[S/V40 2.0T] Podłączenie wskaźnika doładowania
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 104
- Rejestracja: 9 lut 2017, o 17:51
- Model: S40
- Silnik: 1,9t
- moc: 200KM
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Lublin
- imię: Mauro
Re: [S/V40 2.0T] Podłączenie wskaźnika doładowania
W życiu bym na to nie wpadł. Dzięki wielkie ELI!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Moderator
- Posty: 9095
- Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
- Model: Peugeot 508
- Silnik: 2.0 HDI
- moc: 180 KM
- Rocznik: 2017
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Siewierz
- imię: Mateusz
- Lokalizacja: Siewierz
Re: [S/V40 2.0T] Podłączenie wskaźnika doładowania
Też tamtędy puszczałem wężyk do wskaźnika w 2.0T
-
- Debeściak
- Posty: 104
- Rejestracja: 9 lut 2017, o 17:51
- Model: S40
- Silnik: 1,9t
- moc: 200KM
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Lublin
- imię: Mauro
Re: [S/V40 2.0T] Podłączenie wskaźnika doładowania
Podłączyłem sobie wskaźnik i sytuacja wygląda tak. Po uruchomieniu silnika wskaźnik pokazuje -8, przy obrotach 2500 wskazówka idzie na 0 a przy pełnym bucie na 1,2 bara. Źle podłączyłem czy nieszczelność gdzieś jest?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Debeściak
- Posty: 104
- Rejestracja: 9 lut 2017, o 17:51
- Model: S40
- Silnik: 1,9t
- moc: 200KM
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Lublin
- imię: Mauro
Re: [S/V40 2.0T] Podłączenie wskaźnika doładowania
Panowie podpowie ktoś? Miał ktoś podobnie?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [S/V40 2.0T] Podłączenie wskaźnika doładowania
-0,7 około powinna być na odpalonym, 0 przy 2500 przy normalnej jeździe bez buta to można powiedzieć że w miarę dobrze, a przy pełnym bucie 1,2 bara to za dużo jak na 2.0T bo on ma 0,6-0,7 - T4 ma przy pełnym bucie max 1,1 i spada do 0,9.
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [S/V40 2.0T] Podłączenie wskaźnika doładowania
mauro5 nagraj filmik jak wstaje to cokolwiek można będzie powiedzieć.
Źle nie może być podłączone bo pokazuje wartość na podciśnieniu i doładowaniu. Poza tym raczej nie da tego "źle podłączyć"mauro5 pisze:Źle podłączyłem czy nieszczelność gdzieś jest?
-
- Debeściak
- Posty: 104
- Rejestracja: 9 lut 2017, o 17:51
- Model: S40
- Silnik: 1,9t
- moc: 200KM
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Lublin
- imię: Mauro
Re: [S/V40 2.0T] Podłączenie wskaźnika doładowania
Turboni ja mam właśnie 1,9 T4, podaje linka, coś tam na filmiku widać
https://youtu.be/WDUCUZaLagU" onclick="window.open(this.href);return false;
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
https://youtu.be/WDUCUZaLagU" onclick="window.open(this.href);return false;
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [S/V40 2.0T] Podłączenie wskaźnika doładowania
Ale przecież to prawidłowo działa. W czym leży problem wg Ciebie?
-
- Debeściak
- Posty: 104
- Rejestracja: 9 lut 2017, o 17:51
- Model: S40
- Silnik: 1,9t
- moc: 200KM
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Lublin
- imię: Mauro
Re: [S/V40 2.0T] Podłączenie wskaźnika doładowania
W wartości na podciśnieniu, powinno wskazywać -0,8? Wydawało mi się ze po odpaleniu ma wskazywać 0. A druga sprawa czy doładowanie 1,1-1,2 bara jest odpowiednie? Fabrycznie powinno wskazywać 0,9 chyba. Nie mam mbc i nic sam nie ustawiałem przy turbinie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [S/V40 2.0T] Podłączenie wskaźnika doładowania
Po odpaleniu silnik pracuje na podciśnieniu i wartość powinna wynosić -0,8 bar. Na luzie przy wciśnięciu gazu i wzrastania obrotów powinno dojść do "0" bar. Dopiero podczas jazdy turbina ładuje ciśnienie na +. Fakt bez grzebania powinna wejść na 1 bar a po bardzo krótkiej chwili trzymać 0,9 bar. Pytanie teraz czy to wina źle skalibrowanego zegarka czy ktoś może coś dłubał.