Teraz jest 16 lip 2019, o 22:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 lut 2019, o 18:14 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2015, o 18:42
Posty: 5019
Pochwały: 50
Model: S40
Silnik: D4192T2
moc: 95 KM
Rocznik: 1999
wiek: 39
Skąd jesteś?: Wasosz
imię: Grzegorz
Lemforder

_________________
Moja ESKA
Mody:EGR-Off, sprzęgło, wtryski 216, wskaźnik doładowania, turbina 1,1 bar
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2019, o 18:36 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2015, o 21:29
Posty: 3679
Pochwały: 24
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 39
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel
Meyle

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2019, o 18:50 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2014, o 06:23
Posty: 392
Pochwały: 6
Model: v40
Silnik: D4192T2
moc: 95KM
Rocznik: 2000
wiek: 32
Skąd jesteś?: Warmia
imię: Grzegorz
podziękował :)

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

_________________
"Nigdy nie jesteśmy tak biedni, aby nie stać nas było na udzielenie pomocy "
Mikołaj Gogol


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lut 2019, o 12:08 
Offline
Turysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 sty 2019, o 20:19
Posty: 16
Model: v40
Silnik: 2.0t
moc: 163
Rocznik: 2003
wiek: 0
Skąd jesteś?: Gizycko
imię: Piotr
Dokręcanie śrub w zawieszeniu zazwyczaj odbywa się momentem z łokcia byle by nie przeciągnąć :P

Na większości wulkanizacji nie ma czasu na dokręcanie dokładnie jak producent zalecił, przy czym nawet jak już są klucze dynamometryczne to po kilku latach używania ich dokładność jest dość wątpliwa bez kalibracji. Klucz to głównie sprawdzenie czy na pewno wszystkie szpilki czy śruby są dokręcone.

No chyba że to hujdaj, albo pikaczento to już trzeba się pilnować żeby nic nie urwać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lut 2019, o 07:57 
Offline
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 gru 2016, o 16:39
Posty: 55
Pochwały: 2
Model: v40
Silnik: 1,9 dci
moc: 115
Rocznik: 2001
wiek: 0
Skąd jesteś?: Tr_jmiasto
imię: Ar_k
Też czeka mnie wymiana końcówek , wyżej polecane są dwie firmy są inne godne polecenia ? która marka najlepsza? Na portalu są z gwintem wewnętrznym 12 lub 14 x1,5. Moje Volvo z silnikiem 1,9 DCI 115 KM 2001 r jaka będzie pasować ? A moment dokręcenia końcówki 24 Nm potwierdzony w kilku żródłach .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lut 2019, o 18:28 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2015, o 18:42
Posty: 5019
Pochwały: 50
Model: S40
Silnik: D4192T2
moc: 95 KM
Rocznik: 1999
wiek: 39
Skąd jesteś?: Wasosz
imię: Grzegorz
arek12, wystarczyło tylko poszukać
ko-cowka-dr-ka-t4896-10.html?hilit=Ko%C5%84c%C3%B3wki%20dr%C4%85%C5%BCka%20kierowniczego#p105764

_________________
Moja ESKA
Mody:EGR-Off, sprzęgło, wtryski 216, wskaźnik doładowania, turbina 1,1 bar
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lut 2019, o 20:06 
Offline
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 gru 2016, o 16:39
Posty: 55
Pochwały: 2
Model: v40
Silnik: 1,9 dci
moc: 115
Rocznik: 2001
wiek: 0
Skąd jesteś?: Tr_jmiasto
imię: Ar_k
Dzięki kolego. Pewnie jest jak z grzybami ,jeden szuka i nie może znależć, a drugi idzie z nim i trafia wspaniały okaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2019, o 08:39 
Offline
Turysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwi 2018, o 01:32
Posty: 13
Model: v40
Silnik: 1.9T4 B4194T2
moc: 200
Rocznik: 1999
wiek: 0
Skąd jesteś?: Grodzisk_Mazowiecki
imię: dudi
Ja pół roku temu wymieniałem na następujące marki:

- osłona maglownicy: Lemforder
- drążek: Meyle
- końcówka drążka: Lemforder

Ciekawostką może być to, że przed wymianą zastanawiałem się czy kupić osłony i zdecydowałem się na ich zakup w ciemno tj. bez oceny starych. Co ciekawe jedna osłona była ok i po tej stronie gdzie końcówka nadawała się do wymiany, a z drugiej strony gdzie diagnosta nie widział problemu osłona była delikatnie pęknięta...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO