Teraz jest 21 lis 2018, o 00:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 lis 2018, o 21:55 
Offline
wizytator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2017, o 16:49
Posty: 22
Model: V40
Silnik: D4192T3
moc: 115KM
Rocznik: 2001
wiek: 28
Skąd jesteś?: Suwalki
imię: Mariusz
Witam, mam problem z moim Volviakiem. Otóż po kupnie wymieniłem opony na używane, bo poprzednie były w opłakanym stanie, sprawdziłem zawieszenie i zrobiłem zbieżność - auto ściągało delikatnie w lewo po puszczeniu kierownicy, ale nie było to męczące więc nie przejmowałem się dopóki nie zauważyłem, że ścięło wewnątrz przednie opony. Więc kupiłem komplet nowych opon, wyważyłem felgi, zmieniłem sworznie, sprawdziłem zawieszenie w trzech różnych SKP - oczywiście wszystko ok i pojechałem ustawić zbieżność. Auto nadal ściąga delikatnie więc pojechałem w inne miejsce sprawdzić zbieżność - idealnie! Byłem u mechanika sprawdzić zawieszenie - wszystko ok, no to jeździłem i zdarło kolejne opony :omg: Podpowiedzcie mi co mogę jeszcze zrobić, bo nie chcę wymieniać nie potrzebnie po kolei części zawieszenia jeżeli są sprawne i sprawdzać czy to coś pomogło poprzez testowanie na kolejnych oponach. To co mi przychodzi do głowy to zgięty wahacz albo drążek kierowniczy - da się to jakoś sprawdzić? bo wizualnie nic nie widać. Pomocy!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lis 2018, o 22:50 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2016, o 22:41
Posty: 3713
Lokalizacja: Siechnice
Pochwały: 12
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 115
Rocznik: 1998
wiek: 31
Skąd jesteś?: Wroclaw
imię: Robert
Byłeś na ustawianiu pełnej zbieżności kół przód/tył?
Drążki kierownicze, poduszki amortyzatorów,gumy wahaczy,przekładnia sprawdzona?
Sanki mogą być lekko przesunięte po jakimś dzwonie.
Amortyzatory słabe.

_________________
Obrazek

Moje Wozidełko


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lis 2018, o 17:49 
Offline
wizytator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 paź 2017, o 16:49
Posty: 22
Model: V40
Silnik: D4192T3
moc: 115KM
Rocznik: 2001
wiek: 28
Skąd jesteś?: Suwalki
imię: Mariusz
Tak, przy nowych oponach była robiona zbieżność przód i tył. Poduszki amorów robione były jakiś czas po kupnie, a takie rzeczy jak drążki czy gumy wahaczy powinny chyba wyjść na szarpakach, a nie było żadnych zastrzeżeń. Auto niby nie bite, przynajmniej z zewnątrz wszędzie ori lakier jest, więc dzwon raczej odpada. Amortyzatory fakt, że są słabe, ale nie sądziłem, że to może mieć coś do tego...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lis 2018, o 18:02 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2016, o 22:41
Posty: 3713
Lokalizacja: Siechnice
Pochwały: 12
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 115
Rocznik: 1998
wiek: 31
Skąd jesteś?: Wroclaw
imię: Robert
Na szarpakach może wyjść wszystko i nic.
Moje wcześniejsze auto przeszło przegląd ze złamanymi dwoma sprężynami i wywalonym amortyzatorem.
Trzeba jeszcze potrafić korzystać z tego typu urządzeń.
Na zgaszonym silniku, pokręć energicznie kierownicą w lewą\prawą stronę.Jak zacznie stukać, drążki lub przekładnia do wymiany\regeneracji.

_________________
Obrazek

Moje Wozidełko


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO