[v40 1.9 Di 99r] JC5 225 wsteczny (to nie tulejki wybieraka)

Wszelkie problemy z mechaniką
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
quartz
Debeściak
Posty: 311
Rejestracja: 4 lut 2014, o 16:20
Model: v40
Silnik: 1,9TD 90 KM
Rocznik: 1997
Skąd jesteś?: Janów Lubelski
imię: Rafal

Re: SKRZYNIA BIEGÓW!!! Nigdy więcej nic od Żabojadów!

Post autor: quartz » 8 kwie 2014, o 16:08

na odległość nikt Ci tego nie powie, kombinuj.

Pierwszą skrzynię masz padniętą, skoro mechanik uznał że rozsypał się dyferencjał to najpewniej tak jest

W tej aktualnej na aucie - cholera wie o co chodzi z tym wstecznym. Może mieć jakieś mechaniczne uszkodzenie, może jakiś element gdzieś w środku jest w jakiś sposób zablokowany lub odkształcony.

Generalnie nic nie tracisz - zdobądź schemat, zaproś do siebie kogoś kto widział ze dwie skrzynie biegów od środka, rozbierzcie cholerę na elementy pierwsze, wyczyście, poskładajcie do kupy, zalejcie olejem, wypijcie piwo i zobaczcie czy działa. Stracisz trochę czasu, parę złotych na olej ( i piwo) i trochę nerwów. Może akurat się uda, a jeśli nie to przynajmniej będziesz bogatszy o wiedzę

Awatar użytkownika
quartz
Debeściak
Posty: 311
Rejestracja: 4 lut 2014, o 16:20
Model: v40
Silnik: 1,9TD 90 KM
Rocznik: 1997
Skąd jesteś?: Janów Lubelski
imię: Rafal

Re: [v40 1.9 Di 99r] JC5 225 wsteczny (to nie tulejki wybier

Post autor: quartz » 8 kwie 2014, o 16:20

nie chcę się czepiać ani robić za moderatora, ale jeden temat o tym już założyłeś.....

Awatar użytkownika
Michau
Turysta
Posty: 25
Rejestracja: 3 kwie 2014, o 12:04
Model: v40
Silnik: 1.9 95kM
Rocznik: 1999
Skąd jesteś?: B-G
imię: Michau

Re: SKRZYNIA BIEGÓW!!! Nigdy więcej nic od Żabojadów!

Post autor: Michau » 8 kwie 2014, o 16:23

Chętnie. Ale w mojej okolicy są tacy, którzy raczej wywieżli na złom ze dwie skrzynie a póżniej za nie wypili piwo :) Musze kombinować. Ale czasami lepiej jest sie zapytać, bo czasami można rezebrac pół auta a okazuje sie ze trzeba tylko dokręcić jedna śrubke. Przykładem jest mój znajomy któy oddał Vw Passata do mechanika. Auto zgasło i nie chciało odpalić. Wymienił aparat zapłonowy i różne inne niepotrzebne szpargały a okazało sie że trzeba było wyczyścic wtyczkę od czujnika położenia wału korbowego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczne”