Witam
Drodzy forumowicze jak mają być ustawione klapy do otwierania nawiewu w obiegu wewnętrznym a zewnętrznym bo mam wrażenie że jest u mnie odwrotnie.
przy wciśniętym guziku obiegu wewnętrznego klapki są na dole jak na foto
przy wyłączonym klapki wędrują do góry jak na foto
Ps. Naprawiałem ten silniczek od tych klapek gdyż stał w miejscu, to powód zapewne strasznego parowania szyb i nie wiem czy jedyny czy jest jeszcze jakaś ,kratka ,siatka, filtr może zablokowany do obiegu zewnętrznego tam gdzieś np. w podszybiu ? ( kabinowy filtr wymieniony).
[s40 1.8 2000] nawiew, klapy obiegu wewnętrznego
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik używając nawiasów [ ]
Format:[S40 2001] Opada podsufitka
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik używając nawiasów [ ]
Format:[S40 2001] Opada podsufitka
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Zaawansowany
- Posty: 79
- Rejestracja: 29 paź 2018, o 20:03
- Model: V40/V70
- Silnik: 1.9/2,5T
- moc: 10/210
- Rocznik: 2002
- wiek: 28
- Skąd jesteś?: Torun
- imię: Michal
Re: [s40 1.8 2000] nawiew, klapy obiegu wewnętrznego
Co do parowania to nie cieknie nagrzewnica?
Może musisz trochę osuszyć go zanim się unormuje pojeździ z zapiętą klimą
Może musisz trochę osuszyć go zanim się unormuje pojeździ z zapiętą klimą
-
- Turysta
- Posty: 34
- Rejestracja: 14 wrz 2017, o 13:26
- Model: s40
- Silnik: B4184S2
- moc: 122 KM
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: niewiem
- imię: Stefan
Re: [s40 1.8 2000] nawiew, klapy obiegu wewnętrznego
Wydaje mi się że nagrzewnica ok, nie czuć glikolem a płynu nie ubywa. Raczej wychodzi że klapki obiegu nie tak się ustawiały. Powierzę do obiegu wewnętrznego to raczej bierze z boku wiec klapki u góry obieg wewnętrzny a miałem odwrotnie. Powietrze z zewnątrz zaciąga chyba z podszybia. Tam w górnej części nad klapkami skąd bierze powietrze widać małe ogniska rdzy idąc tym tropem czy w podszybiu są jakieś kanały spływowe i się zatkały nie za bardzo mam chęć to rozbierać ze względu na podobno pękające zaczepy przy demontażu podszybiaadwersarz pisze:Co do parowania to nie cieknie nagrzewnica?
Może musisz trochę osuszyć go zanim się unormuje pojeździ z zapiętą klimą