[Swap Ecu] z 99 do 97
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
[Swap Ecu] z 99 do 97
Po
przelotnym spotkaniu z Dinem w Zawoji okazało się że jego super mega skanerek też nie chce gadać z moją wstydliwą T4 ką
Pomysł padł na wymianę Ecu tylko jak będzie z immo da się połączyć sam modół jesli jest osobno z innym ecu czy będzie trzeba jeszcze je zmusić do gadania ?
przelotnym spotkaniu z Dinem w Zawoji okazało się że jego super mega skanerek też nie chce gadać z moją wstydliwą T4 ką
Pomysł padł na wymianę Ecu tylko jak będzie z immo da się połączyć sam modół jesli jest osobno z innym ecu czy będzie trzeba jeszcze je zmusić do gadania ?
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [Swap Ecu] z 99 do 97
Wydaje mi się że immo będzie sprzężone z ECU, nie występuje raczej jako oddzielny moduł. Będzie trzeba przeprogramować immobiliser albo go wyłączyć jeśli się w ogóle da. Nie wiem jak to się ma w przypadku Volvo. Może jest jeszcze ktoś na forum oprócz 6banan który to ogarnia.
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [Swap Ecu] z 99 do 97
Ripper możemy sprawdzić z moim?
Wysłane z Tapatalka
Wysłane z Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [Swap Ecu] z 99 do 97
wiem wiem
narazie to myślę mistrzu że wałki mi się marnują wiec cię nawiedzę ?
narazie to myślę mistrzu że wałki mi się marnują wiec cię nawiedzę ?
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Moderator
- Posty: 9095
- Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
- Model: Peugeot 508
- Silnik: 2.0 HDI
- moc: 180 KM
- Rocznik: 2017
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Siewierz
- imię: Mateusz
- Lokalizacja: Siewierz
Re: [Swap Ecu] z 99 do 97
Wiem z niepotwierdzonych źródeł, ze immo da sie ponoć jakoś wyłączyć, więc szansa jest
Nadaję z Tapatalk'a
Nadaję z Tapatalk'a
-
- Debeściak
- Posty: 319
- Rejestracja: 29 lip 2013, o 06:15
- Model: v40
- Silnik: T4
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Krk
- imię: Marcin
Re: [Swap Ecu] z 99 do 97
Zmieniasz komplet - ECU, imo, kluczyk pętla.
Imo da się oczywiście wyłączyć - musisz tylko znaleźć szpeca w okolicy (co nie powinno stanowić problemu).
Imo da się oczywiście wyłączyć - musisz tylko znaleźć szpeca w okolicy (co nie powinno stanowić problemu).
Strojenie LPG , AFR - Innovate LM2 + OBD
-
- Debeściak
- Posty: 319
- Rejestracja: 29 lip 2013, o 06:15
- Model: v40
- Silnik: T4
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Krk
- imię: Marcin
Re: [Swap Ecu] z 99 do 97
p.s. A jak kluczyk, to stacyjka i pozostałe zamki też pasuje mieć kompatybilne
Strojenie LPG , AFR - Innovate LM2 + OBD
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [Swap Ecu] z 99 do 97
Pętli na pewno nie trzeba zmieniać
bardziej bym wolał by zakodować do nowego ecu stare immo a to się powinno dać zrobić
ceny zestawów ecu+ reszta narazie nie napawają mnie optymizmem do takiej operacji by mieć obsługę przez telefon.
mam Vol fcra czyta wsio
bardziej bym wolał by zakodować do nowego ecu stare immo a to się powinno dać zrobić
ceny zestawów ecu+ reszta narazie nie napawają mnie optymizmem do takiej operacji by mieć obsługę przez telefon.
mam Vol fcra czyta wsio
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [Swap Ecu] z 99 do 97
Imo jest przecież w kluczyku więc kup ECU + gratis kluczyk
Wałki możemy robić w sobotę bo chyba będę w swoim wymieniać końcówki wtrysków.
Wałki możemy robić w sobotę bo chyba będę w swoim wymieniać końcówki wtrysków.