Teraz jest 22 kwi 2019, o 17:36

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


1. Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać podając model, rocznik i silnik używając nawiasów.
Przykład: [V40 T4 99r] montaż MBC



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 maja 2017, o 23:15 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 11:03
Posty: 6835
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 13
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Przecież Novik dobrze mówi ja miałem w rękach S2 w polifcie u tam żadnej hydro nie było zwłaszcza że do gości co robili głowę trzeba było jeszcze raz zapierniczać bo wałków nie mieli i się pluli jakim CHuu mają luzy ustawić bez tego ,,

_________________
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2018, o 19:22 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2017, o 19:35
Posty: 191
Pochwały: 2
Model: v40
Silnik: b4184s2
moc: 122 KM
Rocznik: 2002
wiek: 0
Skąd jesteś?: Chotomow
imię: Marcin
Odkopuje temat. Mam b4184s2 2002. Nie mam otworów rewizyjnych do sprawdzania luzu choć w necie widziałem ze bywaly takowe w tym silniku. Ostatnio jak były mrozy silnik rano zagrał jakby mu hydropopuchacz siadł/nie napełnił się. Po chwili ucichł. I tak zawsze na mrozie. Pewnie słaba oliwa ale żyłem w przeświadczeniu ze tu hydro regulacji nie ma. Ktoś zgłębiał jeszcze temat? Jest szansa ze robili te głowice na dwa sposoby?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2018, o 17:56 
Offline
Turysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2018, o 17:53
Posty: 1
Model: v40
Silnik: 1.8
moc: 122
Rocznik: 2
wiek: 0
Skąd jesteś?: Szczecin
imię: Mario
Jak skończył się Twój problem ?

U mnie bardzo często jak silnik jest zimny (nawet latem) jak odpalam, to przez niecałą sekundę przygrywają zawory na starcie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2018, o 09:24 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2017, o 19:35
Posty: 191
Pochwały: 2
Model: v40
Silnik: b4184s2
moc: 122 KM
Rocznik: 2002
wiek: 0
Skąd jesteś?: Chotomow
imię: Marcin
Wiesz co, nic się z tym nie dzieje. Poczekam na mrozy bo granie było przy -15. W miedzy czasie zmieniłem olej z przereklamowanego MaxLife 10w40, na sprawdzony w innych autach i zhejtowany LOTOS 5w40 i zobaczymy. Rozmawiałem z gościem co takie silniki rozbierał i twierdzi ze tam bywały zwykle hydro popychacze - sam bym sprawdził ale nie widzę sensu aby rozbierać tak silnik z ciekawości. Wydaje mi się ze w silnikach s2 i s9 mogły iść te same głowice w zależności co tam mieli lub kiedy produkowali.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 mar 2019, o 07:28 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2017, o 18:43
Posty: 138
Lokalizacja: Dębica
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 147KW
Rocznik: 2002
wiek: 37
Skąd jesteś?: Debica
imię: Artur
Jeśli wolno to dołączę się do tematu z pytaniem, bo też o regulacje luzu zaworowego chodzi ale w innym silniku: b420t5 z instalacją lpg. Z tego co mi wiadomo to w tym silniku regulacja jest na szklankach. Co ile taką regulację w tym silniku trzeba przeprowadzać?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO