Teraz jest 16 lip 2019, o 22:23

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


1. Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać podając model, rocznik i silnik używając nawiasów.
Przykład: [V40 T4 99r] montaż MBC



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 maja 2018, o 13:37 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2013, o 20:40
Posty: 9079
Lokalizacja: Siewierz
Pochwały: 10
Model: Żaba
Silnik: 2.0 HDI
moc: 136 KM
Rocznik: 2005
wiek: 30
Skąd jesteś?: Siewierz
imię: Mateusz
Pytam, bo już sam nie wiem, na forum peugeota mówią żeby dbać od chlodniczki, na allegro pytają którą zaslepke mi przysłać... mętlik w głowie mam :D


Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Polub nas na facebooku - Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2019, o 22:36 
Offline
Turysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2017, o 17:16
Posty: 1
Model: V40
Silnik: 1.9 Di
moc: 140KM chip
Rocznik: 2003
wiek: 22
Skąd jesteś?: Koszalin
imię: Pawel
Powiem wam ze wyciągniecie egr w moim przypadku to było coś masakrycznego wykonałem taki ściągacz
ObrazekObrazek

Jak widać w pierwszej wersji nie wytrzymał. Rozstaw śrub na blasze jest taki jak otwory w egr(odrysowalem od uszczelki). Nie mam dokładnych fot ,ale później skróciłem te śruby(bo się wyginały) na 3/4 mm byle wchodziły w (blaszkę) cześć mechaniczną egr. Kątownik zmieniłem na rurę i już szło ruszyć . Po rozruszaniu i lekkim wysunięciu(w miedzy czasie psikając rożnymi środkami) zmieniłem śruby na taką długość jak widać na foto i przykręciłem egr żeby móc go jednocześnie ruszać i wysuwać.
ObrazekObrazekObrazek

Na dniach może zrobię dokładniejszy poradnik dla potomnych. Bo mój egr był zapieczony ekstremalnie. Pewnie nie jestem jedyny. A młotki przy tym nic nie pomagały :p
Jak ktoś ma podstawowe zaplecze w garażu i trochę wyobraźni jest w stanie go wykonać bez problemu.

PS. rura ok 60cm i wcale lekko nie było :biggrin:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2019, o 21:06 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2015, o 21:31
Posty: 1860
Pochwały: 3
Model: S40,440
Silnik: D4192T3
moc: 115,90km
Rocznik: 2000
wiek: 0
Skąd jesteś?: polska
imię: Lukasz
Powiem ciekawy pomysł na szczęście jak wyciągałem wyszedł jak masełko i okazało się że jest nowy

Wysłane z mojego LG-H320 przy użyciu Tapatalka

_________________
Była sobię V40-stka,a teraz jest S40-stka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lip 2019, o 07:52 
Offline
Turysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 cze 2019, o 20:59
Posty: 7Ostrzeżenia:1
Model: S40
Silnik: 2.0D
moc: 136KM
Rocznik: 2005
wiek: 0
Skąd jesteś?: Rzeszow
imię: Wojciech
A czy czasami zaślepienie EGR nie powoduje dłuższego czasu nagrzewania silnika, a tym samym większego spalania, bo dłużej pracuje na ssaniu? Szczególnie zimą?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO