Teraz jest 24 paź 2017, o 06:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 sie 2017, o 06:12 
Online
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2015, o 18:42
Posty: 4000
Pochwały: 42
Model: S40
Silnik: D4192T2
moc: 95 KM
Rocznik: 1999
wiek: 39
Skąd jesteś?: Wasosz
imię: Grzegorz
Tylko przy przepływce musiałem delikatnie kombinować z połączeniem bo średnice nieco różne a tak to jak widać.

_________________
Moja ESKA
Mody:EGR-Off, wtryski 205, wskaźnik doładowania, turbina 1,1 bar
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2017, o 18:37 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2017, o 02:36
Posty: 581
Pochwały: 5
Model: S40
Silnik: 2.0T
moc: 160km
Rocznik: 99
wiek: 22
Skąd jesteś?: Boleszkowice
imię: Piotr
Ja dziabnalem dwa może trzy oczka w siatce od środka i udało się nasunac na przepływke (80mm) filtr (74mm) ładnie ciasno siedzi, ale mam pytanie :

Zostawiłem spód oryginalnej puchy żeby łykał zimnego powietrza, ale zastanawiam się czy nie przerobić jeszcze górnej części by odsłonić od gorąca ? Co o tym sądzicie ?


Efekt dźwiękowy bomba :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2017, o 20:18 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 kwi 2013, o 11:17
Posty: 17641
Pochwały: 82
Model: v40
Silnik: KLEKOT T2
moc: pincet
Rocznik: 1999
wiek: 100
Skąd jesteś?: Lodz
imię: Jancio
osłonić całość, łatwiej ma zasysać powietrze w komorze silnika w obecnej sytuacji

_________________
MÓJ RUMAK
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2017, o 20:53 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 11:03
Posty: 6151
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 12
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Przy Turbo pb jest łatwiej wymiar zbliżony do przepływki

_________________
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2017, o 20:54 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2017, o 02:36
Posty: 581
Pochwały: 5
Model: S40
Silnik: 2.0T
moc: 160km
Rocznik: 99
wiek: 22
Skąd jesteś?: Boleszkowice
imię: Piotr
Eli
Chyba wkrada ci się literówka bo obie rzeczy się wykluczają

więc zapytam wprost, tak jak mam jest ok ? Czy jeszcze wyrzucić dół puchy ? Z góry dziękuję za odpowiedź


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2017, o 21:45 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 kwi 2013, o 11:17
Posty: 17641
Pochwały: 82
Model: v40
Silnik: KLEKOT T2
moc: pincet
Rocznik: 1999
wiek: 100
Skąd jesteś?: Lodz
imię: Jancio
Ok, odizolować od silnika

_________________
MÓJ RUMAK
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2017, o 21:53 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2017, o 02:36
Posty: 581
Pochwały: 5
Model: S40
Silnik: 2.0T
moc: 160km
Rocznik: 99
wiek: 22
Skąd jesteś?: Boleszkowice
imię: Piotr
Ok teraz rozumiem dzięki :)

Nie pasowało mi to

ELI napisał(a):
łatwiej ma zasysać powietrze w komorze silnika


Bo wychodziło na To że ma pobierać gorące powietrze co jest bez sensu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2017, o 23:17 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 11:03
Posty: 6151
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 12
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
szajba1 napisał(a):
Ok teraz rozumiem dzięki :)

Nie pasowało mi to

ELI napisał(a):
łatwiej ma zasysać powietrze w komorze silnika


Bo wychodziło na To że ma pobierać gorące powietrze co jest bez sensu


ale masz IC wiec tragedi nie ma np Virus lata z gołym i nic złego się nie dzieje ja robiłem puszkę wykładaną steropinanem gąbką i folią Alu ale czy była jakaś różnica bo nie bardzo

_________________
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 paź 2017, o 21:27 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 11:03
Posty: 6151
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 12
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
https://www.youtube.com/watch?v=pyeSJLT ... XPdcEFJ8qQ


no i 1.8 stokowy wolno ssak

https://www.youtube.com/watch?v=NLj4iBS ... Q&index=16
beznadziejny telefon miałem wiec nie słychać całych zakresów dźwięków

_________________
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 paź 2017, o 21:33 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2017, o 02:36
Posty: 581
Pochwały: 5
Model: S40
Silnik: 2.0T
moc: 160km
Rocznik: 99
wiek: 22
Skąd jesteś?: Boleszkowice
imię: Piotr
Nie chce cię martwić ale nic nie widać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO