Jak w temacie proszę o pomoc
W czasie diagnostyki brak połaczenia ABS wszystko inne działa ,mam kompletna sprawna pompe ABS z modułem sterownika
Pytanie czy wymieniac tylko moduł sterownika czy całość
[S40 1,8 85/115 98r] wymiana sterownika pompy ABS
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [S40 1,8 85/115 98r] wymiana sterownika pompy ABS
Wymieniaj całość, nie ma sensu bawić się w wymianę samego sterownika. Odpowietrzysz później układ hamulcowy I będzie git.
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S40 1,8 85/115 98r] wymiana sterownika pompy ABS
w moich walkach z słabym heblem przerobiłem też wymianę pompy ABS ,, kupiłem jakąś z 2004 roku z mitsu albo z czegoś tam , wygląda identycznie jak nasza ale
pompę dzielimy na 2 części część elektroniczna i która steruje silnikiem i elektrozaworami no o cześć składająca się z zawrotów i silnika ..
cześć elektroniczną odkręcamy 4 torxami i wypinamy wtyczkę i delikatnie zciągamy czy da się to zrobić na aucie to nie pamiętam
moja kupiona pompa nie nadawała się do montażu bo ilość i kształt pinów był taki sam jak u mnie ale wycięcie we wtyczce było asymetryczne tz w innym miejscu niż u mnie wiec przełożyłem jedynie cześć mechaniczną .
jak masz całośc to mozesz dałość jak dasz radę samą elektronikę to samą elektronikę ale jak kojarzę to ona jest z strony błotnika wiec dojście słabe
wymieniaj całość
pompę dzielimy na 2 części część elektroniczna i która steruje silnikiem i elektrozaworami no o cześć składająca się z zawrotów i silnika ..
cześć elektroniczną odkręcamy 4 torxami i wypinamy wtyczkę i delikatnie zciągamy czy da się to zrobić na aucie to nie pamiętam
moja kupiona pompa nie nadawała się do montażu bo ilość i kształt pinów był taki sam jak u mnie ale wycięcie we wtyczce było asymetryczne tz w innym miejscu niż u mnie wiec przełożyłem jedynie cześć mechaniczną .
jak masz całośc to mozesz dałość jak dasz radę samą elektronikę to samą elektronikę ale jak kojarzę to ona jest z strony błotnika wiec dojście słabe
wymieniaj całość
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K