Teraz jest 12 gru 2018, o 15:00

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


1. Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać podając model, rocznik i silnik używając nawiasów.
Przykład: [V40 T4 99r] montaż MBC



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 wrz 2018, o 00:01 
Offline
Turysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2018, o 17:43
Posty: 16
Lokalizacja: Dziś tu. Jutro... :)
Model: v40
Silnik: D4192T3
moc: 115
Rocznik: 2002
wiek: 0
Skąd jesteś?: Skierniewice
imię: Tomasz
Cześć.
Czy może ktoś z was borykał się już z problemem zabezpieczenia antykorozyjnego w tylnych tarczach kotwicznych?
W chwili obecnej mam z nimi mały problem. tj. Nie mam ich wcale :D. Niestety rdza zrobiła swoje. Zamówiłem już nowe z popularnego portalu aukcyjnego na a, ale sugerując się zdjęciami śmiem domniemywać że przyjdą one jedynie zabezpieczone blaskiem ocynku.
Z tego co udało mi się wyczytać z innych źródeł to polecają chlorokauczuk. Po lekturze właściwości takiej powłoki to chyba jest to słuszne posunięcie, acz chciałbym usłyszeć co wy o tym sądzicie? A może macie jakąś ciekawszą propozycję?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 wrz 2018, o 22:43 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2017, o 02:36
Posty: 1876
Pochwały: 12
Model: S40
Silnik: 2.0T
moc: 160km
Rocznik: 99
wiek: 22
Skąd jesteś?: Boleszkowice
imię: Piotr
Jeżeli to będzie faktycznie ocynkowana balacha, to nie będzie to rdzewieć, jeżeli zwykła czarna blaha, dobry byłby podkład epoxydowy, ważne żeby był z pistoletu a nie z puszki..

Ale jeśli nie masz możliwości kup farbę na pędzel do malowania metalu (pokroju hamereit) i możesz się śmiać ale będzie ok

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2018, o 17:53 
Offline
Turysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2018, o 17:43
Posty: 16
Lokalizacja: Dziś tu. Jutro... :)
Model: v40
Silnik: D4192T3
moc: 115
Rocznik: 2002
wiek: 0
Skąd jesteś?: Skierniewice
imię: Tomasz
Dzięki za radę.
No niestety nieposiadanie pistoletu do malowania jest już coraz bardziej uciążliwe.
Pierwsza myśl moja to właśnie był hamerit-e, ale po lekturze z różnych źródeł dowiedziałem się że jest mało odporny na uszkodzenia mechaniczne, a umiejscowienie tarcz kotwicznych naraża je na takie właśnie uszkodzenia. Ostatecznie kupiłem podkład tlenkowy pod chlorokauczuk jak i samą farbę i tak jak radziłeś "opędzlowałem" obie. Efekt końcowy poprzez ilość zacieków pozostawiał wiele do życzenia, ale myślę że na kilka ładnych lat mam spokój. Choć Polskie słone zimy z czasem wykończą nawet najlepiej zabezpieczone auta.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2018, o 21:52 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 11:03
Posty: 6788
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 13
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Podkład dałeś a potem lakier wykończeniowy chlorokauczuk ?
bo to bardzo odporna farba ja mam pomalowane zaciski i się trzyma ładnie na nich daje bardzo dobry połysk wiec brud tak nie siada i łatwo się myją ..

niestety EU psuje wszystkie farby a uwierz mi ze mam styczność dawniej chlorokauczuk schnął w oczach pod pędzlem a teraz lepki 4 h ,, nobilesa,,,
masakra

_________________
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 paź 2018, o 00:20 
Offline
Turysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2018, o 17:43
Posty: 16
Lokalizacja: Dziś tu. Jutro... :)
Model: v40
Silnik: D4192T3
moc: 115
Rocznik: 2002
wiek: 0
Skąd jesteś?: Skierniewice
imię: Tomasz
Najpierw dałem podkład pod chlorokauczuk (czerwony) a później właśnie chlorokauczuk (czarny połysk).
Po bardzo ochoczych namowach znajomego skusiłem się właśnie na "nobilesa". Niejako podzielam twoją opinię w tej sprawie. Też właśnie niemiło zaskoczył mnie czas schnięcia farby. Bo pilnowałem temperatury pomieszczenia w którym schły tarcze a mimo to nawet po 3 h warstwa nie wydawała mi się na wystarczająco utwardzona. Ale możliwe że po prostu nałożyłem zbyt grubą warstwę. Po zimie jak będę konserwował podwozie to okaże się na ile lakier był skuteczny. Ale jeśli chodzi o połysk na tarczach to owszem jest on konkretny. Mechanik na ich widok stwierdził że błyszczą się bardziej niż samo auto. :biggrin:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO