Teraz jest 10 gru 2018, o 04:47

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


1. Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać podając model, rocznik i silnik używając nawiasów.
Przykład: [V40 T4 99r] montaż MBC



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 lis 2018, o 12:17 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 12:27
Posty: 182
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 200 KM
Rocznik: 2003
wiek: 30
Skąd jesteś?: Brzeznica
imię: Wojtek
Turboni mam ustawione podobne ciśnienie reduktora co Ty. Czasy wtrysku benzyny i gazu startuja mi na wolnych obrotach jak u Ciebie. Masz możliwość wyciagniecia z Twojego programu mapy czasu wtrysku i obrotow ? Widzę też ze masz podlane w okolicy 7-9 ms a później w rejonie 16-18 to juz na maxa.
U mnie od 14 ms spada ciśnienie.
Jak spada ciśnienie gazu to wydłuża sie czas wtrysku ?

Wysłane z mojego GT-I8262 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2018, o 13:36 
Online
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2015, o 21:29
Posty: 3282
Pochwały: 18
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 38
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel
Ciśnienie spada bo reduktor i / albo wtryski nie wyrabiają.
Hany się popsuły i ich przebiegi są teraz marne oraz wykonanie.
Spoko będe jechał do roboty na 17 to dam screena.
Te podlanie w okolicy 7-8 s jest minimalne.
Ja mam ustawione tak, że jak auto przechodzi w OL to wtedy jest dolewane żeby AFR był dobry czyli jak jade spokojnie powiedzmy 140km i mam powiedzmy 3500obr/min to idzie w CL i sonda reguluje skład mieszanki ale jak depne i przechodzi w OL to idzie z mojej mapy i AFR spada z ~14,7 do 11,8 na końcu odbrotomierza.
AFR mam wstawionego na stałe dlatego mam podgląd na niego i zawsze mogę jakieś korekty sobie wprowadzić podczas jazdy.

U mnie spadki ciśnienia są max z ~ 1,35/1,4 są do 1,2 a ustwione mam że dopiero przewali na PB przy 0,8bara.
Nie sugeruj się tym że reduktor ma napisane do 250KM, mój na dwóch wyjściach ma niby obrabiać 450KM ale tak naprawdę realnie obrabia 320-330KM.
To co producent pisze trzeba traktować tylko orientacyjnie.

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2018, o 15:25 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 12:27
Posty: 182
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 200 KM
Rocznik: 2003
wiek: 30
Skąd jesteś?: Brzeznica
imię: Wojtek
Pewnie tak jest z tymi reduktorami. Ja kupilem auto z takimi komponentami i teraz myślę czy da sie to jakos sensownie wysterowac czy zacząć od wymiany reduktora. Z hanami to pewnie tak jest bo 3 wymieniłem na nowe za mojej kadencji. Mogłem od razu zainwestować w barakudy ale za późno zainteresowałem się tematem. Reduktor będzie mial z 90 tys przebiegu bezawaryjnie więc może tez nie domagać.

Wysłane z mojego GT-I8262 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2018, o 16:02 
Online
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2015, o 21:29
Posty: 3282
Pochwały: 18
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 38
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel
Masz foty

A czwartą sprawdzałeś bo napewno ma inny wydatek od nowych. Nie wymienia się trzech tylko wszystkie albo oddajesz do sprawdzenia niewymienioną.

ObrazekObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lis 2018, o 15:18 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 12:27
Posty: 182
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 200 KM
Rocznik: 2003
wiek: 30
Skąd jesteś?: Brzeznica
imię: Wojtek
Turboni dzieki za screeny ale ni jak tego nie moge odniesc do mojej mapy. U mnie jest mapa w formie tabeli czasu wtrysku do obrotow. Pomiędzy jest cos na zasadzie mnoznika - w pierwszym poście jak to wygląda.

Wysłane z mojego GT-I8262 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lis 2018, o 15:41 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 12:27
Posty: 182
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 200 KM
Rocznik: 2003
wiek: 30
Skąd jesteś?: Brzeznica
imię: Wojtek
Wali dalej checkiem błąd jak zawsze że krotkie korekty zmieniają się za szybko.
Zmniejszylem jeszcze ciśnienie do 1.15 bo w druga strone jest tylko gorzej. I spróbuję jeszcze tak podregulowac mape.
Staram sie ustawiac tak zeby kotekty byly na minus niz na plus jak nie mogę ustawic po czasie wtrysku dokladnie. Ciężko utrzymać stałe obciążenie na trasie zeby to idealnie zgrać. Pasowałaby hamownia do tego.

Wysłane z mojego GT-I8262 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2018, o 07:27 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 12:27
Posty: 182
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 200 KM
Rocznik: 2003
wiek: 30
Skąd jesteś?: Brzeznica
imię: Wojtek
Dobra chwilowo pozbylem się checka. Przy okazji grzebania przy ciśnieniu urwalem kabel przy samym czujniku temp reduktora :). Powiedzcie mi czy faktycznie filtry fazy lotnej z wkladem z włóknem szklanym mają lepsza przepustowosc gazu niz bibułowe ? Jest sens w to iść przy moich spadkach ciśnienia.

Wysłane z mojego GT-I8262 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO