Pompa ABS i moduł przedliftu i polift
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 281
- Rejestracja: 2 lis 2013, o 20:17
- Model: s40
- Silnik: b4204t
- moc: 160KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: mińsk mazowiecki
- imię: adrian
Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift
Być może tak jest ale skoro prędkościomierz działa i abs też to znaczy że wszystko jest w porządku z połączeniami do zegarów, ewentualnie może być kwestia jakiegoś dodatkowego czujnika który posiadają roczniki 2003-2004. Oto błędy jakie są w module dsa
DSA-122 DSA Warning lamp, signal faulty
DSA-221 Load signal, signal missing
DSA-223 Initiating engine control module, signal faulty.
Podawałem w innym poście jednak nikt nie pomógł . To tak jakby nie widziały zegary modułu dsa lub odwrotnie? Być może ktoś ma radę co zrobić z tym fantem może kolega Banan pomoże i rzuci nowe światło na sprawę. Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie sprawą, adrek.
DSA-122 DSA Warning lamp, signal faulty
DSA-221 Load signal, signal missing
DSA-223 Initiating engine control module, signal faulty.
Podawałem w innym poście jednak nikt nie pomógł . To tak jakby nie widziały zegary modułu dsa lub odwrotnie? Być może ktoś ma radę co zrobić z tym fantem może kolega Banan pomoże i rzuci nowe światło na sprawę. Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie sprawą, adrek.
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift
u mnie nie lata do tej pory temp. silnika, a wskazywało na schematach że powinno być ok, niestety sygnał idzie- jak to powiedział magik przez sinusoidę (nie znam się na tym) i trzeba grubszego rzemiosła... pewnie w tych nowszych licznikach dsa dostaje inny sygnał... może z ECU.
-
- Debeściak
- Posty: 281
- Rejestracja: 2 lis 2013, o 20:17
- Model: s40
- Silnik: b4204t
- moc: 160KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: mińsk mazowiecki
- imię: adrian
Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift
Śledziłem sygnał idzie modułu dsa no chyba że coś przeoczyłem tyle że nie mogę znaleźć schematu dsa z lat 96-99 :/ Może ktoś ma jakiś pomysł elektronicy wysiadają przy tym problemie i zostałem z tym sam :/ Pozdrawiam i proszę o pomoc adrek.
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift
jutro jak znajdę chwilę w pracy zadzwonię do mojego magika, który ogarniał mi licznik, może coś doradzi...
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift
masz schematy to coś proadzimy narzie jscze chwile jestem w pracy
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 281
- Rejestracja: 2 lis 2013, o 20:17
- Model: s40
- Silnik: b4204t
- moc: 160KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: mińsk mazowiecki
- imię: adrian
Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift
Ok to daj znać co magik powie. A schemat mam od polifta tylko od przedlifta brak do dsa może ktoś ma to coś wspólnymi siłami zbadamy bo co wiele głów to nie jedna Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za pomoc, adrek.
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift
to jest wpis z VF, też miał podobny problem i napisał coś o module sterującym, niestety nie napisał jak to rozwiązał
-
- Debeściak
- Posty: 281
- Rejestracja: 2 lis 2013, o 20:17
- Model: s40
- Silnik: b4204t
- moc: 160KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: mińsk mazowiecki
- imię: adrian
Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift
Tylko że to jest swap polift do polift a u mnie przedlift do polift ale mogę spróbować jednakże niewiele pewnie to wniesie gdyż u mnie dsa nie dziala wcale i tu jest pies pogrzebany bo jakby działał jak u kolegi wyżej nawet bym tego nie ruszał. Pozdrawiam adrek, i czekam na inne opinie.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift
ma ktoś pod reką schmat jakiś
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 281
- Rejestracja: 2 lis 2013, o 20:17
- Model: s40
- Silnik: b4204t
- moc: 160KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: mińsk mazowiecki
- imię: adrian
Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift
http://www.filedropper.com/tp3965202s40 ... ngdiagrams" onclick="window.open(this.href);return false;
129 strona rok 2003
przedlift
A może problem tkwi w przycisku teraz się zagłębiłem w schemat i widze że w polifcie przycisk z tego co zrozumiałem jest sterowany z ccm czyli wraz z panelem klimy albo coś pogmatwałem niech ktoś zerknie. Pozdrawiam adrek.
129 strona rok 2003
przedlift
A może problem tkwi w przycisku teraz się zagłębiłem w schemat i widze że w polifcie przycisk z tego co zrozumiałem jest sterowany z ccm czyli wraz z panelem klimy albo coś pogmatwałem niech ktoś zerknie. Pozdrawiam adrek.
Ostatnio zmieniony 27 lis 2014, o 22:58 przez adrek88, łącznie zmieniany 1 raz.