Pompa ABS i moduł przedliftu i polift

Wszelkie problemy Elektro-mechanicznej lub elektronicznej
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
adrek88
Debeściak
Posty: 281
Rejestracja: 2 lis 2013, o 20:17
Model: s40
Silnik: b4204t
moc: 160KM
Rocznik: 1998
wiek: 26
Skąd jesteś?: mińsk mazowiecki
imię: adrian

Pompa ABS i moduł przedliftu i polift

Post autor: adrek88 » 26 lis 2014, o 15:53

Witam chciałbym się dowiedzieć czy są jakieś różnice w pompach ABS z przedliftu i po ostatnim lifcie 2003r, oraz czy jest różnica w pompach z DSA i bez, oraz czy moduł ABS jest wpompie czy gdzieś indziej? Potrzebuje przeswapować cały zestaw z roku 2003/2004 do auta z 98r. Pozdrawiam adrek.

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift

Post autor: RIPPER » 26 lis 2014, o 16:09

zrób fotkę tego co masz bo są 2 typy do v40
moduł abs też gdzieś w aucie jest ,,,

a co chcesz zmieniać bo przerabiałem temat hebli nie dawno

aa kupiłem nawet pompę co prawda z mitsu identycznie wygląda ale ma inne wycięcia we wtyczce choć rozłożenie pinow jest identyczne a różni się jednym kolejnym nr...
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
adrek88
Debeściak
Posty: 281
Rejestracja: 2 lis 2013, o 20:17
Model: s40
Silnik: b4204t
moc: 160KM
Rocznik: 1998
wiek: 26
Skąd jesteś?: mińsk mazowiecki
imię: adrian

Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift

Post autor: adrek88 » 26 lis 2014, o 16:51

Zaraz zrobię zdjęcia a chodzi o to że muszę zmienić cały osprzęt na nowszy gdyż po zmianie zegarów nie działa mi DSA i tak kombinuje po kolei ale jak zmieniales to na pewno mi pomożesz. Jest to wykonalne dodaj że mam 2.0t motor? Pozdrawiam zaraz będą fotki.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Nie wiem czy te córki coś pomogą.

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift

Post autor: RIPPER » 27 lis 2014, o 10:54

Masz tą co ja i powinno działać

Co wsadzięłeś nowy zegar z polifta ?

I jak Ci nie działa dsa ? fizycznie nie działa czy nie możesz odpalić kontrolki ?
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
adrek88
Debeściak
Posty: 281
Rejestracja: 2 lis 2013, o 20:17
Model: s40
Silnik: b4204t
moc: 160KM
Rocznik: 1998
wiek: 26
Skąd jesteś?: mińsk mazowiecki
imię: adrian

Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift

Post autor: adrek88 » 27 lis 2014, o 16:38

Fizycznie działa przez te zegary nie moge jej uruchomić tylko mignie na sekunde przy zapłonie i koniec dlatego podejmę próbę zmiany pompy lub elektroniki z polifta i stąd moje pytanie jak się za to zabrać chyba że sama elektronika nie pasuje. Mógłbyś podać poszczególne kroki takiej wymiany, lub co może być przyczyną braku dsa, bo może zaoszczędzi mi to roboty. Czy zmiana zegarów mogła być przyczyną bo błąd mam tylko kontrolki może inna rezystancja jest lub nie wiem. Pozdrawiam i proszę o pomoc adrek.

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift

Post autor: RIPPER » 27 lis 2014, o 18:11

Wydaje mi sie że źle kombinujesz bo skoro działało to musi działać wymiana pompy nic nie zmieni bo jakim cudem

DSA miałeś wcześniej i działało teraz masz poliftowe zegary i nie działa kontrolka dsa
czy jak przytrzymasz przycisk to kontrolka się nei zaświeca ? ale czy dezaktywujesz dsa ?

Wymiana pomp i sterowników to droga od końca

Eliminator wymieniał też zegary to zabawy przecież sporo było

a wskażnik temperatury Ci działa ?
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
adrek88
Debeściak
Posty: 281
Rejestracja: 2 lis 2013, o 20:17
Model: s40
Silnik: b4204t
moc: 160KM
Rocznik: 1998
wiek: 26
Skąd jesteś?: mińsk mazowiecki
imię: adrian

Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift

Post autor: adrek88 » 27 lis 2014, o 18:58

Nie mogę ani włączyć ani wyłączyć dsa kontrolka gaśnie za szybko a nie gaśnie jak wcześniej po odpaleniu. Wskaźniki działają wszystkie jak należy oprócz dsa które po zmianie zegarów nie działa. Czyli odradzasz wymianę pompy. Może wymiana modułu dsa z poliftu coś da choć numery są te same :/. Pozdrawiam i proszę o pomoc bo zima za pasem a przydatna rzecz nie działa.

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift

Post autor: ELI » 27 lis 2014, o 19:33

RIPPER pisze:Eliminator wymieniał też zegary to zabawy przecież sporo było
ale adrek88, pewnie wymienił na poliftowe do 2003r

Awatar użytkownika
adrek88
Debeściak
Posty: 281
Rejestracja: 2 lis 2013, o 20:17
Model: s40
Silnik: b4204t
moc: 160KM
Rocznik: 1998
wiek: 26
Skąd jesteś?: mińsk mazowiecki
imię: adrian

Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift

Post autor: adrek88 » 27 lis 2014, o 19:41

Zegary miałem najpierw z 2003r teraz mam z 2004r bez znaczenia dsa odmówiło posłuszeństwa po zmianie nawet uciekłem się do metody powrotu do org i wszystko wróciło do normy dsa działało jak dawniej po kolejnej zmianie na ostatni lift zonk dsa nie działa więc to jest dziwne bo ze schematu wynika że takie samo jest podłączenie do dsa w obu zegarach chyba że się myle? Pozdrawiam i proszę o rady co mogę sprawdzić ewentualnie dokonać update-u jakiego elementu, adrek.

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift

Post autor: RIPPER » 27 lis 2014, o 19:52

Może Banan by rzucił trochę światła co tam cudownego jest w zegarach
Bo skoro zegar robi problem to po co ci wymieniać pompę czy inne rzeczy

Być moze dsa korzysta z jakiegoś sygnału idącego z zegarów obroty prędkość
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryczne”