T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie

Wszelkie problemy z mechaniką
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3991
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie

Post autor: turboni » 21 wrz 2018, o 20:44

Zapytaj się na co poskładał silnik bo na klej to nie wygląda.

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
rutrap
Debeściak
Posty: 135
Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:43
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 147KW
Rocznik: 2002
wiek: 37
Skąd jesteś?: Debica
imię: Artur
Lokalizacja: Dębica

Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie

Post autor: rutrap » 21 wrz 2018, o 20:57

Głowice robiłem w Krakowie ale nie pamiętam czy górę głowicy on składał czy tylko montował głowice na blok. Czy jest możliwe że ściągał górę? Pamiętam że miał problem z zalozenim walka odwrotnie, i że silnik nie palil. Po konsultacji z Krakowem odwrócił wałek i nie było problemów już. Ale nie wiem co z górą. Nie znam się na tym. Boje się że się nie przyzna a wtedy lipa.
turboni pisze:Zapytaj się na co poskładał silnik bo na klej to nie wygląda.

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

NoViK
Moderator
Posty: 5871
Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
Model: V40/ c70/ V40
Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
moc: 200 KM/193KM/200KM
Rocznik: 1999
wiek: 26
Skąd jesteś?: Bialystok
imię: Mariusz

Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie

Post autor: NoViK » 22 wrz 2018, o 08:31

Ja pier**le, po składał to na silikon... Zobacz czy tego badziewia nie masz jeszcze na uszczelnieniu misa-blok i na samym łączeniu dwóch połowę bloku. Co do zaworu to jest to zmienna faza.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
rutrap
Debeściak
Posty: 135
Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:43
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 147KW
Rocznik: 2002
wiek: 37
Skąd jesteś?: Debica
imię: Artur
Lokalizacja: Dębica

Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie

Post autor: rutrap » 22 wrz 2018, o 08:57

Pewnie jest wszędzie, już pozbawiłem się złudzeń, no cóż za frajerstwo się płaci. Pogadam z nim na spokojnie może chociaż trochę uda mi się odzyskać... Bo już nie chce u niego poprawiać

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

NoViK
Moderator
Posty: 5871
Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
Model: V40/ c70/ V40
Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
moc: 200 KM/193KM/200KM
Rocznik: 1999
wiek: 26
Skąd jesteś?: Bialystok
imię: Mariusz

Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie

Post autor: NoViK » 23 wrz 2018, o 22:02

Górę też musiał składać mechanik, bo inaczej nie skręcił by głowicy. Kurcze, a tyle razy na forum powtarzałem o tym loctite 510... Drogie to drogie, ale jedna tuba złożyłem 3 silniki.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
rutrap
Debeściak
Posty: 135
Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:43
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 147KW
Rocznik: 2002
wiek: 37
Skąd jesteś?: Debica
imię: Artur
Lokalizacja: Dębica

Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie

Post autor: rutrap » 23 wrz 2018, o 22:25

Ale ja nie oszczędzałem, ja gościowi powiedziałem że jak czegoś nie będzie miał to zamówię. Ja jestem laik i się nie znam, do teraz nie wiedziałem że tam uszczelki nie ma tylko specjalny klej. Ja chyba ma frajer na czole wypisane...

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

NoViK
Moderator
Posty: 5871
Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
Model: V40/ c70/ V40
Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
moc: 200 KM/193KM/200KM
Rocznik: 1999
wiek: 26
Skąd jesteś?: Bialystok
imię: Mariusz

Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie

Post autor: NoViK » 23 wrz 2018, o 23:55

Ale jako lajk nie musisz wszystkiego wiedzieć. Oddając auto powinieneś uzyskać usługę jakiej wymagałeś. On jako mechanik powinien dysponować taka wiedzą albo w przypadku jej braku ja zgłębiać... Już po pierwszym rozkreceniu widać że nie ma tam uszczelniacza tylko klej anaerobowy.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
rutrap
Debeściak
Posty: 135
Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:43
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 147KW
Rocznik: 2002
wiek: 37
Skąd jesteś?: Debica
imię: Artur
Lokalizacja: Dębica

Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie

Post autor: rutrap » 24 wrz 2018, o 05:32

Dla mnie jest to oczywiste i chciałem, żeby gość który mi auto robił też to wiedział. To co wiedziałem, jak śruby głowicy, pasek rozrządu, panewki, pierścienie, itd to od razu zaznaczyłem, że chcę nowe. Czego nie wiedziałem, zaznaczyłem żeby doradził tak jakby robił dla siebie a i tak 3 razy wymieniał oring od turbo na zwykły i dopiero jak się dowiedziałem tutaj żeby kupić ori i będzie ok co się potwierdziło. To co ja mam specjalizację z tego silnika robić?

Jeszcze nie wiem co z tym płynem, co mógł zrobić nie tak, że ten płyn spiernicza i te spaliny tam są. Bo może też coś przy składaniu silnika spieprzył?

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie

Post autor: RIPPER » 24 wrz 2018, o 13:28

Masakra

pchasz taką kasę w remont a wykonanie jest tragiczne .

niestety każdy posiadacz T4 nabiera wiedzy o tym silniku :omg:
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

NoViK
Moderator
Posty: 5871
Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
Model: V40/ c70/ V40
Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
moc: 200 KM/193KM/200KM
Rocznik: 1999
wiek: 26
Skąd jesteś?: Bialystok
imię: Mariusz

Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie

Post autor: NoViK » 24 wrz 2018, o 14:48

Ja juz nie raz się śmiałem że jak do warsztatu przyjeżdża inne auto jak Volkswagen to od razu mechanicy rozkładają ręce... Ja zgłebiałem ta wiedzę długo, ale dalej sądzę że wiem całe nic o tym silniku ;)

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczne”