[v40 2.0 T4 .02r automat] Po odpaleniu gaśnie

Wszelkie problemy z mechaniką
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
rutrap
Debeściak
Posty: 135
Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:43
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 147KW
Rocznik: 2002
wiek: 37
Skąd jesteś?: Debica
imię: Artur
Lokalizacja: Dębica

Re: [v40 2.0 T4 .02r automat] Po odpaleniu gaśnie

Post autor: rutrap » 12 sie 2017, o 16:33

turboni pisze:Regulator w polifcie jest taki sam czy turbo czy bez turbo - weber dpr04 ;-)

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
A to du..a blada, te poliftowe zaczynają się od 120zł :/ na testowanie za dużo

Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3991
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: [v40 2.0 T4 .02r automat] Po odpaleniu gaśnie

Post autor: turboni » 12 sie 2017, o 16:50

Kup listwe z wtryskami całą od jakiejś benzyny poliftowej. Trafiają się z regulatorem za śmieszne pieniądze, tylko trzeba dobrze patrzyć na zdjęcia.

Ja kupiłem jak pamiętam za około 75-80 zeta.
A potem cały kolektor ssący ze wszystkim za 50 zeta.

;-)

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
rutrap
Debeściak
Posty: 135
Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:43
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 147KW
Rocznik: 2002
wiek: 37
Skąd jesteś?: Debica
imię: Artur
Lokalizacja: Dębica

Re: [v40 2.0 T4 .02r automat] Po odpaleniu gaśnie

Post autor: rutrap » 12 sie 2017, o 17:34

Znalazłem fajny film opisujący zasadę działania regulatora ciśnienia, po angielsku ale bardzo wyraźnie gość mówi więc jeśli tylko ktoś odrobinę zna angielski choćby podstawy jak ja to bez problemu zrozumie:

http://www.youtube.com/watch?v=zTK9-DoGIVY

Po jego oglądnięciu trochę mi się rozjaśniło w łepetynie i jeśli dobrze zrozumiałem to w zasadzie mogłem zalać świece dobrze myślę?

http://allegro.pl/volvo-v40-s40-1-8-lif ... 27455.html czy coś takiego będzie, na zdjęciach widać regulator

edit: jednak nie będzie - zagięte rurka regulatora

Awatar użytkownika
Yaro
Moderator
Posty: 8329
Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
Model: C30/V40
Silnik: D4164T/B5254T12
moc: 109/254
Rocznik: 2013
wiek: 38
Skąd jesteś?: NowaPogorzel
imię: Piotrek

Re: [v40 2.0 T4 .02r automat] Po odpaleniu gaśnie

Post autor: Yaro » 12 sie 2017, o 18:56

rutrap

ci-ko-zapala-na-zimnym-silniku-t2030.html" onclick="window.open(this.href);return false;
problem-z-odpalaniem-t3340.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ci-ko-odpala-na-zimnym-silniku-t5136.ht ... dpala%20t4" onclick="window.open(this.href);return false;
regulator-ci-nienia-saard-t2745-10.html ... or%20saard" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
rutrap
Debeściak
Posty: 135
Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:43
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 147KW
Rocznik: 2002
wiek: 37
Skąd jesteś?: Debica
imię: Artur
Lokalizacja: Dębica

Re: [v40 2.0 T4 .02r automat] Po odpaleniu gaśnie

Post autor: rutrap » 12 sie 2017, o 19:39

Yaro pisze:rutrap

ci-ko-zapala-na-zimnym-silniku-t2030.html" onclick="window.open(this.href);return false;
problem-z-odpalaniem-t3340.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ci-ko-odpala-na-zimnym-silniku-t5136.ht ... dpala%20t4" onclick="window.open(this.href);return false;
regulator-ci-nienia-saard-t2745-10.html ... or%20saard" onclick="window.open(this.href);return false;
Przeglądałem te tematy zanim założyłem swój. W żadnym nie do końca zgadzają mi się objawy u mnie nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły, tzn teraz w ogóle nie pali, ale tak jak pisałem nie chcę dłużej trzymać go na rozruszniku. Przed wymianą rozrządu i kzf zdarzyło mi się kilka razy, że auto nie odpaliło od razu i jak sobie przypominam zawsze było to po wcześniejszym przejechaniu jakiegoś odcinka czyli na ciepłym. Raz przytrafiło się to już po wymianie rozrządu i znowu na ciepłym a na drugi dzień tak po około godzinie od zgaszenia z ciężkim bólem odpalił (po kilku próbach i lekkim gazowaniu) i jakoś bez zatrzymywania się z noga na gazie dojechałem do domu. Nie zauważyłem spadku mocy ale dla mnie to i tak mocne auto więc może od początku mocy nie miało ;D

Awatar użytkownika
Yaro
Moderator
Posty: 8329
Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
Model: C30/V40
Silnik: D4164T/B5254T12
moc: 109/254
Rocznik: 2013
wiek: 38
Skąd jesteś?: NowaPogorzel
imię: Piotrek

Re: [v40 2.0 T4 .02r automat] Po odpaleniu gaśnie

Post autor: Yaro » 12 sie 2017, o 19:51

Jedyna opcja nie odpalania to gdy paliwo wogóle nie idzie na listwę lub ciśnienie jest dużo za małe. Jeżeli nie masz możliwości podpięcia manometra to zobacz chociaż czy świece są mokre.
Jeżeli bije za małe ciśnienie to spróbuj go "nabić" kilkukrotnie przekręcając kluczyk w pozycję II do momentu kiedy pompka przestaje pracować(słychać charakterystyczne "buczenie" zza tylnych siedzeń.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
rutrap
Debeściak
Posty: 135
Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:43
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 147KW
Rocznik: 2002
wiek: 37
Skąd jesteś?: Debica
imię: Artur
Lokalizacja: Dębica

Re: [v40 2.0 T4 .02r automat] Po odpaleniu gaśnie

Post autor: rutrap » 12 sie 2017, o 20:01

Ok sprawdzę jutro świece i dam znać.

Awatar użytkownika
rutrap
Debeściak
Posty: 135
Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:43
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 147KW
Rocznik: 2002
wiek: 37
Skąd jesteś?: Debica
imię: Artur
Lokalizacja: Dębica

Re: [v40 2.0 T4 .02r automat] Po odpaleniu gaśnie

Post autor: rutrap » 19 sie 2017, o 21:22

Ostatnio trochę jakby czasu mniej i dopiero dzisiaj zaglądnąłem do auta. Odpiąłem ten wężyk od regulatora ten od podciśnienia powietrza i odpaliłem brykę, no i kapie paliwo z tego ustroństwa. Nawet jeśli regulator nie jest w pełni winny całemu zamieszaniu (chociaż mam nadzieję, że po wymianie będzie już OK) to i tak jest do wymiany. Znalazłem nowy na allegro za 620zł trochę dużo ale przeboleję, są jeszcze jakieś regenerowane ale już tu ktoś na forum pisał, że dopiero po założeniu nowego było wszystko dobrze. Czy w ASO można zamówić taką część czy trzeba samemu podjechać? Czy w ogóle sprzedadzą a jeśli tak to w podobnej cenie czy dużo drożej? Nie ukrywam, że jeśli cena byłby podobna to pewnie wolałbym ASO. Obdzwoniłem wszystkie sklepy/hurtownie moto w okolicy i wszędzie braki, nikt nie jest w stanie zamówić mi tego. Może ktoś na forum?

Próbowałem nabijać ciśnienie przekręcając kluczyk ale nie odpala, tzn odpala ale po długim kręceniu i zaraz potem gaśnie, pompkę słychać więc wydaje mi się że pompka jest sprawna. Jeśli dobrze rozumuję to nieszczelność regulatora powoduje brak ciśnienia na listwie a co za tym idzie zalewanie silnika i niemożność jego uruchomienia tak?

Awatar użytkownika
adam73
Turysta
Posty: 39
Rejestracja: 5 lis 2016, o 10:24
Model: V40 T4
Silnik: B4194T2
moc: 200 KM
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Krak
imię: Adam

Re: [v40 2.0 T4 .02r automat] Po odpaleniu gaśnie

Post autor: adam73 » 20 sie 2017, o 09:00

Ja za swój w ASO płaciłem ok 600pln ze 4 lata temu..

Awatar użytkownika
rutrap
Debeściak
Posty: 135
Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:43
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 147KW
Rocznik: 2002
wiek: 37
Skąd jesteś?: Debica
imię: Artur
Lokalizacja: Dębica

Re: [v40 2.0 T4 .02r automat] Po odpaleniu gaśnie

Post autor: rutrap » 20 sie 2017, o 11:17

Ato tutaj to oryginał?

http://www.draken.com.pl/volvo/uklad-pa ... volvo.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczne”