kup płukankę Liqui moly i zalej syntetykiem,
Obrazek

_________________
MÓJ RUMAKObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sie 2013, o 16:27 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 19:36
Posty: 5478
Pochwały: 21
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
ELIMINATOR napisał(a):
Dominik napisał(a):
Nie wiem jak z przejściem z półsyntetyka na pełen syntetyk

kup płukankę Liqui moly i zalej syntetykiem,
Obrazek


Takie płukanie jest dość ryzykownym krokiem.

_________________
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 523 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO