Odmieniec, też z Radomia :D
Regulamin forum
W tym subforum witamy się z użytkownikami, wymieniamy kurtuazje i rozmaite inne uprzejmości.
NIE ZADAJEMY tutaj pytań technicznych! Do tego służą działy techniczne.
W tym subforum witamy się z użytkownikami, wymieniamy kurtuazje i rozmaite inne uprzejmości.
NIE ZADAJEMY tutaj pytań technicznych! Do tego służą działy techniczne.
-
- Zapaleńcy
- Posty: 640
- Rejestracja: 16 kwie 2013, o 18:23
- Model: V40
- Silnik: B4184S9
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Wa-wa
Re: Odmieniec, też z Radomia :D
Moim zdaniem masz silnik 1.8I 125 KM.
Moc
125 KM
Przyspieszenie do 100 km/h
11 s.
Prędkość maksymalna
195 km/h
Pojemność
1731 cm3
Moc
125 KM
Przyspieszenie do 100 km/h
11 s.
Prędkość maksymalna
195 km/h
Pojemność
1731 cm3
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 16 wrz 2013, o 21:23
- Model: Impreza ;)
- Silnik: 2.0 125KM
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Radom
- imię: Szymon
Re: Odmieniec, też z Radomia :D
Nie no, w Subarce takiego motoru 1.8 to nie było Mam zwykłe, wolnossące 2.0
-
- Administrator
- Posty: 947
- Rejestracja: 16 kwie 2013, o 21:01
- Model: V40
- Silnik: 1.9 Di
- moc: 95KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Poznan
- imię: Krzychu
Re: Odmieniec, też z Radomia :D
Ja chce Lagacy 2.0 136 KM może się jakoś uda
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 16 wrz 2013, o 21:23
- Model: Impreza ;)
- Silnik: 2.0 125KM
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Radom
- imię: Szymon
Re: Odmieniec, też z Radomia :D
Piękne auta! Cholernie mi się podoba ta generacja Legacy Bo następna po niej to jak dla mnie jakaś wizualna pomyłka ;|Goblin pisze:Ja chce Lagacy 2.0 136 KM może się jakoś uda
Jedynie jakbyś planował LPG do tego motoru, to z tego co kojarzę jest tam kiepsko z regulacją luzów zaworowych - tzn. trzeba w tym celu wyjmować silnik (chociaż nie dam sobie ręki uciąć, ale bodajże we wszystkich Subarowych DOHC są takie jaja). Inna sprawa, że przy dobrze zamontowanej instalacji to taka regulacja nie powinna być potrzebna częściej, niż co powiedzmy 70-80k km.
-
- Administrator
- Posty: 5490
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: Odmieniec, też z Radomia :D
A co ma instalacja LPG do regulacji zaworów? Jak trzeba w tym aucie wyjmować silnik do takiej regulacji to ja nie chciałbym już takiego autaS1M0N pisze: Jedynie jakbyś planował LPG do tego motoru, to z tego co kojarzę jest tam kiepsko z regulacją luzów zaworowych - tzn. trzeba w tym celu wyjmować silnik (chociaż nie dam sobie ręki uciąć, ale bodajże we wszystkich Subarowych DOHC są takie jaja). Inna sprawa, że przy dobrze zamontowanej instalacji to taka regulacja nie powinna być potrzebna częściej, niż co powiedzmy 70-80k km.
-
- Administrator
- Posty: 947
- Rejestracja: 16 kwie 2013, o 21:01
- Model: V40
- Silnik: 1.9 Di
- moc: 95KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Poznan
- imię: Krzychu
Re: Odmieniec, też z Radomia :D
Problem z regulacją jest przy tych 165. W 136 jest regulacja na śrubki
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 16 wrz 2013, o 21:23
- Model: Impreza ;)
- Silnik: 2.0 125KM
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Radom
- imię: Szymon
Re: Odmieniec, też z Radomia :D
A widzisz, to jednak byłem niedokładnie poinformowany - czyli regulacja tak, jak u mnie
No i mimo to, że w niektórych Subarkach trzeba ten silnik wyjąć do regulacji zaworów, to jednak zagazowanych WRX'ów czy H6 jeździ wcale niemało, więc jakoś to ludzie znoszą
Podobno są magicy, którzy potrafią ogarnąć temat bez wyjmowania motoru, ale to jakiś niewielki margines A koszta by i tak pewnie były podobne jak z opcją wyjęcia silnika
A no to, że jeżdżąc na benzynie robi się to gdzieś co 100kkm albo wcale, a w przypadku przeciętnej instalacji LPG należałoby tam zajrzeć co te 30-40kkm. Choć podobno jeżeli instalacja jest naprawdę należycie zrobiona, to na LPG wygląda to tak samo, jak na benzynieDominik pisze:A co ma instalacja LPG do regulacji zaworów? Jak trzeba w tym aucie wyjmować silnik do takiej regulacji to ja nie chciałbym już takiego auta
No i mimo to, że w niektórych Subarkach trzeba ten silnik wyjąć do regulacji zaworów, to jednak zagazowanych WRX'ów czy H6 jeździ wcale niemało, więc jakoś to ludzie znoszą
Podobno są magicy, którzy potrafią ogarnąć temat bez wyjmowania motoru, ale to jakiś niewielki margines A koszta by i tak pewnie były podobne jak z opcją wyjęcia silnika
Re: Odmieniec, też z Radomia :D
A gdzie jakiś fotki tej Imprezki?
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 16 wrz 2013, o 21:23
- Model: Impreza ;)
- Silnik: 2.0 125KM
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Radom
- imię: Szymon
Re: Odmieniec, też z Radomia :D
A w sumie mogę zapodać parę zdjęć, tylko nie bardzo wiem gdzie to powinienem na tym forum zrobić Czy jakiś osobny temat gdzieś założyć, czy tutaj wrzucić
-
- Administrator
- Posty: 5490
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: Odmieniec, też z Radomia :D
Wal śmiało w galerie http://v40.info.pl/viewforum.php?f=19