[S40 1,8 85/115 98r] wymiana sterownika pompy ABS

Wszelkie problemy z mechaniką
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
Groman52
Początkujący
Posty: 52
Rejestracja: 5 maja 2016, o 23:05
Model: S40
Silnik: 1,8
moc: 115
Rocznik: 1998
wiek: 65
Skąd jesteś?: Walbrzych
imię: Roman

[S40 1,8 85/115 98r] wymiana sterownika pompy ABS

Post autor: Groman52 » 25 lis 2017, o 14:36

Jak w temacie proszę o pomoc
W czasie diagnostyki brak połaczenia ABS wszystko inne działa ,mam kompletna sprawna pompe ABS z modułem sterownika
Pytanie czy wymieniac tylko moduł sterownika czy całość

NoViK
Moderator
Posty: 5873
Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
Model: V40/ c70/ V40
Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
moc: 200 KM/193KM/200KM
Rocznik: 1999
wiek: 26
Skąd jesteś?: Bialystok
imię: Mariusz

Re: [S40 1,8 85/115 98r] wymiana sterownika pompy ABS

Post autor: NoViK » 26 lis 2017, o 12:17

Wymieniaj całość, nie ma sensu bawić się w wymianę samego sterownika. Odpowietrzysz później układ hamulcowy I będzie git.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [S40 1,8 85/115 98r] wymiana sterownika pompy ABS

Post autor: RIPPER » 26 lis 2017, o 21:56

w moich walkach z słabym heblem przerobiłem też wymianę pompy ABS ,, kupiłem jakąś z 2004 roku z mitsu albo z czegoś tam , wygląda identycznie jak nasza ale

pompę dzielimy na 2 części część elektroniczna i która steruje silnikiem i elektrozaworami no o cześć składająca się z zawrotów i silnika ..

cześć elektroniczną odkręcamy 4 torxami i wypinamy wtyczkę i delikatnie zciągamy czy da się to zrobić na aucie to nie pamiętam

moja kupiona pompa nie nadawała się do montażu bo ilość i kształt pinów był taki sam jak u mnie ale wycięcie we wtyczce było asymetryczne tz w innym miejscu niż u mnie wiec przełożyłem jedynie cześć mechaniczną .

jak masz całośc to mozesz dałość jak dasz radę samą elektronikę to samą elektronikę ale jak kojarzę to ona jest z strony błotnika wiec dojście słabe

wymieniaj całość
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczne”