Pompa ABS i moduł przedliftu i polift
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 281
- Rejestracja: 2 lis 2013, o 20:17
- Model: s40
- Silnik: b4204t
- moc: 160KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: mińsk mazowiecki
- imię: adrian
Pompa ABS i moduł przedliftu i polift
Witam chciałbym się dowiedzieć czy są jakieś różnice w pompach ABS z przedliftu i po ostatnim lifcie 2003r, oraz czy jest różnica w pompach z DSA i bez, oraz czy moduł ABS jest wpompie czy gdzieś indziej? Potrzebuje przeswapować cały zestaw z roku 2003/2004 do auta z 98r. Pozdrawiam adrek.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift
zrób fotkę tego co masz bo są 2 typy do v40
moduł abs też gdzieś w aucie jest ,,,
a co chcesz zmieniać bo przerabiałem temat hebli nie dawno
aa kupiłem nawet pompę co prawda z mitsu identycznie wygląda ale ma inne wycięcia we wtyczce choć rozłożenie pinow jest identyczne a różni się jednym kolejnym nr...
moduł abs też gdzieś w aucie jest ,,,
a co chcesz zmieniać bo przerabiałem temat hebli nie dawno
aa kupiłem nawet pompę co prawda z mitsu identycznie wygląda ale ma inne wycięcia we wtyczce choć rozłożenie pinow jest identyczne a różni się jednym kolejnym nr...
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift
Masz tą co ja i powinno działać
Co wsadzięłeś nowy zegar z polifta ?
I jak Ci nie działa dsa ? fizycznie nie działa czy nie możesz odpalić kontrolki ?
Co wsadzięłeś nowy zegar z polifta ?
I jak Ci nie działa dsa ? fizycznie nie działa czy nie możesz odpalić kontrolki ?
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 281
- Rejestracja: 2 lis 2013, o 20:17
- Model: s40
- Silnik: b4204t
- moc: 160KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: mińsk mazowiecki
- imię: adrian
Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift
Fizycznie działa przez te zegary nie moge jej uruchomić tylko mignie na sekunde przy zapłonie i koniec dlatego podejmę próbę zmiany pompy lub elektroniki z polifta i stąd moje pytanie jak się za to zabrać chyba że sama elektronika nie pasuje. Mógłbyś podać poszczególne kroki takiej wymiany, lub co może być przyczyną braku dsa, bo może zaoszczędzi mi to roboty. Czy zmiana zegarów mogła być przyczyną bo błąd mam tylko kontrolki może inna rezystancja jest lub nie wiem. Pozdrawiam i proszę o pomoc adrek.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift
Wydaje mi sie że źle kombinujesz bo skoro działało to musi działać wymiana pompy nic nie zmieni bo jakim cudem
DSA miałeś wcześniej i działało teraz masz poliftowe zegary i nie działa kontrolka dsa
czy jak przytrzymasz przycisk to kontrolka się nei zaświeca ? ale czy dezaktywujesz dsa ?
Wymiana pomp i sterowników to droga od końca
Eliminator wymieniał też zegary to zabawy przecież sporo było
a wskażnik temperatury Ci działa ?
DSA miałeś wcześniej i działało teraz masz poliftowe zegary i nie działa kontrolka dsa
czy jak przytrzymasz przycisk to kontrolka się nei zaświeca ? ale czy dezaktywujesz dsa ?
Wymiana pomp i sterowników to droga od końca
Eliminator wymieniał też zegary to zabawy przecież sporo było
a wskażnik temperatury Ci działa ?
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 281
- Rejestracja: 2 lis 2013, o 20:17
- Model: s40
- Silnik: b4204t
- moc: 160KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: mińsk mazowiecki
- imię: adrian
Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift
Nie mogę ani włączyć ani wyłączyć dsa kontrolka gaśnie za szybko a nie gaśnie jak wcześniej po odpaleniu. Wskaźniki działają wszystkie jak należy oprócz dsa które po zmianie zegarów nie działa. Czyli odradzasz wymianę pompy. Może wymiana modułu dsa z poliftu coś da choć numery są te same :/. Pozdrawiam i proszę o pomoc bo zima za pasem a przydatna rzecz nie działa.
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift
ale adrek88, pewnie wymienił na poliftowe do 2003rRIPPER pisze:Eliminator wymieniał też zegary to zabawy przecież sporo było
-
- Debeściak
- Posty: 281
- Rejestracja: 2 lis 2013, o 20:17
- Model: s40
- Silnik: b4204t
- moc: 160KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: mińsk mazowiecki
- imię: adrian
Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift
Zegary miałem najpierw z 2003r teraz mam z 2004r bez znaczenia dsa odmówiło posłuszeństwa po zmianie nawet uciekłem się do metody powrotu do org i wszystko wróciło do normy dsa działało jak dawniej po kolejnej zmianie na ostatni lift zonk dsa nie działa więc to jest dziwne bo ze schematu wynika że takie samo jest podłączenie do dsa w obu zegarach chyba że się myle? Pozdrawiam i proszę o rady co mogę sprawdzić ewentualnie dokonać update-u jakiego elementu, adrek.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Pompa ABS i moduł przedliftu i polift
Może Banan by rzucił trochę światła co tam cudownego jest w zegarach
Bo skoro zegar robi problem to po co ci wymieniać pompę czy inne rzeczy
Być moze dsa korzysta z jakiegoś sygnału idącego z zegarów obroty prędkość
Bo skoro zegar robi problem to po co ci wymieniać pompę czy inne rzeczy
Być moze dsa korzysta z jakiegoś sygnału idącego z zegarów obroty prędkość
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K