Odmieniec, też z Radomia :D

Bezapelacyjnie każdy powinien tu coś napisać o sobie
Każdy ma prawo założyć własny temat
Regulamin forum
W tym subforum witamy się z użytkownikami, wymieniamy kurtuazje i rozmaite inne uprzejmości.
NIE ZADAJEMY tutaj pytań technicznych! Do tego służą działy techniczne.
Awatar użytkownika
Raven Volvo
Zapaleńcy
Posty: 640
Rejestracja: 16 kwie 2013, o 18:23
Model: V40
Silnik: B4184S9
Rocznik: 2002
Skąd jesteś?: Wa-wa

Re: Odmieniec, też z Radomia :D

Post autor: Raven Volvo » 19 wrz 2013, o 08:11

Moim zdaniem masz silnik 1.8I 125 KM.
Moc
125 KM
Przyspieszenie do 100 km/h
11 s.
Prędkość maksymalna
195 km/h
Pojemność
1731 cm3

Awatar użytkownika
S1M0N
Posty: 13
Rejestracja: 16 wrz 2013, o 21:23
Model: Impreza ;)
Silnik: 2.0 125KM
Rocznik: 1999
Skąd jesteś?: Radom
imię: Szymon

Re: Odmieniec, też z Radomia :D

Post autor: S1M0N » 19 wrz 2013, o 15:20

Nie no, w Subarce takiego motoru 1.8 to nie było :P Mam zwykłe, wolnossące 2.0 :)

Awatar użytkownika
Goblin
Administrator
Posty: 947
Rejestracja: 16 kwie 2013, o 21:01
Model: V40
Silnik: 1.9 Di
moc: 95KM
Rocznik: 1999
wiek: 30
Skąd jesteś?: Poznan
imię: Krzychu

Re: Odmieniec, też z Radomia :D

Post autor: Goblin » 20 wrz 2013, o 14:27

Ja chce Lagacy 2.0 136 KM :D może się jakoś uda :)
Obrazek

Awatar użytkownika
S1M0N
Posty: 13
Rejestracja: 16 wrz 2013, o 21:23
Model: Impreza ;)
Silnik: 2.0 125KM
Rocznik: 1999
Skąd jesteś?: Radom
imię: Szymon

Re: Odmieniec, też z Radomia :D

Post autor: S1M0N » 20 wrz 2013, o 15:41

Goblin pisze:Ja chce Lagacy 2.0 136 KM :D może się jakoś uda :)
Piękne auta! Cholernie mi się podoba ta generacja Legacy :) Bo następna po niej to jak dla mnie jakaś wizualna pomyłka ;|

Jedynie jakbyś planował LPG do tego motoru, to z tego co kojarzę jest tam kiepsko z regulacją luzów zaworowych - tzn. trzeba w tym celu wyjmować silnik (chociaż nie dam sobie ręki uciąć, ale bodajże we wszystkich Subarowych DOHC są takie jaja). Inna sprawa, że przy dobrze zamontowanej instalacji to taka regulacja nie powinna być potrzebna częściej, niż co powiedzmy 70-80k km.

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5490
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: Odmieniec, też z Radomia :D

Post autor: Extradd » 20 wrz 2013, o 16:19

S1M0N pisze: Jedynie jakbyś planował LPG do tego motoru, to z tego co kojarzę jest tam kiepsko z regulacją luzów zaworowych - tzn. trzeba w tym celu wyjmować silnik (chociaż nie dam sobie ręki uciąć, ale bodajże we wszystkich Subarowych DOHC są takie jaja). Inna sprawa, że przy dobrze zamontowanej instalacji to taka regulacja nie powinna być potrzebna częściej, niż co powiedzmy 70-80k km.
A co ma instalacja LPG do regulacji zaworów? Jak trzeba w tym aucie wyjmować silnik do takiej regulacji to ja nie chciałbym już takiego auta :biggrin:
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

Awatar użytkownika
Goblin
Administrator
Posty: 947
Rejestracja: 16 kwie 2013, o 21:01
Model: V40
Silnik: 1.9 Di
moc: 95KM
Rocznik: 1999
wiek: 30
Skąd jesteś?: Poznan
imię: Krzychu

Re: Odmieniec, też z Radomia :D

Post autor: Goblin » 20 wrz 2013, o 16:42

Problem z regulacją jest przy tych 165. W 136 jest regulacja na śrubki :)
Obrazek

Awatar użytkownika
S1M0N
Posty: 13
Rejestracja: 16 wrz 2013, o 21:23
Model: Impreza ;)
Silnik: 2.0 125KM
Rocznik: 1999
Skąd jesteś?: Radom
imię: Szymon

Re: Odmieniec, też z Radomia :D

Post autor: S1M0N » 20 wrz 2013, o 21:24

A widzisz, to jednak byłem niedokładnie poinformowany - czyli regulacja tak, jak u mnie :D
Dominik pisze:A co ma instalacja LPG do regulacji zaworów? Jak trzeba w tym aucie wyjmować silnik do takiej regulacji to ja nie chciałbym już takiego auta :biggrin:
A no to, że jeżdżąc na benzynie robi się to gdzieś co 100kkm albo wcale, a w przypadku przeciętnej instalacji LPG należałoby tam zajrzeć co te 30-40kkm. Choć podobno jeżeli instalacja jest naprawdę należycie zrobiona, to na LPG wygląda to tak samo, jak na benzynie :)

No i mimo to, że w niektórych Subarkach trzeba ten silnik wyjąć do regulacji zaworów, to jednak zagazowanych WRX'ów czy H6 jeździ wcale niemało, więc jakoś to ludzie znoszą :P

Podobno są magicy, którzy potrafią ogarnąć temat bez wyjmowania motoru, ale to jakiś niewielki margines :P A koszta by i tak pewnie były podobne jak z opcją wyjęcia silnika :P

Awatar użytkownika
Rikimaru
Debeściak
Posty: 146
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 22:52

Re: Odmieniec, też z Radomia :D

Post autor: Rikimaru » 23 wrz 2013, o 12:06

A gdzie jakiś fotki tej Imprezki?

Awatar użytkownika
S1M0N
Posty: 13
Rejestracja: 16 wrz 2013, o 21:23
Model: Impreza ;)
Silnik: 2.0 125KM
Rocznik: 1999
Skąd jesteś?: Radom
imię: Szymon

Re: Odmieniec, też z Radomia :D

Post autor: S1M0N » 23 wrz 2013, o 14:48

A w sumie mogę zapodać parę zdjęć, tylko nie bardzo wiem gdzie to powinienem na tym forum zrobić :P Czy jakiś osobny temat gdzieś założyć, czy tutaj wrzucić :P

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5490
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: Odmieniec, też z Radomia :D

Post autor: Extradd » 23 wrz 2013, o 15:16

Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przywitaj się”