Proponuję żeby chętny użytkownik diesla z mechanicznie sterowanym EGR-em (nie sprzężonym z ECU) zablokował go w pozycji otwartej i sprawdził ile ciężej odpala zimny silnik.NoViK pisze:Jak masz takich mechaników co się przy problemie kawa dławią to sorry bardzo.
[v40 1.9TD 115KM] W chłodne dni na zimnym silniku brak mocy
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Turysta
- Posty: 24
- Rejestracja: 8 sie 2015, o 11:22
- Model: S40
- Silnik: B4204T2
- moc: 165
- Rocznik: 2000
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: pomorskie
- imię: Andrzej
Re: [v40 1.9TD 115KM] W chłodne dni na zimnym silniku brak m
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [v40 1.9TD 115KM] W chłodne dni na zimnym silniku brak m
jak tytuł mówi to jest dci, czyli jest spięty z ECU
-
- Debeściak
- Posty: 147
- Rejestracja: 24 lip 2014, o 09:47
- Model: V40
- Silnik: D4192T4
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Jelenia Góra
- imię: Wojtek
Re: [v40 1.9TD 115KM] W chłodne dni na zimnym silniku brak m
Każdy silnik z przepływomierzem będzie mail problemy z odpaleniem przy nieszczelności dolotu, czy otwartym zaworze EGR.
Na starych dieslach z wtryskiem pośrednim i pompie rzędowej odpalisz.
Nawet bez kolektorów można odpalić i będzie działał. Ale nie o tym temat. Wybaczcie za OT.
Na starych dieslach z wtryskiem pośrednim i pompie rzędowej odpalisz.
Nawet bez kolektorów można odpalić i będzie działał. Ale nie o tym temat. Wybaczcie za OT.
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [v40 1.9TD 115KM] W chłodne dni na zimnym silniku brak m
A widzisz czego temat dotyczy? Jestem mechanikiem i grzebie się przy tym ciągle. Zobaczymy w sobotę jak będę miał okazję zobaczyć te autodocencik pisze:Proponuję żeby chętny użytkownik diesla z mechanicznie sterowanym EGR-em (nie sprzężonym z ECU) zablokował go w pozycji otwartej i sprawdził ile ciężej odpala zimny silnik.NoViK pisze:Jak masz takich mechaników co się przy problemie kawa dławią to sorry bardzo.
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 29 wrz 2017, o 15:41
- Model: V40
- Silnik: 1.9 dCI D4192T3
- moc: 115KM
- Rocznik: 2001
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Konrad
Re: [v40 1.9TD 115KM] W chłodne dni na zimnym silniku brak m
Będę na pewno. Postaram się przyprowadzić auto wcześniej, żeby na zimnym silniku zrobić testy
Spotkanie na parkingu dolnym ? Bliżej wjazdu na parking na poziom 1, czy z drugiej strony jak wejście do kina ?
Spotkanie na parkingu dolnym ? Bliżej wjazdu na parking na poziom 1, czy z drugiej strony jak wejście do kina ?
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [v40 1.9TD 115KM] W chłodne dni na zimnym silniku brak m
Na Dolnym na pewno ale w której strefie to nie wiem, ogarniemy coś. Na PW wysłałem Ci numer do mnie to jak coś to dzwoń
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 29 wrz 2017, o 15:41
- Model: V40
- Silnik: 1.9 dCI D4192T3
- moc: 115KM
- Rocznik: 2001
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Konrad
Re: [v40 1.9TD 115KM] W chłodne dni na zimnym silniku brak m
Myślę, że przepływomierz pójdzie w pierwszej kolejności do kontroli. Podobno przy uszkodzonym przepływomierzu można zaobserwować większe zużycie paliwa. W mieście mam 9-10l/100km.
Kostkę mogę sam sprawdzić tylko muszę do ojca zajechać po miernik. Jeśli na kostce będą dobre wartości to w dalszej kolejności chyba badanie oscyloskopem pozostaje. Wiem, że można nim sprawdzić wahania powietrza (ruchy tłoka), przedmuchy i ciśnienie. Tutaj chyba trzeba podjechać na warsztat.
Mogę odkręcić przepływomierz i zobaczyć czy w środku przypadkiem nie jest tłusty (odma).
Później dobrze by było sprawdzić EGR. Najgorsze, że zima za oknem, garażu nie mam, a na mrozie średnio dłubie się przy silniku.
Zawsze jeździłem benzyną. Co mnie podkusiło na tego diesla
Kostkę mogę sam sprawdzić tylko muszę do ojca zajechać po miernik. Jeśli na kostce będą dobre wartości to w dalszej kolejności chyba badanie oscyloskopem pozostaje. Wiem, że można nim sprawdzić wahania powietrza (ruchy tłoka), przedmuchy i ciśnienie. Tutaj chyba trzeba podjechać na warsztat.
Mogę odkręcić przepływomierz i zobaczyć czy w środku przypadkiem nie jest tłusty (odma).
Później dobrze by było sprawdzić EGR. Najgorsze, że zima za oknem, garażu nie mam, a na mrozie średnio dłubie się przy silniku.
Zawsze jeździłem benzyną. Co mnie podkusiło na tego diesla