Teraz jest 19 cze 2019, o 04:39

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


1. Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać podając model, rocznik i silnik używając nawiasów.
Przykład: [V40 T4 99r] montaż MBC



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 sie 2018, o 12:42 
Offline
Turysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2018, o 20:11
Posty: 4
Model: V40
Silnik: 1.8
moc: 122
Rocznik: 2001
wiek: 0
Skąd jesteś?: Olsztyn
imię: OK
Właśnie rozsypał mi się alternator, a dokładnie urwała się rolka przy alternatorze. i tak jak w temacie polecacie kupić używany czy zainwestować ok 600 zł na nowy?
Jeśli miałbym kupować używkę to na co zwrócić uwagę.
Dzięki z góry za pomoc. :cool


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sie 2018, o 13:00 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2017, o 19:35
Posty: 191
Pochwały: 2
Model: v40
Silnik: b4184s2
moc: 122 KM
Rocznik: 2002
wiek: 0
Skąd jesteś?: Chotomow
imię: Marcin
jeśli ten nowy to taki sam jak ori to można się zastanawiać, ale niestety większość tych regenerowanych i zamienników to chiński badziew i wtedy lepiej kupić używany oryginalny, wstawić nowe szczotki i jazda.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sie 2018, o 14:28 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 gru 2013, o 18:04
Posty: 5752
Pochwały: 42
Model: v40
Silnik: B4194T
moc: 200 KM
Rocznik: 1999
wiek: 23
Skąd jesteś?: Bialystok
imię: Mariusz
Ja tam zawsze regeneruje i nie mam problemów. Na swoim śmigam już 2.5 roku i nic się nie dzieje.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sie 2018, o 20:18 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2016, o 22:41
Posty: 4065
Lokalizacja: Siechnice
Pochwały: 21
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 115
Rocznik: 1998
wiek: 31
Skąd jesteś?: Wroclaw
imię: Robert
Ja do siebie wrzuciłem większy z 2,0 i działa już 2,5 roku. Lepszy używany OEM niż nowy chińczyk. Wymień szczotki, regulator napięcia, ocen stan bieżni i będzie służyć długo.

_________________
Obrazek

Moje Wozidełko


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sie 2018, o 21:15 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sie 2013, o 14:21
Posty: 5557
Pochwały: 20
Model: v40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200
Rocznik: 1998
wiek: 39
Skąd jesteś?: Lazy
imię: Rafal
Tylko regeneracja we własnym zakresie :suncool

_________________
raptusowe 1.6 T4

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 wrz 2018, o 18:24 
Offline
Turysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2018, o 20:11
Posty: 4
Model: V40
Silnik: 1.8
moc: 122
Rocznik: 2001
wiek: 0
Skąd jesteś?: Olsztyn
imię: OK
Kupiłem używany za 120 złociszy, a stary czeka w piwnicy jakby trzeba by było wymienić regulator napięcia. Zobaczymy jak długo posłuży :suncool .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 wrz 2018, o 20:22 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2017, o 19:35
Posty: 191
Pochwały: 2
Model: v40
Silnik: b4184s2
moc: 122 KM
Rocznik: 2002
wiek: 0
Skąd jesteś?: Chotomow
imię: Marcin
Jak masz na stole to szczotki za grosze wymień i będzie na lata.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO