[V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2014, o 11:37
- Model: V40
- Silnik: 1.9 TD
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: zachodniopomorskie
- imię: Artur
Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...
Powiedzcie mi jeszcze czy jest sens robienia zaślepki dla egr w tym miejscu przy turbo, na dole egr ?
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...
nie ma(chyba że masz nieszczelność w rurce do egr), najlepiej jest w ogóle wyjąć egr i zaślepić przy turbo i kolektorze, jak kiedyś będę zmuszony grzebać przy silniku to tak zrobię...
-
- Debeściak
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2014, o 11:37
- Model: V40
- Silnik: 1.9 TD
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: zachodniopomorskie
- imię: Artur
Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...
I to jest dobra myśl. Odczucia po przejażdżce mieszane. Niby lepiej ale jeszcze spróbuje w robocie dorobić zaślepke na egr przy turbo i zobacze co z tego wyjdzie.
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...
po zaślepieniu nie jest to jakiś straszny przeskok, na wolnych obrotach pewnie trochę jest twardszy klekotganji pisze:Odczucia po przejażdżce mieszane. Niby lepiej
-
- Debeściak
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2014, o 11:37
- Model: V40
- Silnik: 1.9 TD
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: zachodniopomorskie
- imię: Artur
Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...
różnice czuc , bo przy tych 2000obr już jets odczuwalna praca turbo. No ale z dołu przy ruszaniu to dalej nie jest to. Najgorsze, że nie mam jakoegoś znajomego z taka V-ka to bym mógł porównać, bo może po prostu za dużo wymagam, ale widze , co auto potrafi jak turbo sie rozchula, ale niestety kulminacyjny moment działania turbo z pełną moca to coś koło 2500obr, co mnie martwi, bo nijak się przekłada na niskie spalanie ropy.
-
- Volvo Fan
- Posty: 994
- Rejestracja: 2 lut 2014, o 18:47
- Model: V40
- Silnik: 1.9DI (D4192T2)
- moc: 95KM (70KW)
- Rocznik: 1999
- wiek: 23
- Skąd jesteś?: Tsp/Lbn
- imię: Grzesiek
Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...
jak chcesz sobie poprawić dół, to możesz jeszcze zamontować sobie MBC
Pytaj Eliminatora o efekty
Pytaj Eliminatora o efekty
Zapraszam do mojej galerii!
_________________
MODY:
- Egr OFF
W planach:
- Wtryski AFN
- MBC
- Wycięcie kata
-
- Debeściak
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2014, o 11:37
- Model: V40
- Silnik: 1.9 TD
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: zachodniopomorskie
- imię: Artur
Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...
Dziwi mnietylko, to, że poprzedni silnik, który siedział w v-ce (ten sam) dmuchal pełną mocną już od 1800- 1900 i to było na prawdę czuć. Spróbuje jeszcze zaślepić egr przy turbo a jesli to nie pomoże to wtedy chyba będe znowu musiał podrzucic auto do jakiegś magika od dieslów. No ale bardziej od magików licze jeszcze na wasze propozycje odnośnie tego, co jeszcze moge sam zrobić, a dużo rzeczy sam potrafie pomajsrtrować przy aucie a te silniki nie sa aż takie trudne.
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...
turbo wtedy wstaje, więc tak jak pisałem wyżej tu szukałbym przyczynyganji pisze: poprzedni silnik, który siedział w v-ce (ten sam) dmuchal pełną mocną już od 1800- 1900 i to było na prawdę czuć.