Wpadła mi do głowy jeszcze opcja instalacji intercoolera od V50 T5, który powinien bez problemu wejść przed skraplacz i podłączenie do pod seryjne, lekko przerobione przyłącza. Myślisz że dałoby rade ?
wymiary:
szerokość: 650 mm
wysokość: 113 mm
grubość: 50 mm
Z tego co czytałem to FMIC 140 wysokie wchodzi bez cięcia zderzaka i ruszania belki w polifcie
Wymiana turbiny na inną V40 2.0 T4 '02
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 16 kwie 2016, o 16:30
- Model: V40/ V40
- Silnik: 2.0T/ T4
- moc: 162KM/ 200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 24
- Skąd jesteś?: Szczecin
- imię: Piotr
Re: Wymiana turbiny na inną V40 2.0 T4 '02
Panowie dopiero co auto złożone a już problemy..
Dokładnie z AFR. Turbina Hybryda od Karambola, tak jak wspomniałem
Po złożeniu auta na mbc skręconym do "0" (doładowanie ok 0,5 bara), przy bucie ARF nie schodziło poniżej 14.. Strasznie ubogo.
Swoją drogą zamówiłem teraz nowy zawór sterujący turbo, bo widocznie MBC nie robi tu roboty, a stary był uszkodzony.
Tylko nie wiem czy to rozwiąże problem.
Obawiam się że nie. Jaka jest realna wydajność seryjnych wtrysków (kwestia mocy) ?
I czy bez mapy jestem wstanie ustawić wszystko bezpiecznie ?
Nie mam LPG ale rozważam założenie w przyszłości i nie wiem czy jest sens pchać się w mocniejsze wtryski do benzyny i generować kolejne koszty.
Kolejne pytanie- Czy BOV może być wpięty bezpośrednio do układu, a DV odłączony, czy potrzebna jest zaślepka ?
Teoretycznie błędu nie wywala ale chciałbym mieć pewność.
Dokładnie z AFR. Turbina Hybryda od Karambola, tak jak wspomniałem
Po złożeniu auta na mbc skręconym do "0" (doładowanie ok 0,5 bara), przy bucie ARF nie schodziło poniżej 14.. Strasznie ubogo.
Swoją drogą zamówiłem teraz nowy zawór sterujący turbo, bo widocznie MBC nie robi tu roboty, a stary był uszkodzony.
Tylko nie wiem czy to rozwiąże problem.
Obawiam się że nie. Jaka jest realna wydajność seryjnych wtrysków (kwestia mocy) ?
I czy bez mapy jestem wstanie ustawić wszystko bezpiecznie ?
Nie mam LPG ale rozważam założenie w przyszłości i nie wiem czy jest sens pchać się w mocniejsze wtryski do benzyny i generować kolejne koszty.
Kolejne pytanie- Czy BOV może być wpięty bezpośrednio do układu, a DV odłączony, czy potrzebna jest zaślepka ?
Teoretycznie błędu nie wywala ale chciałbym mieć pewność.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wymiana turbiny na inną V40 2.0 T4 '02
jak zrobiona ta hybryda ? tz jakie wymiary kół komp i wydech ?
jak masz zawór upustowy i dv to ja tego jakoś nie widzę
mbc zostaw i jak widzisz już na takim doładowaniu jest bieda
możesz się ratować kolektorem ssącym + listwa wtryskowa z polifta
do tego nowe filtry paliwa i ew świeża nowa pompa paliwa
jak masz zawór upustowy i dv to ja tego jakoś nie widzę
mbc zostaw i jak widzisz już na takim doładowaniu jest bieda
możesz się ratować kolektorem ssącym + listwa wtryskowa z polifta
do tego nowe filtry paliwa i ew świeża nowa pompa paliwa
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: Wymiana turbiny na inną V40 2.0 T4 '02
Wojtek, ale temat dotyczy poliftowego t4 więc wtryski będzie miał czerwone. Należy sprawdzić korekty i ciśnienie paliwa w czasie jazdy.
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: Wymiana turbiny na inną V40 2.0 T4 '02
Musi być coś nie halo z układem paliwa, skoro nawet przy 0,5 bar Afr nie leci na dół. 440 powinny spokojnie obgonić ,a jak widać nie dają rady. Ciekawe jakie czasy wtrysków ma na chwilę obecną? I koniecznie jak napisał NoViK trzeba sprawdzić ciśnienie.