Wziąłem ślub...
-
- Debeściak
- Posty: 116
- Rejestracja: 11 wrz 2014, o 10:51
- Model: V40
- Silnik: T4
- moc: ?
- Rocznik: 2001
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Eldz
- imię: Kra
Wziąłem ślub...
już drugi w zyciu...
Tym razem z V40
W ostatnim czasie wpompowałem w to auto jego drugą wartość, albo i pewnie lepiej (wolę już nie liczyć hehe). Mechanicznie zrobiłem chyba wszystko z wyjątkiem regeneracji turbo, maglownicy i wymiany skrzyni. To akurat było ok
Resztę - na czele oczywiście z silnikiem mam juz za sobą. Chcę jeszcze poprawić blachę bo w niektórych miejscach jest lipa i powinienem byc zadowolony i przestać dłubać.. przynajmniej na jakiś czas
Ponieważ miałem problem z motorem, zastanawiałem się czy nie pogonić dziada w cholerę, ale sprzedałbym pewnie za grosze, a w okolicach 20tysięcy plnów - ile byłbym skłonny wydać w tej chwili na kolejne auto, nic równie praktycznego, wyposażonego i z jako taką mocą nie znalazłem; i zaryzykuję stwierdzenie, że po prostu nie ma konkurencji. Także żaden z tego klasyk, rarytas czy cokolwiek takiego nigdy nie będzie, ale naprawdę ciężko to autko czymś sensownym zastąpić. Celowałem oczywiście w V50 T5, ale mało tego na rynku, a jak już to z nalotem większym niż moja 40tka, i wyposażenie które mi zupełnie nie leży, no i oczywiście cena w okolicach 30 tysięcy.
Także na razie raczej się tego cudu szwedzko-japońskiej, montowanej w Holandii techniki nie pozbywam i pewnie zostanie w garażu na dłuuuużej
Tym razem z V40
W ostatnim czasie wpompowałem w to auto jego drugą wartość, albo i pewnie lepiej (wolę już nie liczyć hehe). Mechanicznie zrobiłem chyba wszystko z wyjątkiem regeneracji turbo, maglownicy i wymiany skrzyni. To akurat było ok
Resztę - na czele oczywiście z silnikiem mam juz za sobą. Chcę jeszcze poprawić blachę bo w niektórych miejscach jest lipa i powinienem byc zadowolony i przestać dłubać.. przynajmniej na jakiś czas
Ponieważ miałem problem z motorem, zastanawiałem się czy nie pogonić dziada w cholerę, ale sprzedałbym pewnie za grosze, a w okolicach 20tysięcy plnów - ile byłbym skłonny wydać w tej chwili na kolejne auto, nic równie praktycznego, wyposażonego i z jako taką mocą nie znalazłem; i zaryzykuję stwierdzenie, że po prostu nie ma konkurencji. Także żaden z tego klasyk, rarytas czy cokolwiek takiego nigdy nie będzie, ale naprawdę ciężko to autko czymś sensownym zastąpić. Celowałem oczywiście w V50 T5, ale mało tego na rynku, a jak już to z nalotem większym niż moja 40tka, i wyposażenie które mi zupełnie nie leży, no i oczywiście cena w okolicach 30 tysięcy.
Także na razie raczej się tego cudu szwedzko-japońskiej, montowanej w Holandii techniki nie pozbywam i pewnie zostanie w garażu na dłuuuużej
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wziąłem ślub...
No i Dobrze T4 ka jest zajebista
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 494
- Rejestracja: 11 mar 2015, o 22:29
- Model: v50
- Silnik: 2.0 d
- moc: 136
- Rocznik: 2008
- Skąd jesteś?: southampton_GB
- imię: zenek
Re: Wziąłem ślub...
volvo ma klase ,bez wzgledu na kase......
-
- Debeściak
- Posty: 235
- Rejestracja: 17 kwie 2016, o 18:43
- Model: v40
- Silnik: B4194T
- moc: 200KM
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Bartek
Re: Wziąłem ślub...
Prawidłowo, jak samochód jest ładny, wygodny, szybki i ma wszystko co trzeba, to lepiej wydawać hajs na porządny serwis i paliwo niż na raty czy leasing za nowy, prestiżowy. Szczególnie, że części są dość tanie, a mechanika prosta ale współczesna i każdy warsztat to naprawi. Wóz ma przede wszystkim cieszyć właściciela, a nie wywoływać zazdrość czy komuś imponować. Zawsze lepiej mieć coś, na co człowieka stać z jakimś zapasem, niż harować na możliwie najdroższe i płakać jak się coś temu stanie.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 31 sie 2016, o 20:12
- Model: S40
- Silnik: B4204T5
- moc: 150
- Rocznik: 2001
- wiek: 28
- Skąd jesteś?: Kielce
- imię: Wiktor
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Wziąłem ślub...
Czytam o ślubie, oczekuję jakieś romantycznej historii a tu pozytywne zakończenie Życzę szczęścia ;D
-
- Volvo Fan
- Posty: 1294
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 17:37
- Model: S60
- Silnik: B5254T2
- moc: 210 KM
- Rocznik: 2008
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Lodz
- imię: Andrzej
- Kontakt:
Re: Wziąłem ślub...
Pomyślności i powodzenia w pokonywaniu kolejnych kilometrów
Rozumiem, że kupiłeś dwumasę. Nie było z nią żadnych problemów? Pytam bo powoli się oswajam z myślą o jej wymianie (razem z kompletem sprzęgła) a niestety dużo jest informacji, że fabrycznie nowe potrafią być nie do końca sprawne (LUK).
Rozumiem, że kupiłeś dwumasę. Nie było z nią żadnych problemów? Pytam bo powoli się oswajam z myślą o jej wymianie (razem z kompletem sprzęgła) a niestety dużo jest informacji, że fabrycznie nowe potrafią być nie do końca sprawne (LUK).
-
- Debeściak
- Posty: 116
- Rejestracja: 11 wrz 2014, o 10:51
- Model: V40
- Silnik: T4
- moc: ?
- Rocznik: 2001
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Eldz
- imię: Kra
Re: Wziąłem ślub...
Dzieki panowie. Ogólnie auto dopierdala aż miło, jeżdżę delikatnie by to się ładnie dotarło na razie, ale nie mogłem popuścić i sprawdziłem dziada; zrywa jeszcze na trójce, do tego spadło spalanie. Niestety mam wrażenie, że koło zmiennych faz nie działa tak dobrze i nie wstaje powyżej tych 5 tysi tak jak mój stary motor, nawet myślałem czy nie przekładać, ale póki co dałem spokój, stary silnik mam do oddania, a w razie czego za trochę kupię za te 6 stów nowe koło.
Wsadziłem dziwny motor bo B420T4, ale wsjo P&P. Sprzęgło miałem absolutnie tragiczne, docisk i dwumasa popalone. Choć nie czułem tego pod nogą przy ruszaniu a na trasie dobrze ponad 200 utrzymywał bez problemu.
Co do jakości części zamiennych, to słyszałem że tragedia jest przy dwumasach do dizli, ponoć do turbobenzyn są dużo lepszej jakości. Jak to wygąda w wolnossaku - nie wiem.
W totalu wydałem od początku roku ponad dychę na volvo, ale w dalszym ciągu nie widzę nic lepszego do kupienia w okolicy tych 25. Nawet oglądałem V50 T5 ale tragedia, to co jest na rynku to bardziej wyniszczone od mojej.
Został mi lakiernik, do zrobienia gaz bo na razie nie podłączałem by się ułożyło, wydech odetkać i chyba tyle na razie
PS a i Andrzeju ja dalej chcę tę obrysówkę, mam ciągle popekaną ale jak widzisz poważniejsze tematy były
Wsadziłem dziwny motor bo B420T4, ale wsjo P&P. Sprzęgło miałem absolutnie tragiczne, docisk i dwumasa popalone. Choć nie czułem tego pod nogą przy ruszaniu a na trasie dobrze ponad 200 utrzymywał bez problemu.
Co do jakości części zamiennych, to słyszałem że tragedia jest przy dwumasach do dizli, ponoć do turbobenzyn są dużo lepszej jakości. Jak to wygąda w wolnossaku - nie wiem.
W totalu wydałem od początku roku ponad dychę na volvo, ale w dalszym ciągu nie widzę nic lepszego do kupienia w okolicy tych 25. Nawet oglądałem V50 T5 ale tragedia, to co jest na rynku to bardziej wyniszczone od mojej.
Został mi lakiernik, do zrobienia gaz bo na razie nie podłączałem by się ułożyło, wydech odetkać i chyba tyle na razie
PS a i Andrzeju ja dalej chcę tę obrysówkę, mam ciągle popekaną ale jak widzisz poważniejsze tematy były
-
- Volvo Fan
- Posty: 1294
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 17:37
- Model: S60
- Silnik: B5254T2
- moc: 210 KM
- Rocznik: 2008
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Lodz
- imię: Andrzej
- Kontakt:
Re: Wziąłem ślub...
Nie dziwie się podjętej decyzji bo niestety to co teraz jest widoczne w ofertach to często woła o pomstę.
Skoro do turboli koła są lepszej jakości to może i do N/A też. W końcu nie mają aż tylu Nm i KM. Swoją drogą chyba na dniach się zdecyduję podjechać na zgierską aby zweryfikować ile fabryki jeszcze u mnie zostało Sprzęgło się u mnie się nie ślizga ale niestety coraz trudniej jest mi ruszyć bez delikatnego kangurka. Do tego dochodzą delikatne wibracje na luzie oraz dźwięki przy ostrzejszej zmianie biegów i charakterystyczne trrrr podczas gaszenia bez sprzęgła.
Spoko. Szczerze to zapomniałem już o tym ale nie pozbyłem się ich więc jak będziesz chciał to możemy się ustawić któregoś dnia na mieście i dam Ci komplet bo mi tylko zalegają
ps. w drakenie mają te koła dużo taniej i z tego co kiedyś czytałem są tej samej firmy co oryginalne (AISIN) tylko oczywiście bez napisu VOLVO
http://www.draken.com.pl/volvo/pojedync ... nzyna.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Skoro do turboli koła są lepszej jakości to może i do N/A też. W końcu nie mają aż tylu Nm i KM. Swoją drogą chyba na dniach się zdecyduję podjechać na zgierską aby zweryfikować ile fabryki jeszcze u mnie zostało Sprzęgło się u mnie się nie ślizga ale niestety coraz trudniej jest mi ruszyć bez delikatnego kangurka. Do tego dochodzą delikatne wibracje na luzie oraz dźwięki przy ostrzejszej zmianie biegów i charakterystyczne trrrr podczas gaszenia bez sprzęgła.
Spoko. Szczerze to zapomniałem już o tym ale nie pozbyłem się ich więc jak będziesz chciał to możemy się ustawić któregoś dnia na mieście i dam Ci komplet bo mi tylko zalegają
ps. w drakenie mają te koła dużo taniej i z tego co kiedyś czytałem są tej samej firmy co oryginalne (AISIN) tylko oczywiście bez napisu VOLVO
http://www.draken.com.pl/volvo/pojedync ... nzyna.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Turysta
- Posty: 23
- Rejestracja: 2 mar 2017, o 09:44
- Model: S40
- Silnik: B4184S2
- moc: 122
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Warszawa
- imię: Marcin
Re: Wziąłem ślub...
Niestety moje kółko Aisin T1A wytrzymało ledwo rok. Nie jeżdżę jak wariat, bo i nie ma czym. Jednak trwałość podzespołu, przynajmniej mojego egzemplarza pozostawia wiele do życzenia..