[V40 przedlift] Jakie amortyzatory?
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 552
- Rejestracja: 22 lut 2017, o 00:20
- Model: V40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Gdansk
- imię: Piotr
Re: [V40 przedlift] Jakie amortyzatory?
Jeżdżę często słynną w kolizje słowaka w gdańsku i przed wymianą amortyzatorów leciałem tam kilka razy bokiem. Po wymianie wszystkich amorków na monroe nie miałem jeszcze takiej sytuacji. Na swoje czasy była to ekonomiczny wybór. Zrobiłem na tym około 80 tyś. i nadal jest zajefajnie. Polecam
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
Re: [V40 przedlift] Jakie amortyzatory?
Piotr89, Monroe było na pierwszy montaż.
Ja jestem po montażu i znajomy polecił mi SRL, takie założyłem z odbojami. Mam wrażenie że jest nieco mniej miejsca na koło.
Ja jestem po montażu i znajomy polecił mi SRL, takie założyłem z odbojami. Mam wrażenie że jest nieco mniej miejsca na koło.
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [V40 przedlift] Jakie amortyzatory?
SRL to marka hurtowni Polcar - chińczyk.
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
-
- Debeściak
- Posty: 129
- Rejestracja: 22 kwie 2017, o 08:53
- Model: s40
- Silnik: 1.8
- moc: 115
- Rocznik: 1997
- wiek: 25
- Skąd jesteś?: _KNS_
- imię: Damian
Re: [V40 przedlift] Jakie amortyzatory?
Przy wymianie samych łączników z tyłu trzeba zbieżność ustawić?Yaro pisze:Nie ma potrzeby. W sumie żadnych elementów odpowiadających za ustawienie nie ruszasz. I jak będziesz to wyciągał to drążek reakcyjny odkręć od nadwozia. Nie ruszaj łącznika.bully pisze:Czy przy zmianie samych sprężyn z tyłu trzeba zrobić zbieżność?