Teraz jest 26 mar 2019, o 11:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 mar 2019, o 19:17 
Offline
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2018, o 20:57
Posty: 60
Model: V40
Silnik: 1.9T
moc: 200
Rocznik: 1998
wiek: 0
Skąd jesteś?: MALBORK
imię: Pawel
Witajcie chłodni Nordycy! Powoli dojrzał temat odzyskania koników w Łosiu i po przeglądzie Gościu stwierdził ewidentny błąd czujnika c.atm.
Jest to na razie pierwsza ewidentna i prawdopodobna przyczyna (chyba, że mnie wyprowadzicie z błędu). Jest na aledrogo oferta tej sondy za 99pln używka z gwarancją (mniejsza o gwarancję), jednak podają że to od roku 2000 - 2004 dedykowane. Czy ktoś w Was zna sprawę, czy w 1998 czujnik miał te same parametry? Ewentualnie jestem zainteresowany pilnie zakupem sprawnego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2019, o 19:58 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2015, o 21:29
Posty: 3530
Pochwały: 23
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 39
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel
Naprawa tego czujnika nic nie da - tylko, że nie będzie błędu w ecu. Czujnik jest na ścianie grodziowej pod plastikową zakrywką tam gdzie są kostki od innych czujników. Patrząc od przodu pierwszy z prawej - pojedyńczy czujnik z kostką na 3 piny.

Miałem ten sam błąd bo czujnik byl walnięty.

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2019, o 20:45 
Offline
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2018, o 20:57
Posty: 60
Model: V40
Silnik: 1.9T
moc: 200
Rocznik: 1998
wiek: 0
Skąd jesteś?: MALBORK
imię: Pawel
Dzięki, czyli mogę spokojnie powiedzieć Gościowi, że to na razie pomijamy i lecimy dalej?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2019, o 22:23 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2015, o 21:29
Posty: 3530
Pochwały: 23
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 39
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel
Tak

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2019, o 22:54 
Offline
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2018, o 20:57
Posty: 60
Model: V40
Silnik: 1.9T
moc: 200
Rocznik: 1998
wiek: 0
Skąd jesteś?: MALBORK
imię: Pawel
Smuteczek..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2019, o 22:13 
Offline
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2018, o 20:57
Posty: 60
Model: V40
Silnik: 1.9T
moc: 200
Rocznik: 1998
wiek: 0
Skąd jesteś?: MALBORK
imię: Pawel
Więc, Gość we własnym zakresie wymienił ten czujnik, bo znalazł u siebie i werdykt końcowy taki, że cały układ sterowania turbiną ogarnięty, zostają dwie rzeczy - albo zawór zwrotny, którego sprawdzenie wymaga wyjęcia turbiny, albo ona już nie żyje. Więc głęboki oddech i działamy dalej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2019, o 06:58 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2015, o 21:29
Posty: 3530
Pochwały: 23
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 39
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel
A gruszke w turbo masz sprawną ?
Ile ci dmucha turbina ?


Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2019, o 07:41 
Offline
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2018, o 20:57
Posty: 60
Model: V40
Silnik: 1.9T
moc: 200
Rocznik: 1998
wiek: 0
Skąd jesteś?: MALBORK
imię: Pawel
No 0,3 bara.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2019, o 09:07 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2015, o 21:29
Posty: 3530
Pochwały: 23
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 39
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel
To sprawdź gruszke na turbo bo na 99,9% membrana w środku jest dziurawa i dlatego tak ci dmucha.

Możesz zrobić też szybki test tylko bardzo ostrożnie bo może dmuchnąć ponad 1,5 bara !!!
Delikatnie operuj gazem.
Ściągniesz cięgno od gruszki ze strony ciepłej na turbo i przydrutujesz na stałe klapkę upuszczającą spaliny po stronie ciepłej w pozycji zamkniętej i w drogę.

Jak dmuchnie normalnie to masz odpowiedź

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2019, o 10:46 
Offline
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2018, o 20:57
Posty: 60
Model: V40
Silnik: 1.9T
moc: 200
Rocznik: 1998
wiek: 0
Skąd jesteś?: MALBORK
imię: Pawel
Ale Gość mówił, że wszystko sprawdzał z gruszką na czele i że zostaje albo ten zawór zwrotny do którego jest dostęp po zdjęciu turbiny, albo niestety sama turbina.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO