Witam mam problem z silnikiem w moim Volvo (model silnika b4204t3) Silnik był remontowany wymieniane pierścienie cylindry po szlifie i głowica w naprawie. Pojeździłem jakiś czas i autko zaczęło brać olej a potem jeszcze płyn chłodniczy zaczął znikać. Kupiłem nowy silnik wymieniłem go ale też nie pociągnął za długo. Postanowiłem więc naprawić silnik który rzekomo jest po remoncie (Zrobiłem nim kilka tysięcy km). Gdy zacząłem odkręcać głowicę spod popychaczy kolektora ssącego na 3 tłoku wypłynęła woda pozostałe były ok. Po zdjęciu głowicy ukazał sie widok przedstawiony na zdjęciach. Ktoś się orientuje gdzie muszę szukać przyczyny takiego syfu na tłokach ? Czy woda na uszczelce to normalne po zdjęciu głowicy ?
Edytowałem fotki. Kolejnym razem proszę wrzucać 800x600 lub zbliżone tym wymiarom. Yaro
[S40 2.0t 2003] Remont silnika
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 9 paź 2018, o 16:44
- Model: S40
- Silnik: B4204T3
- moc: 163KM
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: Rajbrot
- imię: Konrad
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [S40 2.0t 2003] Remont silnika
Zrób dokładniejsze zdjęcia tulei i głowicy. Coś mi się wydaje że blok nie był ruszany. W głowicy wymieniane były uszczelniacze zaworów? Mam nadzieję że przy rozbueraniu poukladales sobie szklanki tak jak siedziały, bo inaczej możesz mieć problem z luzami. I co masz na myśli mówiąc o popychaczach kolektora ssacego?
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 9 paź 2018, o 16:44
- Model: S40
- Silnik: B4204T3
- moc: 163KM
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: Rajbrot
- imię: Konrad
Re: [S40 2.0t 2003] Remont silnika
Mechanik twierdzi że wymienił prowadnice zaworów i pierścienie bo silnik był przegrzany. Chodzi mi o te szklanki jak odkręcalem głowicę od bloku to zaczęła wpływać spod nich woda na 3 tłoku kolektor ssący a z niektórych innych popłynął olej ale nie że wszystkich. Szklanki mam opisane gdzie która była. Jakich tulei ?? Fotki wyśle jutro wieczorem bo mnie nie ma w domu.
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [S40 2.0t 2003] Remont silnika
Tulei w bloku - w nich chodzi tłok, bo ze zdjęć na pierwszy rzut oka wygląda że były nietykane przez mechanika.
I na moje oko coś mi uszczelka pod głowice nie pasuje bo nie ma wycięć na cześć kanałów.
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
I na moje oko coś mi uszczelka pod głowice nie pasuje bo nie ma wycięć na cześć kanałów.
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
-
- Debeściak
- Posty: 113
- Rejestracja: 7 maja 2017, o 19:17
- Model: v40
- Silnik: 1,9
- moc: 115
- Rocznik: 2004
- Skąd jesteś?: Gdansk
- imię: Edi
Re: [S40 2.0t 2003] Remont silnika
Też widzę że uszczelka chyba nie pasuje do tego silnika.
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [S40 2.0t 2003] Remont silnika
Jeśli porownujecie do uszczelek z przedlifta to nie ma opcji że są takie same. Na uszczelce będzie płyn chlodniczy bo zakrywa cały blok i ma otwory na kanały w głowicy.
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka