Teraz jest 25 maja 2019, o 00:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 lut 2019, o 20:24 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2018, o 20:57
Posty: 101
Model: V40
Silnik: 1.9T
moc: 200
Rocznik: 1998
wiek: 0
Skąd jesteś?: MALBORK
imię: Pawel
Życie nie pozostawia za wiele czasu na jakieś tam integracje z Forum, ale moja złomnikowa Violetta jeździ, nie zawodzi w potrzebie.
Wszystko tam trzeszczy i wibruje w sensie plastików od przodu do tyłu, ale jedzie, hamuje pięknie, jakoś tam przyspiesza.
Zakręty sprawiają przyjemność dużo większą niż dachowanie Saabem)).
Pokochałem tę Furę jako konstrukcję.
Dużo bym dał za mniej wyeksploatowany ogólnie egzemplarz - kwestia czasu.

Ojciec i Szef jeździ tylko automatami, myślę o V70 w T5. LPG

Łosie Wszystkich Krajów - Łączcie się!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2019, o 21:30 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2015, o 21:31
Posty: 1824
Pochwały: 3
Model: S40,440
Silnik: D4192T3
moc: 115,90km
Rocznik: 2000
wiek: 0
Skąd jesteś?: polska
imię: Lukasz
V70 d5 super autko

_________________
Była sobię V40-stka,a teraz jest S40-stka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 kwi 2019, o 15:32 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2017, o 17:42
Posty: 317
Model: V40/S60
Silnik: 2,0T/2.3T5
moc: 200/250
Rocznik: 2002
wiek: 24
Skąd jesteś?: Pilawa
imię: Jan
Jak T5 to tylko manual

_________________
Ja mu w gaz a On zgasł!
FanPage mojego Volvo zachęcam do polubienia https://www.facebook.com/VolvobyDraxido


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2019, o 09:31 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2016, o 14:01
Posty: 114
Pochwały: 1
Model: s40
Silnik: 2.0
moc: 2.0
Rocznik: 136
wiek: 0
Skąd jesteś?: Wawa
imię: Zdzislaw
Garbaty75 napisał(a):
Ojciec i Szef jeździ tylko automatami, myślę o V70 w T5. LPG
Nie jest i nie będzie tak trwały jak Twoje 1.9t.
chyba, że mówisz o 2.3t5. 2.5t5 ma cieńsze tuleje niż 1.9t i to jest największa wada.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2019, o 19:52 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2018, o 20:57
Posty: 101
Model: V40
Silnik: 1.9T
moc: 200
Rocznik: 1998
wiek: 0
Skąd jesteś?: MALBORK
imię: Pawel
Od dłuższego czasu szukam i myślę wyłącznie o 2.3 T5


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 maja 2019, o 18:55 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2018, o 20:57
Posty: 101
Model: V40
Silnik: 1.9T
moc: 200
Rocznik: 1998
wiek: 0
Skąd jesteś?: MALBORK
imię: Pawel
Więc jest V70 T5 Szefa, do ogarnięcia kilka tematów, termin u Znajomków na 20.05. więc koło komina się delikatnie cieszymy tym sportkaravanem w gazie. Do niedawna aktualny był plan tego typu, że w miarę możliwości oba moje Łośki podszykuję, sprzedam jakoś tam rynkowo i kupię V70 z manualem i gazem, ale był dylemat silnikowy. Rozważałem 2.0t, bojąc się 2.4 i 2.5 (biedny zawsze straszy się widmem nieszczęść typu tuleje cylindrów itp.) szaleć z 2.3 na codzienne auto dla krótkich odcinków po 6km. to też bez sensu. Po rozmowach i niemal kłótniach z Rodzinką (żonka i dzieciaki), podejmuję dziś (być może złą) decyzję zostawienia Violetty 1.9t4 z 1998r włożenia zapłaconej już (zdrowej) turbiny z okolic Torunia, zajęcia się duperelami w nim, oraz zagazowania staruszka. Proszę Was o podpowiedzenie kompromisowej cenowo opcji założenia instalki. Violka zostaje, 2.0t będziemy żegnać.

Obrazek


Ostatnio edytowano 8 maja 2019, o 20:36 przez Garbaty75, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 maja 2019, o 19:05 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sie 2013, o 14:21
Posty: 5535
Pochwały: 20
Model: v40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200
Rocznik: 1998
wiek: 39
Skąd jesteś?: Lazy
imię: Rafal
jest temat z Lpg , zerknij tam bo ktoś już szukał instalacji do T4

_________________
raptusowe 1.6 T4

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 maja 2019, o 20:02 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2018, o 20:57
Posty: 101
Model: V40
Silnik: 1.9T
moc: 200
Rocznik: 1998
wiek: 0
Skąd jesteś?: MALBORK
imię: Pawel
Dzięki Raptusek, oczywiście zerknę. Mamy we wsi dwie firmy gazownicze, dokształcę się w temacie LPG, dozbieram i zagadam. U Staga tak przy okazji bratowego Punto pytałem to 3500 za podobno wypas. Nie szukam wypasu, oby silnika nie niszczyć i trochę tej mocy mieć czasem dla bezpieczeństwa.. Temat na spoko, też przy 2.0t chcę coś porobić, bo ogłaszam wstępnie, ale słaby odzew jest więc będę debiutował w wymianie błotników, po kolei.. Czołem Renifery!

Zdjęcie nie oddaje zupełnie piękna koloru Violki, ale niech będzie dla upamiętnienia, bo to fota z taniego fona zaraz po zrobieniu przeglądu.. ;-)
Druga zrobiona niedługo potem.

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 maja 2019, o 20:56 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2018, o 20:57
Posty: 101
Model: V40
Silnik: 1.9T
moc: 200
Rocznik: 1998
wiek: 0
Skąd jesteś?: MALBORK
imię: Pawel
Przestudiowałem obszerny temat LPG 1.9 t4 - dla mnie laika, masa wiedzy specjalistycznej, kosmos dla mnie te wartości i milisekundy. Ja chcę jeździć V40 1.9 t4 na gazie i mieć to możliwie tanio i poprawnie zrobione. Wypisałem sobie z tych postów co myślę istotne i zobaczę co z tego kumają ci gazownicy u nas. Działają już z 15 lat, ale z jakiej to pułki fachowcy to jeszcze nie wiem. Czy może ktoś mi z grubsza policzyć ile sensowna instalka mnie wyniesie? Pewne kwoty widuję z przed kilku lat i wiem, że to nie będzie mała kasa, ale u mnie koszty tankowania przypominają spłacanie jakiegoś kredytu. Nie mojego..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 maja 2019, o 21:14 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2015, o 21:29
Posty: 3629
Pochwały: 24
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 39
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel
Dobrze założyć i wystrojć (na sondzie szerokopasmowej - AFR) u dobrego gazownika to minimum około 3500 tyś musisz wydać.
U druciaża zrobisz to za 2000 max 2500 tyś ale licz się potem z poprawkami i wymianą cześci instalacji a w najgorszym wypadku na remoncie głowicy.

A tak na szybko co powinieneś założyć:

Sterownik Tech 224 lub 324 (może być z OBD jak chcesz mieć możliwość podglądu live pracy silnika na telefonie) ewentualnie Stag ale to zależy od gazownik co woli ustawiać. U nas na forum 99,9% T4 jest na Techu
Reduktor Magic III Big z dwoma wyjściami gazu
Wtryski Barcauda 130nl najlepiej pojedyńczo montowane i zasilane z dwóch stron.
Zasilanie z butli do reduktora Faro lub miedź FI8
Wielozawór i elektrozawór również na FI8
Dobry filtr odstojnikowy lub włókno szklane

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO