[V40 T4 00r] Chwilowy spadek obrotów i gaśnięcie

Wszelkie problemy Elektro-mechanicznej lub elektronicznej
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
Yaro
Moderator
Posty: 8329
Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
Model: C30/V40
Silnik: D4164T/B5254T12
moc: 109/254
Rocznik: 2013
wiek: 38
Skąd jesteś?: NowaPogorzel
imię: Piotrek

Re: [V40 T4 00r] Chwilowy spadek obrotów i gaśnięcie

Post autor: Yaro » 27 maja 2018, o 12:53

Chyba check? Bo serwis zapala się z modułu dim jak przekroczysz interwały.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Walter
Posty: 8
Rejestracja: 25 maja 2018, o 20:01
Model: V40
Silnik: 2,0T
moc: 250KM
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Lublin
imię: Jacek

Re: [V40 T4 00r] Chwilowy spadek obrotów i gaśnięcie

Post autor: Walter » 27 maja 2018, o 15:20

Zapalił się właśnie serwis. Wcześniej zapała się kontrola trakcji i wtedy auto chodziło jak nowe. Ponadto nie bardzo wiem co myśleć o spalaniu. Z jednej strony rozumiem, że 250KM (czy nawet 200) musi zeżreć te 12/100 z drugiej jak go brałem od kolegi (wtedy też już się to działo) to średnie spalanie miał 10,8 a mnie się udawało zejść poniżej 10. Potem zaczął mi żreć 15 i wywalało błąd sondy. Połączyłem te dwa fakty i uznałem, że to jest przyczyna tego wzrostu obrotów i gaśnięcia. Wymieniłem sondę- samochód spala więcej a usterka nada występuje.

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [V40 T4 00r] Chwilowy spadek obrotów i gaśnięcie

Post autor: RIPPER » 27 maja 2018, o 16:58

Opisz dokładnie co było modzone bo by uzyskać 250 KM nie jest tak łatwo

zrób fotki z pod maski np wydechu i reszty

w moim skubańcu też mam podobne objawy choć poprawiły się po ingerencji w kable od wtryskiwaczy .

rozumiem że już masz klasycznego polifta

wiec tak
kontrolka od DSA czyli naszej "kontroli trakcji" w momencie zaświecenia nie działa ! dla tego mamy też przycisk .
Kontrolka z klasycznym silniczkiem check wiadomo pokaże błędy
kontrolka serwis to interwały olejowe . nie ma żadnego znaczenia odpala się po odpaleniu silnika i gaśnie po minucie czy tam dwóch

Wywalenie Kontrolki DSA jak i CheCka to np klasyczny objaw problemów z zapłonem

U Ciebie jest podobna sytuacja jak u mnie że dojeżdżam do skrzyżowania stoję i czekam na zielone i nagle AFR rosnie do 17 18 i wiecej auto zaczyna falować i się pultać wpada zielone i jest kłopot z ruszeniem

ja wymieniłem czujnik temp płynu czujnik wału czyściłem krokowca świece ok cewki konektorki ok ..

Ale po wymianke kawałka kabla zasilającego wtryskiwacze pb problem puki co ustał u mnie .

Sprawdź u siebie te kable ew dorobić nowe na nowych wtyczkach Kolega Turboni ma namiar na sklep z wtyczkami .
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Walter
Posty: 8
Rejestracja: 25 maja 2018, o 20:01
Model: V40
Silnik: 2,0T
moc: 250KM
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Lublin
imię: Jacek

Re: [V40 T4 00r] Chwilowy spadek obrotów i gaśnięcie

Post autor: Walter » 17 cze 2018, o 17:34

Temat wygląda następująco. Samochód poszedł do ludzi ponieważ wyszły nowe wydatki. Nie miałem już siły i kasy żeby inwestować w coś co nie jeździ.

P.S. proszę adminów o wyrozumiałość.

P.S. 2 gdyby ktoś był zainteresowany zostały mi bardzo ładne felgi MAK XLR 17" (satyna) z oponami Hankook do tego modelu (kolega twierdzi, że w tych parametrach są to jedyne w Polsce, felgi tego modelu). Felgi na prawdę bardzo ładnie wyglądają i może ktoś będzie skłonny oryginalnie ubrać swoje Volvo. Niestety nie mogę dodać ogłoszenia. Będę bardzo wdzięczny adminom jeśli nie usuną tego wpisu. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryczne”