[Swap Ecu] z 99 do 97

Wszelkie problemy Elektro-mechanicznej lub elektronicznej
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

[Swap Ecu] z 99 do 97

Post autor: RIPPER » 5 maja 2014, o 20:01

Po
przelotnym spotkaniu z Dinem w Zawoji okazało się że jego super mega skanerek też nie chce gadać z moją wstydliwą T4 ką

Pomysł padł na wymianę Ecu tylko jak będzie z immo da się połączyć sam modół jesli jest osobno z innym ecu czy będzie trzeba jeszcze je zmusić do gadania ?
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

NoViK
Moderator
Posty: 5873
Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
Model: V40/ c70/ V40
Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
moc: 200 KM/193KM/200KM
Rocznik: 1999
wiek: 26
Skąd jesteś?: Bialystok
imię: Mariusz

Re: [Swap Ecu] z 99 do 97

Post autor: NoViK » 5 maja 2014, o 20:17

Wydaje mi się że immo będzie sprzężone z ECU, nie występuje raczej jako oddzielny moduł. Będzie trzeba przeprogramować immobiliser albo go wyłączyć jeśli się w ogóle da. Nie wiem jak to się ma w przypadku Volvo. Może jest jeszcze ktoś na forum oprócz 6banan który to ogarnia.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5489
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: [Swap Ecu] z 99 do 97

Post autor: Extradd » 5 maja 2014, o 20:30

Ripper możemy sprawdzić z moim?

Wysłane z Tapatalka
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [Swap Ecu] z 99 do 97

Post autor: RIPPER » 5 maja 2014, o 20:54

wiem wiem


narazie to myślę mistrzu że wałki mi się marnują wiec cię nawiedzę ? :lol:
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
qdlaty
Moderator
Posty: 9095
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Model: Peugeot 508
Silnik: 2.0 HDI
moc: 180 KM
Rocznik: 2017
wiek: 36
Skąd jesteś?: Siewierz
imię: Mateusz
Lokalizacja: Siewierz

Re: [Swap Ecu] z 99 do 97

Post autor: qdlaty » 5 maja 2014, o 21:47

Wiem z niepotwierdzonych źródeł, ze immo da sie ponoć jakoś wyłączyć, więc szansa jest :)

Nadaję z Tapatalk'a
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Polub nas na facebooku - Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Awatar użytkownika
tomi555
Debeściak
Posty: 319
Rejestracja: 29 lip 2013, o 06:15
Model: v40
Silnik: T4
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Krk
imię: Marcin

Re: [Swap Ecu] z 99 do 97

Post autor: tomi555 » 6 maja 2014, o 06:23

Zmieniasz komplet - ECU, imo, kluczyk pętla.

Imo da się oczywiście wyłączyć - musisz tylko znaleźć szpeca w okolicy (co nie powinno stanowić problemu).
Obrazek
Obrazek

Strojenie LPG , AFR - Innovate LM2 + OBD

Awatar użytkownika
tomi555
Debeściak
Posty: 319
Rejestracja: 29 lip 2013, o 06:15
Model: v40
Silnik: T4
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Krk
imię: Marcin

Re: [Swap Ecu] z 99 do 97

Post autor: tomi555 » 6 maja 2014, o 06:35

p.s. A jak kluczyk, to stacyjka i pozostałe zamki też pasuje mieć kompatybilne ;)
Obrazek
Obrazek

Strojenie LPG , AFR - Innovate LM2 + OBD

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [Swap Ecu] z 99 do 97

Post autor: RIPPER » 6 maja 2014, o 08:38

Pętli na pewno nie trzeba zmieniać


bardziej bym wolał by zakodować do nowego ecu stare immo a to się powinno dać zrobić

ceny zestawów ecu+ reszta narazie nie napawają mnie optymizmem do takiej operacji by mieć obsługę przez telefon.

mam Vol fcra czyta wsio
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5489
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: [Swap Ecu] z 99 do 97

Post autor: Extradd » 6 maja 2014, o 17:11

Imo jest przecież w kluczyku więc kup ECU + gratis kluczyk :cool
Wałki możemy robić w sobotę bo chyba będę w swoim wymieniać końcówki wtrysków.
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryczne”